-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо
Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Надання забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Критерієм оцінки є ціна. Закупівля проводиться на очікувану вартість
Завершена
1 920 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 600.00 UAH
Номер:
47cb5552213f45f7ba49bc7c948577de
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-18-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.10.2022 00:00
Період моніторингу:
18.10.2022 13:06 - 08.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.10.2022 № 40-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 18.10.2022 №40-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2021-12-07-005073-b від 07.12.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу відповідності пропозиції ПП «РЕГІОН-А» умовам тендерної документації встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю товару за державні кошти від 25.01.2022 за №5 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.12.2021 за №26, тендерну документацію ( із змінами) оприлюднену 13.12.2022, тендерні пропозиції приватного підприємства «РЕГІОН -А», (далі – ПП «РЕГІОН-А»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.12.2021 за №54, від 04.01.2022 за №4, повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2022, договір про закупівлю товару за державні кошти від 25.01.2022 за №5, додаткові угоди від 28.02.2022 за №1 та від 04.03.2022 за №2, пояснення Замовника від 21.10.2022 отримане через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998, далі – Наказ №710).
Під час аналізу тендерної документації встановлено, що Замовником у пункті 5 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено перелік формальних помилок затверджених Наказом №710.
Однак, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Аналізом тендерної пропозиції ПП «РЕГІОН-А» встановлено її невідповідність умовам тендерної документації.
Так, згідно пункту 5 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено вимогу: «учасник повинен надати довідку з обслуговуючого банку (датовану не раніше дати оголошення закупівлі) з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру та відсутність простроченої заборгованості за кредитами».
Аналізом поданої пропозиції ПП «РЕГІОН-А» встановлено, що учасником не подано довідку з обслуговуючого банку з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру та відсутність простроченої заборгованості за кредитами.
Однак, Замовником на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону тендерну пропозицію ПП «РЕГІОН-А» не відхилено як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень:
27.10.2022 09:59 - 10.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
27.10.2022 09:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, встановлених за результатами моніторингу Західного офісу Держаудитслужби України за процедурою закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі: «15110000-2 - М’ясо», класифікація за кодом ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо", ідентифікатор закупівлі: № UA-2021-12-07-005073-b в електронній системі публічних закупівель «ProZorro» повідомляє наступне.
Уповноваженою особою уважно розглянуто інформацію Західного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу, оприлюднені в електронній системі.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби України зобов'язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Так, уповноваженою особою винесено відповідне рішення № 91 про припинення дії договору про закупівлю товару за державні кошти від 25.01.2022 року №05 року на постачання стегна курячого охолодженого (без кістки, без шкіри) та філе курячого охолодженого до закладів освіти району шляхом укладення додаткової угоди до договору. Зазначене рішення оприлюднене в електронній системі публічних закупівель у цей же день.
Дата публікації звіту:
28.10.2022 14:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
02.11.2022 10:31
Запити/Пояснення
Номер:
5d36712168c7429d91cff45cb43ec860
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.10.2022 14:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «М’ясо, ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-07-005073-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d48e1a73baf24bfdbf6c0e024497bc8a
Назва:
Пояснення до моніторингу
Дата опублікування:
21.10.2022 12:31
Опис:
В межах здійснення Західним офісом Державної аудиторської служби України моніторингу процедури закупівлі «М’ясо», код ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо (UA-2021-12-07-005073-b), яку проведено Відділом освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради, код ЄДРПОУ 02142313, місцезнаходження: 50006, Україна, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Соборності, 20, надає пояснення на запит про надання пояснень (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
ПОЯСНЕННЯ: Обгрунтування розміру бюджетного призначення визначено згідно з кошторисними призначеннями на 2022 рік, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі". Замовник при здійсненні закупівлі товарів робіт та послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» має використовувати зазначену методику для розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі. Доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у т. ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro“ та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в т.ч. іноземних, тощо) так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Для розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі можливе використання методу порівняння ринкових цін шляхом визначення очікуваної ціни за одиницю як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.
Так при здійсненні аналізу пропозицій на стегно куряче охолоджене (без кістки, без шкіри) та філе куряче охолоджене за ДК 021:2015: 15110000-2 – М'ясо, з технічними вимогами до предмета закупівлі (детальний опис предмету закупівлі):
Стегно куряче охолоджене (без кістки, без шкіри) Термічний стан - охолоджені ДСТУ 3143:2013. Повинно бути свіжим охолодженим (без заморозки). Чисте, без будь-яких видимих чужорідних матеріалів, бруду та крові, без стороннього запаху, правильної форми, м'ясисте. М'ясо зачищене від шкіри, без грубих поверхневих плівок, без кісток, садин, плям, не завітрене. Колір від блідо-рожевого до рожевого.
Філе куряче охолоджене Термічний стан - охолоджені ДСТУ 3143:2013. Філе повинно бути свіжим, цілим, без пошкоджень, чистим, без будь-яких видимих чужорідних матеріалів, бруду та крові, без стороннього запаху, без поломаних кісток, що стирчать, без серйозних ударів, правильної форми, м'ясисте, без шкіри. На філе не повинно бути залишків внутрішнього жиру. Колір від блідо-рожевого до рожевого,
Очікувана вартість закупівлі з розрахунку 8000 кг становить 924000,00 грн. та включає в собі витрати на доставку товару (у заклади освіти відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради згідно дислокації), податок на додану вартість (ПДВ) та інші податки та збори .
Очікувана вартість закупівлі з розрахунку 8300 кг становить 996000,00 грн. та включає в собі витрати на доставку товару (у заклади освіти відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради, згідно дислокації), податок на додану вартість (ПДВ) та інші податки та збори .
Загальна очікувана вартість закупівлі на стегно куряче охолоджене (без кістки, без шкіри) та філе куряче охолоджене за ДК 021:2015: 15110000-2 – М'ясо становить 924000,00 + 996000,00 = 1920000,00 грн. та включає в собі витрати на доставку товару (у заклади освіти відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради, згідно дислокації), податок на додану вартість (ПДВ) та інші податки та збори.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
ПОЯСНЕННЯ: Відповідно до Рішення виконавчого комітету Криворізької міської ради від 10.02.2021 №82 «Про внесення змін до рішення виконкому міської ради від 18.11.2020 №619 «Про затвердження Регламенту функціонування офіційного вебпорталу міста Кривого Рогу «Криворізький ресурсний центр» у новій редакції» відділом освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради на вебпорталі «Криворізький ресурсний центр», було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик за предметом закупівлі «М’ясо», код ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо (UA-2021-12-07-005073-b), розміру витрат, очікуваної вартості предмету закупівлі в терміни, установлені чинним законодавством України. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 №263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» наразі зупинено роботу вищевказаного порталу, тому надати посилання на вебпортал «Криворізький ресурсний центр» немає можливості.
З повагою, уповноважена особа Тетяна Дирда.