• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

М'ясо яловиче I категорії першого сорту заморожене, м'ясо свинини I категорії першого сорту заморожене, тушки курей охолоджені, філе куряче охолоджене

Закупівля здійснюється для закладів освіти Івано-Франківської МТГ на 2022 рік

Завершена

8 865 517.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 617.00 UAH
Номер: d97069be5ca041fb990dff6a3f389535
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-19-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.04.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 20.04.2022 15:00 - 17.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 18.04.2022 № 134 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Витяг з додатку до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 18.04.2022 № 134 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2021-12-07-017119-c 07.12.2021 Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради (код ЄДРПОУ 40312499) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 05) 722-22-69, nora_2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій учасника ФОП Кирничук Тетяна Богданівна за лотами 1, 2 встановлено порушення вимог ч. 1 ст. 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерних пропозицій учасників торгів за лотом 3, своєчасності укладання та оприлюднення договорів про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи щодо припинення зобов’язань за договорами від 07.02.2022 № 11/2022/11, № 10/2022/10 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі Закон - № 922-VIIІ). розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (далі - Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2021-12-07-002907-a на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника. реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій від 18.01.2022, тендерні пропозиції ПП "М'ЯСО КАРПАТ" (Лот 1,2,3), ФОП Кирничук Тетяна Богданівна (Лот 1,2), Приватне підприємство "Гермес-1" (Лот 3), Приватне сільськогосподарське виробничо-торгове підприємство фірма "КВІЛТ" (Лот 3), повідомлення про намір укласти договори, оприлюднені 26 січня 2022, договори від 07.02.2022 № 11/2022/11, № 10/2022/10 та від 10.02.2022 № 23/2022/23, пояснення замовника, отримане 02.05.2022 через електронну систему закупівель. Аналізом тендерних пропозицій за лотом 1,2 встановлено, що Замовник в пункті 5 розділу 3 тендерної документації зазначив, що відповідно до статті 16 Закону учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям, зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та надати сканкопію аналогічного договору. В тендерної пропозиції учасника-переможця встановлено, що в складі тендерної пропозиції ФОП Кирничук Тетяна Богданівна завантажено скановану копію договору від 26.01.2021 № 15, укладеного між Управління освіти Коломийської міської ради (Замовник) та ФОП Кирничук Тетяна Богданівна (Підрядник), предмет закупівлі - Яловичина, свинина (пісна), ціна договору – 1 174 800,00 гривень. Відповідно до даних пошуково-аналітичної системи https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-21-006578-c до договору від 26.01.2021 № 15, який укладений між Управління освіти Коломийської міської ради (Замовник) та ФОП Кирничук Тетяна Богданівна (Підрядник) за результатами процедури закупівлі UA-2020-12-21-006578-c, на дату подання тендерної пропозиції (а саме 10.01.2022) було укладено 6 додаткових угод, що Управлінням освіти Коломийської міської ради підтверджено шляхом оприлюднення цих угод в електронній системі закупівель. Проте, учасником-переможцем ФОП Кирничук Тетяна Богданівна для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі надано сканкопію договору від 26.01.2021 № 15 без додаткових угод, якими внесено зміни до істотних умов договору. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП Кирничук Тетяна Богданівна не відповідає вимогам тендерної документації, та відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII підлягала відхиленню. Натомість учасника допущено до участі в аукціоні та в подальшому визнано переможцем за Лотами № 1, 2 та з яким укладено договори від 07.02.2022 № 11/2022/11 та № 10/2022/10 відповідно. Надана в ході моніторингу відповідь замовника на пояснення не спростовує виявлених порушень.
Період усунення порушень: 13.05.2022 17:56 - 28.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 13.05.2022 17:56

Оскарження висновку в суді

Опис: Єдиний унікальний номер справи 300/2144/22 від 26.05.2022 року
Дата публікації: 27.05.2022 13:45

Запити/Пояснення

Номер: cf24d09611004bf192fc387163b9df17
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-21-000122
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.02.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 22.02.2022 16:47 - 18.03.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 21.02.2022 № 110 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Витяг з додатку до наказу Східного офісу Держаудитслужби Від 21.02.2022 № 110 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 14 UA-2021-12-07-017119-c 07.12.2021 Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради/ 40312499 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 05) 722-22-69, nora_2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Відповідно до прийняття Указу Президенту України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про проведення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 22 лютого 2022 року №2102-ІХ «Про затвердження Указу Президенту України «Про введення воєнного стану в Україні», згідно із наказом Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 №34 припинено проведення заходів державного фінансового контролю на період дії воєнного стану на території України. Моніторинг відновлено відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 25.03.2022 №49 «Про здійснення заходів державного фінансового контролю». Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Департамента освіти та науки Івано-Франківської міської ради (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2021-12-07-002907-a на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи протокольне рішення від 07 грудня 2021 (далі тендерна документація). Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі та тендерної документації Замовника UA-2021-12-07-017119-c встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель.
Період усунення порушень: 30.03.2022 14:36 - 05.04.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.03.2022 14:36

Запити/Пояснення