-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Спеціалізована промислова пральна машина з віджимом (18-21 кг/цикл) для МОПів; Промисловий сушильний барабан (24-29 кг/цикл)
Завершена
1 020 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 100.00 UAH
Номер:
14df0475a92943d29d8dbf64f4f2cd61
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-26-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.10.2022 00:00
Період моніторингу:
26.10.2022 15:57 - 16.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.10.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
40 UA-2021-12-07-007279-a 07.12.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
1 020 000,00
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену тендерним комітетом від 07.12.2021 б/н, тендерні пропозиції ТОВ «Лізоформ», та ТОВ «Нова Колор», протоколи щодо прийняття рішення тендерним комітетом від 30.12.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 30.12.2021, договір від 13.01.2022 № 13/01, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 01.11.2022 та від 09.11.2022.
Період усунення порушень:
10.11.2022 16:58 - 16.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
10.11.2022 16:58
Запити/Пояснення
Номер:
78e04eaf3c9140e684b44945b1b5ce0d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.10.2022 07:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2022 23:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
639cb4a68c7749d49c06bd3bba4c616e
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
01.11.2022 12:02
Опис:
У відповідь на Ваш запит від 2022-10-28 по моніторингу UA-M-2022-10-26-000022 повідомляємо наступне:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Відповідно до річного плану даної закупівлі фінансування здійснюється за рахунок коштів НСЗУ. Кошти, які отримує КНП ЛОР "Львівський обласний клінічний перинатальний центр", за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Визначення, очікуваної вартості сформовано з урахуванням обсягів наявної потреби товару та здійснювалося відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 . Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «PROZORRO».
Отримана замовником інформація дозволила в т.ч. визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість у розмірі 1 020 000,00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника згідно прогнозованих обсягів прання, яке здійснюватиметься на відповідному обладнанні. Враховано габаритні розміри необхідні для приміщення, де таке розташовуватиметься, рівень шуму в межах допустимих норм, рівень потужності, продуктивність, об’єм барабану, зручність у керуванні , сучасні та актуальні для медзакладу види програм (режимів) прання. Враховано вимоги щодо безпечності та прописано необхідність підтвердження якості копією сертифікату відповідності або копією інших документів, що підтверджують якість виробу вимогам ДСТУ, технічним нормативам що зазвичай проставляються щодо даного виду товару. Передбачено гарантійний термін на обладнання задля убезпечення від зайвих витрат у разі поломки обладнання не з вини замовника. Враховано можливість запропонувати еквівалент товару.
Розміщення інформації на веб-сайті: Постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. № 710 встановлено, що Головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://data.gov.ua/dataset/20180805) КНП ЛОР "Львівський обласний клінічний перинатальний центр" є одержувачем державних коштів, додатково додано документ-витяг з переліком розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, що це підтверджує. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на КНП ЛОР "Львівський обласний клінічний перинатальний центр", оскільки воно не є розпорядником бюджетних коштів.
Номер:
7389177bba444aa69fc1efebbf07a927
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.11.2022 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2022 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 01.11.2022 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 28.10.2022 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості та моніторингу цін, зокрема цінові пропозиції на момент оголошення процедури закупівлі, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.