• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Ammonia, Amiodarone, Atropine, Acetylsalicylic acid, Barium sulfate without suspending agents, Beclometasone, Povidone-iodine, Bupivacaine, Medicinal charcoal, Tranexamic acid, Heparin, Hydrocortisone, Hydrocortisone, Glucose, Clindamycin, Dexamethasone, Digoxin, Diclofenac, Dopamine, Drotaverine, Theophylline, Isosorbide dinitrate, Amiodarone, Lidocaine, Lidocaine, Fat emulsions, Loperamide, Loratadine, Magnesium sulfate, Mannitol, Phenylephrine, Metoclopramide, Naloxone, Norepinephrine, Oxytocin, Omeprazole, Omeprazole, Ondansetron, Paracetamol, Hydroxyethylstarch, Sevoflurane, Senna glycosides, Ethanol, Ethanol, Nifedipine, Enoxaparin, Furosemide, Insulin (human), Ciprofloxacin

Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації

Завершена

6 830 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 150.00 UAH
Номер: 9004479052a84d42ad3f803d8044c46b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-12-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.12.2022 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 12.12.2022 15:29 - 03.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.12.2022 № 56-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 09.12.2022 № 56-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 21. UA-2021-12-07-004735-b, ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницький обласний протипухлинний центр" Хмельницької обласної ради;
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 50) 881-80-44, garikkiselev@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами дослідження питання розгляду відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 встановлено порушення ч.4 ст.3, ч.6 ст.33 та ч.4 ст.41 Закону № 922. За результатами аналізу інших питань - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущим через необ’єктивний та упереджений розгляд цінових пропозицій учасників торгів та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «30» грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922), розгляду тендерних пропозицій, правомірності укладання договору про закупівлю та прийняття рішень тендерним комітетом, уповноваженою особою Замовника. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, тендерні пропозиції учасників, тендерну пропозицію переможця –ТОВ «Кормед», повідомлення про намір укласти договір, затверджене протоколом уповноваженої особи Замовника від 19.01.2022, договір № 22 від 02.02.2022, додаткові угоди до договору. В ході моніторингу встановлено наступне. У п.6.4.4 частині 4 Розділу VI Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації зазначено: Основні умови до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель. Також, у п. 6.4.6 зазначеній частині тендерної документації Замовником вказано, що Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. Відповідно до п.6. ч.1 ст.1 Закону №922 договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Відповідно до п.25 ч.1 Закону № 922 публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Слід констатувати, керуючись зазначеним, що укладання договору, є стадією публічної закупівлі, тобто взаєминами між Замовником, та переможцем закупівлі. Також, враховуючі зазначене слід констатувати, що основні вимоги до договору визначені положеннями статті 41 Закону України №922, є остаточними і вичерпними, мають за змістом заборонний, зобов'язальний характер та регулюють взаємини між Замовником та Переможцем в частині укладання договору. Відповідно до ч.4 ст.3 Закону №922 відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Тож, згідно зазначеного, право змінювати основні вимоги до договору не є об’єктом права Замовника. Крім того, слід наголосити на наступних положеннях Закону №922. Відповідно положень ч.2, ст.22 Закону України №922, у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; Відповідно до ч.6 ст.33 Закону №922 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною 4 статті 41 Закону № 922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення основних вимог до договору або умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам ч.4 ст.3, ч.6 ст.33 та ч.4 ст.41 Закону №922.
Період усунення порушень: 30.12.2022 10:29 - 14.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.12.2022 10:29

Запити/Пояснення