-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код за ДК 021-2015 - 15530000-2 Вершкове масло (Вершкове масло (не менше ніж 72%), Вершкове масло безлактозне)
Вершкове масло (не менше ніж 72%), Вершкове масло безлактозне)
Завершена
3 840 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 408.00 UAH
мін. крок: 1% або 38 408.00 UAH
Номер:
e44acae0e9bd4253ad353f3442f6c639
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-17-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2022 00:00
Період моніторингу:
17.11.2022 14:54 - 09.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.11.2022
№ 53-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.11.2022 №53-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2021-12-07-011143-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 17 частини 2 та пункту 19 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону,
а також вимог Наказу № 710.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог передбачених пунктом 11 частини 1 статті 10 та пункту 9 частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції Переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору,- порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення норм частини 5 статті 8, пункту 11 частини 1 статті 10, пункту 9 частини 2 статті 21, пункту 17 частини 2 та пункту 19 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління освіти Кропивницької міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація яка затверджена протоколом тендерного комітету Замовника від 01.12.2021 року, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОПТТОРГ-К» (далі - Переможець), протокол розгляду тендерної пропозиції від 28.12.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2021 року та договір про закупівлю від 10.01.2022 № 9 (далі-Договір), додаткові угоди від 16.05.2022 № 1, від 20.06.2022 № 2 та від 26.08.2022 № 3, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 20.06.2022 року, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 24.11.2022 року, від 29.11.2022 року, від 30.11.2022 року.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником в пункті 4.7 розділу 4 проєкту договору (Додаток № 3 тендерної документації) встановлено умову щодо можливості зменшувати обсяг закупівлі товарів та загальну вартість цього договору залежно від реального фінансування видатків, а також вносити зміни до цього Договору на підставі статті 36 Закону (в редакції до 19.04.2020), що втратила чинність.
Також, на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація не містить інформації щодо посад посадових осіб Замовника (Літвінова Оксана Пименівна та Зінов’єва Олена Володимирівна), уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Крім цього, на порушення вимоги пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником в підпункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, до формальних помилок віднесено «зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника», при відсутності вказаної помилки у Переліку формальних помилок, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі - Наказ № 710).
Аналізом питання дотримання Замовником законодавства в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником, у порушення вимог передбачених пунктом 11 частини 1 статті 10 Закону, в електронній системі закупівель не оприлюднено зміни внесені до договору про закупівлю від 10.01.2022 № 9, а саме, не оприлюднено додаткові угоди від 16.15.2022 № 1 та від 26.08.2022 № 3.
Крім цього, на порушення пункту 9 частини 2 статті 21 Закону оприлюднене Замовником оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій у той час, коли Замовник вимагає його надати.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства щодо своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством встановлено, що на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону Замовником на запит через електронну систему закупівель посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель від 18.11.2022 року, надано відповідні пояснення (інформацію, документи) на 4 робочий день з дня оприлюднення вказаного запиту.
Період усунення порушень:
06.12.2022 18:33 - 21.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2022 18:33
Оскарження висновку в суді
Опис:
Управління освіти Кропивницької міської ради повідомляє, що висновок від 06.12.2022 року Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про моніторинг закупівлі код за ДК 021-2015 -15530000-2 Вершкове масло (Вершкове масло (не менше ніж 72%), Вершкове масло безлактозне), ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-07-011143-c, буде оскаржений до суду.
Дата публікації:
09.12.2022 10:03
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
c31ef4b978a445c9aa04fe890170ced1
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.11.2022 11:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Вершкове масло (Вершкове масло (не менше ніж 72%), Вершкове масло безлактозне)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-07-011143-c) відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копій документів.
1. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2.Відповідно до ч. 5 ст. 41 Закону, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Таким чином, однією з підстав внесення змін до істотних умов договору в частині збільшення ціни товару за одиницю до 10 відсотків є саме підтвердження сторонами договору коливання ціни товару в бік збільшення.
В ході проведення моніторингу встановлено, що відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель Управлінням освіти, Кропивницької міської ради, додатковою угодою від 20.06.2022 року № 1, до договору від 10.01.2022 року №9, укладеного з ТОВ «ОПТТОРГ-К», сторонами внесено зміни до істотних умов договору в частині збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію та обґрунтування щодо законодавчих підстав укладання додаткових угод від 20.06.2022 року № 1.
Пояснення з документами необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
0bace240300843719efdf4d975a0ee85
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
24.11.2022 11:46
Опис:
Доброго дня!
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: код за ДК 021-2015 - 15530000-2 Вершкове масло «Вершкове масло (Вершкове масло (не менше ніж 72%), Вершкове масло безлактозне)» та його очікувана вартість знаходяться на сайті Управління освіти Кропивницької міської ради http://osvita-mrk.gov.ua/. У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану вся інформація в тому числі щодо публічних закупівель частково закрита.
2. Об’єктивними обставинами збільшення ціни за одиницю товару і коливання ціни такого товару на ринку та внесення змін згідно з додатковою угодою від 20.06.2022 № 2 до договору від 10.01.2022 № 9 є висновок Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати від 15.06.2022 року № В-230 (додається) та лист ТОВ «ОПТТОРГ-К» від 15.06.2022 року (додається).
Номер:
387c9e2ce5474a97878780f3b1cb0573
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.11.2022 13:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Вершкове масло (Вершкове масло (не менше ніж 72%), Вершкове масло безлактозне)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-07-011143-c) відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копій документів.
1) Чи вносились зміни до договору від 10.01.2022 №9 ? Якщо так, прошу надати копії додаткових угод.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2be446f50fdd4ef8bfacf931e45dcfd8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
29.11.2022 08:40
Опис:
Доброго дня!
Зміни до договору від 10.01.2022 року № 9 вносились, а саме:
1. Додатковою угодою №1 від 16.05.2022 року договору №9 від 10.01.2022 року, були внесені зміни, до пункту 4.7 розділу 4. «Права та обов’язки сторін» договору зазначено: «Покупець має право зменшувати обсяг закупівлі товарів та загальну вартість цього договору залежно від реального фінансування видатків, а також вносити зміни до цього Договору у зв’язку із застосуванням положень ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», тоді як внесення змін до Закону регламентуються статтею 41 Закону. Додаток: (додаткова угода 1 від 16.05.2022 року).
В зв’язку з тим, що даною додатковою угодою не змінювались істотні умови договору, вона не висвітлювалась в системі.
2. Додатковою угодою № 2 від 20.06.2022 року договору №9 від 10.01.2022 року, збільшено ціну за одиницю товару (додається).
Висновок Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати від 15.06.2022 року № В-230 (додається) та лист ТОВ «ОПТТОРГ-К» від 15.06.2022 року (додається).
3. Додатковою угодою № 3 від 26.08.2022 року договору №9 від 10.01.2022 року, було зменшено бюджетні зобов’язання (додається).
В зв’язку з тим, що даною додатковою угодою не змінювались істотні умови договору, вона не висвітлювалась в системі.
Номер:
8d69810930df4e99839fbf25c41a6978
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.11.2022 10:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Вершкове масло (Вершкове масло (не менше ніж 72%), Вершкове масло безлактозне)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-07-011143-c) відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копій документів.
Надайте інформацію щодо стану виконання договору від 10.01.2022 № 9, зокрема, кількості поставленої продукції та суму оплати за поставлений товар, з наданням відповідних копій первинних документів, які підтверджують вказану інформацію (видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, платіжні доручення, тощо).
Пояснення з документами необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
7c97f3efbb534b78939af741e03da65e
Назва:
Поясненя
Дата опублікування:
30.11.2022 09:49
Опис:
Доброго дня!
Щодо надання копій документів по виконанню Договору № 9 від 10.01.2022 року, а саме: накладні/акти приймання-передачі товару, платіжні доручення, банківські виписки, повідомляємо наступне. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено висвітлення даних документів в електронній системі закупівель.
Управління освіти Кропивницької міської ради не заперечує проти надання зазначеної документації по даній закупівлі, але в зв’язку з великим об’ємом інформації (тільки платіжних доручень 442 шт.) та враховуючи енергетичну ситуацію в країні, надсилаємо інформаційну довідку на вашу електронну адресу.