-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
М'ясо яловиче I категорії першого сорту заморожене, м'ясо свинини I категорії першого сорту заморожене, тушки курей охолоджені, філе куряче охолоджене
Закупівля здійснюється для закладів освіти Івано-Франківської МТГ на 2022 рік
Завершена
8 865 517.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 617.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 5 617.00 UAH
Номер:
d97069be5ca041fb990dff6a3f389535
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-19-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2022 00:00
Період моніторингу:
20.04.2022 15:00 - 17.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
18.04.2022 № 134
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з додатку
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.04.2022 № 134
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2021-12-07-017119-c
07.12.2021 Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради (код ЄДРПОУ 40312499) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій учасника ФОП Кирничук Тетяна Богданівна за лотами 1, 2 встановлено порушення вимог ч. 1 ст. 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерних пропозицій учасників торгів за лотом 3, своєчасності укладання та оприлюднення договорів про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи щодо припинення зобов’язань за договорами від 07.02.2022 № 11/2022/11, № 10/2022/10 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі Закон - № 922-VIIІ). розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (далі - Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2021-12-07-002907-a на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника. реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій від 18.01.2022, тендерні пропозиції ПП "М'ЯСО КАРПАТ" (Лот 1,2,3), ФОП Кирничук Тетяна Богданівна (Лот 1,2), Приватне підприємство "Гермес-1" (Лот 3), Приватне сільськогосподарське виробничо-торгове підприємство фірма "КВІЛТ" (Лот 3), повідомлення про намір укласти договори, оприлюднені 26 січня 2022, договори від 07.02.2022 № 11/2022/11, № 10/2022/10 та від 10.02.2022 № 23/2022/23, пояснення замовника, отримане 02.05.2022 через електронну систему закупівель.
Аналізом тендерних пропозицій за лотом 1,2 встановлено, що Замовник в пункті 5 розділу 3 тендерної документації зазначив, що відповідно до статті 16 Закону учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям, зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та надати сканкопію аналогічного договору.
В тендерної пропозиції учасника-переможця встановлено, що в складі тендерної пропозиції ФОП Кирничук Тетяна Богданівна завантажено скановану копію договору від 26.01.2021 № 15, укладеного між Управління освіти Коломийської міської ради (Замовник) та ФОП Кирничук Тетяна Богданівна (Підрядник), предмет закупівлі - Яловичина, свинина (пісна), ціна договору – 1 174 800,00 гривень.
Відповідно до даних пошуково-аналітичної системи https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-21-006578-c до договору від 26.01.2021 № 15, який укладений між Управління освіти Коломийської міської ради (Замовник) та ФОП Кирничук Тетяна Богданівна (Підрядник) за результатами процедури закупівлі UA-2020-12-21-006578-c, на дату подання тендерної пропозиції (а саме 10.01.2022) було укладено 6 додаткових угод, що Управлінням освіти Коломийської міської ради підтверджено шляхом оприлюднення цих угод в електронній системі закупівель.
Проте, учасником-переможцем ФОП Кирничук Тетяна Богданівна для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі надано сканкопію договору від 26.01.2021 № 15 без додаткових угод, якими внесено зміни до істотних умов договору.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП Кирничук Тетяна Богданівна не відповідає вимогам тендерної документації, та відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII підлягала відхиленню. Натомість учасника допущено до участі в аукціоні та в подальшому визнано переможцем за Лотами № 1, 2 та з яким укладено договори від 07.02.2022 № 11/2022/11 та № 10/2022/10 відповідно. Надана в ході моніторингу відповідь замовника на пояснення не спростовує виявлених порушень.
Період усунення порушень:
13.05.2022 17:56 - 28.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.05.2022 17:56
Оскарження висновку в суді
Опис:
Єдиний унікальний номер справи 300/2144/22 від 26.05.2022 року
Дата публікації:
27.05.2022 13:45
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
7d430acc22c94910baa2841b484d5b89
Назва:
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Дата опублікування:
28.04.2022 01:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.05.2022 00:00
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (М'ясо яловиче I категорії першого сорту заморожене, м'ясо свинини I категорії першого сорту заморожене, тушки курей охолоджені, філе куряче охолоджене) (UA-2021-12-07-017119-c) очікуваною вартістю 8 865 517,00 грн., яку проведено Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
ЛОТ 1 та ЛОТ 2
Відповідно до пункту 6 Розділом 3 тендерної документації Замовником вимагалося: експлуатаційний дозвіл на потужності / реєстраційний номер на потужності, які використовуються Учасником. Учасником - ФОП Кирничук Тетяна Богданівна не надані зазначені документи.
Замовник в пункті 5 розділу 3 тендерної документації зазначив, що відповідно до статті 16 Закону учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та сканкопію аналогічного договору, відповідно до Додатку №2(ІІ)
В тендерної пропозиції учасника-переможця встановлено, що в складі тендерної пропозиції ФОП Кирничук Тетяна Богданівна завантажено скановану копію договору від 26.01.2021 № 15, укладеного між Управління освіти Коломийської міської ради (Замовник) та ФОП Кирничук Тетяна Богданівна (Підрядник), предмет закупівлі - Яловичина , свинина (пісна), ціна договору – 1 560 000,00 гривень.
Відповідно до даних пошуково-аналітичної системи https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-21-006578-c до договору від 26.01.2021 № 15, який укладений між Управління освіти Коломийської міської ради (Замовник) та ФОП Кирничук Тетяна Богданівна (Підрядник) за результатами процедури закупівлі UA-2020-12-21-006578-c, було укладено 7 додаткових угод, що Управління освіти Коломийської міської ради підтверджено шляхом опублікування в електронній системі закупівель.
Проте, учасником-переможцем ФОП Кирничук Тетяна Богданівна для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі сканкопію договору від 26.01.2021 № 15 надано без додаткових угод, якими внесено зміни до істотних умов договору.
Просимо пояснити чому пропозиція ФОП Кирничук Тетяни Богданівни не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
ЛОТ 3
Відповідно до пункту 6 Розділом 3 тендерної документації Замовником вимагалося:
- Підтвердження про санобробку (дез.обробку): сканкопії актів та договорів/довідок про санобробку (дез.обробку) на кожен транспортний засіб, яким будуть постачатись продукти харчування за предметом договору, за останні пів року від дати оголошення про проведення даної закупівлі в електронній системі закупівель.
Дата оприлюднення: 07 грудня 2021 згідно сайту prozorro, тобто з червня по грудень 2021 року, учасником ПП "Гермес-1" надані акт з липня по листопад 2021.
- Сканкопії особистих медичних книжок (форма №1-ОМК затверджена наказом МОЗ України 21.02.2013р. №150) з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів для осіб які безпосередньо будуть постачати продукти харчування за предметом закупівлі (водій, експедитор), дійсні на момент проведення тендеру.
Учасником ПП "Гермес-1" надані медичні книжки лише на водіїв.
- експертний висновок, виданий відповідною акредитованою лабораторією, з протоколами випробувань на відповідність продукції за предметом договору вимогам діючих нормативних документів (за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками, показниками безпеки).
Учасником ПП "Гермес-1" надано експертний висновок без протоколу випробувань.
- реєстраційний номер постачальника / експлуатаційний дозвіл виробника.
- у разі, якщо документ про якість продукції виданий не на Учасника закупівлі, необхідно надати копію договору про співпрацю між Учасником закупівлі та суб’єктом господарювання, на якого виданий документ про якість.
Відсутня інформація щодо походження товару, власне виробництво або придбаний .
Просимо пояснити чому пропозиція ПП "Гермес-1" не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Номер:
cf24d09611004bf192fc387163b9df17
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-21-000122
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2022 00:00
Період моніторингу:
22.02.2022 16:47 - 18.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
21.02.2022 № 110
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з додатку
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 21.02.2022 № 110
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2021-12-07-017119-c 07.12.2021 Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради/ 40312499 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Відповідно до прийняття Указу Президенту України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про проведення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 22 лютого 2022 року №2102-ІХ «Про затвердження Указу Президенту України «Про введення воєнного стану в Україні», згідно із наказом Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 №34 припинено проведення заходів державного фінансового контролю на період дії воєнного стану на території України.
Моніторинг відновлено відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 25.03.2022 №49 «Про здійснення заходів державного фінансового контролю».
Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Департамента освіти та науки Івано-Франківської міської ради (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2021-12-07-002907-a на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи протокольне рішення від 07 грудня 2021 (далі тендерна документація).
Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі та тендерної документації Замовника UA-2021-12-07-017119-c встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель.
Період усунення порушень:
30.03.2022 14:36 - 05.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.03.2022 14:36
Запити/Пояснення
Номер:
a8aeb8c8c2aa402086c8143311d89ef2
Назва:
Про припинення проведення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
25.02.2022 09:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2022 00:00
Опис:
Наказ про зупинення заходів державного фінансового контролю
Номер:
943ff5cec71b44128c8e67c307e3c468
Назва:
Про поновлення моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
29.03.2022 20:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2022 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.03.2022 №49
Київ
Про здійснення заходів державного фінансового контролю
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю
НАКАЗУЮ:
Поновити та закінчити зупинені відповідно до наказу Держаудитслужби від 24 лютого 2022 року № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» заходи державного фінансового контролю за умови реального функціонування об’єктів контролю, сервісів та інформаційних платформ (майданчиків), можливості забезпечення збереження життя та здоров’я працівників.
Поновлення чи проведення заходів державного фінансового контролю здійснюється органами державного фінансового контролю з урахуванням особливостей функціонування органів державної влади в умовах воєнного стану.
У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, поновлені / розпочаті заходи державного фінансового контролю підлягають зупиненню до усунення / зникнення таких обставин.
Голова Геннадій ПЛІС