Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляд тендерних пропозицій та правомірності допущення учасників до аукціону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій та правомірність допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відокремленого підрозділу «Рівненська АЕС» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену фахівцем з публічних закупівель 1 категорії - уповноваженою особою від 07.12.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕЛКОМ» (далі – ТОВ «НВП «ЕЛКОМ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕКО-Центр», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.02.2022 № 21, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.02.2022, договір від 16.02.2022 № 53-122-01-22-11795, укладений між Замовником та ТОВ «НВП «ЕЛКОМ» (далі - Договір), вимоги про усунення порушення від 15.12.2021, рішення Замовника від 17.12.2021, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.12.2022.
Відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації».
Отже, Замовником в порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено місце поставки товарів.
Період усунення порушень:
09.01.2023 17:10 - 24.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.01.2023 17:10
Опис звіту:
На виконання пункту 3 розділу ІІ «Констатуюча частина» висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-07-004206-b, повідомляємо, що з уповноваженою особою, відповідальною за проведення вищезазначеної закупівлі, було проведено роз’яснювальну роботу щодо дотримання вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».
Варто зазначити, що Закон України «Про публічні закупівля» не містить конкретного визначення поняття «місце поставки» і функціонал майданчика (згідно технічного завдання в інформаційно-телекомунікаційній системі «Prozorro» (веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель)), за допомогою якого розміщувалося оголошення про проведення відкритих торгів, дозволяє обрати спосіб зазначення місця поставки «Згідно з документацією». Тому уповноваженою особою в оголошенні про проведення відкритих торгів було зазначено повну адресу місця поставки товару, встановивши відмітку «Згідно з документацією», з обов’язковими вказанням країни постачання, адже в тендерній документації конкретизується адреса поставки.
Дата публікації звіту:
16.01.2023 09:49