-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
«Капітальний ремонт дороги по вул. Одеська від вул. Мальовничої до вул. Ярова в с.Петропавлівська Борщагівка Бучанського району Київської області (коригування)»
Завершена
3 716 990.40
UAH з ПДВ
Номер:
c265c96c79644a79bfe9846a93cbade8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-14-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.09.2022 00:00
Період моніторингу:
14.09.2022 13:54 - 06.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.09.2022 № 201
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2021-12-07-016705-c 07.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону
За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення в повідомленні про намір укласти договір визначеної Законом інформації установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону, частини дев’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень та направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі України» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель БОРЩАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення переговорної процедури, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, договір від 23.12.2021 № 538, пояснення Замовника, надані 04.10.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник під час застосування переговорної процедури опублікував в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір від 07.12.2021, відповідно до якого умовою застосування переговорної процедури визначив необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю.
При цьому на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір від 07.12.2021 не містить експертних, нормативних та технічних документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, визначених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 19.09.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів щодо експертних, нормативних, технічних або інші документів, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно пункту 5 частини другої статті 40 Закону, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення і визначення його очікуваної вартості.
Замовник 04.10.2022 з порушенням строків, визначених частиною п’ятою статті 8 Закону, надав інформацію на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі та документи, що підтверджують виконання договору (Довідка про вартість виконаних робіт та витрат та Акт приймання виконаних робіт).
Однак на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, Замовник не надав через електронну систему закупівель документи (експертних, нормативних, технічних або інші документів), які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно пункту 5 частини другої статті 40 Закону, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення і визначення його очікуваної вартості.
Відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Таким чином, під час здійснення моніторингу Замовник документально не підтвердив наявність підстав для застосування переговорної процедури, чим порушив вимоги пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
За результатами проведених переговорів Замовник уклав із ТОВ «ДОРБУД-11» договір від 23.12.2021 № 538 на суму 3 716 990,40 грн (далі – Договір).
Згідно з пунктом 16.1 розділу 16 Договору, Договір дiє до 31 грудня 2021 року, або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Замовником 04.10.2022 на запит Держаудитслужби було надано довідку про вартість виконаних робіт та витрат та акт приймання виконаних робіт за грудень 2021 року, відповідно до яких виконано робіт за Договором від 23.12.2021 № 538 на суму 2 354 112,00 гривень.
Згідно інформації зазначеній в електронній системі закупівель, Замовником здійснено 29.12.2021 розрахунок в повному обсязі за виконані ТОВ «ДОРБУД-11» роботи.
Під час моніторингу Замовник 30.09.2022 в електронній системі закупівель оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю, відповідно до якого сума оплати за договором становить 2 354 112,00 гривень.
Відповідно до частини дев’ятої статті 41 Закону у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Отже на порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 та частини дев’ятої статті 41 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю з порушенням встановленого терміну (20 робочих днів).
Період усунення порушень:
07.10.2022 17:27 - 22.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
07.10.2022 17:27
Запити/Пояснення
Номер:
44b5a0e6db4546bba34d0501574fd36a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.09.2022 15:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Одеська від вул. Мальовничої до вул. Ярова в с.Петропавлівська Борщагівка Бучанського району Київської області (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-07-016705-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати пояснення (інформацію) та нормативні або інші документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону.
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
3. Враховуючи що термін дії за договором від 23.12.2021 № 538 встановлено до 31.12.2021 просимо надати інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ae770d19a90f4023b556cdffead3d165
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
04.10.2022 10:16
Опис:
Зазначені характеристики, що містяться в тендерній документації сформовані з робочого проєкта на додаткові роботи по об'єкту: «Капітальний ремонт дороги по вул. Одеська від вул. Мальовничої до вул. Ярова в с.Петропавлівська Борщагівка Бучанського району Київської області (коригування)».
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням кошторисних норм України та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації по робочому проекту «Капітальний ремонт дороги по вул. Одеська від вул. Мальовничої до вул. Ярова в с.Петропавлівська Борщагівка Бучанського району Київської області (коригування)» та затверджений рішенням виконавчого комітету від 23.11.2021 року № 820 «Капітальний ремонт дороги по вул. Одеська від вул. Мальовничої до вул. Ярова в с.Петропавлівська Борщагівка Бучанського району Київської області (коригування)». Експертиза проведена ТОВ «Перша будівельна експертиза».
Щодо обґрунтування застосування переговорної процедури повідомляємо, що посилення основи існуючого дорожнього покриття, яке зазнало руйнування було приведено у відповідність до діючих норм, а саме:
- під час виконання демонтажних робіт виникла необхідність у застосуванні вирівнюючого шару асфальтобетонного покриття – з метою приведення у відповідність до вимог статті 8. Дорожній одяг ДБН В.2.3-4:2015 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. Проектування
- необхідність у посиленні основи дорожнього покриття – з метою приведення у відповідність до вимог статті 8. Дорожній одяг ДБН В.2.3-4:2015 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. Проектування
- коригування продольного профілю для забезпечення водовідведення дощових та талих вод - з метою приведення у відповідність до вимог пункту 5.2. План і поздовжній профіль ДБН В.2.3-4:2015 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. Проектування
- влаштування додаткових з’їздів - з метою приведення у відповідність до вимог пункту 12.4 «Місцеві проїзди та в'їзди у двори» ДБН В.2.3-4:2015 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. Проектування
- внесено зміни в систему встановлення дорожніх знаків, добавлені зони безпечного перетину проїзної частини пішоходами - з метою приведення у відповідність до вимог 4.5 «Організація безпеки дорожнього руху», пункту 6.2 «Транспортні розв'язки в одному рівні» та пункту 6.4 «Пішохідні переходи та велосипедні переїзди» ДБН В.2.3-5:2018 «ВУЛИЦІ ТА ДОРОГИ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ»