-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин та дизельне паливо
Бензин та дизельне паливо, відповідно до Технічної специфікації (Додаток 4 до ТД).
Завершена
3 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 39 000.00 UAH
Номер:
435fcac3752c4fc081c4e8d78af8c4a9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-21-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.11.2022 00:00
Період моніторингу:
21.11.2022 15:44 - 13.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.11.2022 №74-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.11.2022 №74-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2021-12-07-008697-c 07.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік комунального підприємства «Швидкісний трамвай» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07 грудня 2021 року №324, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ТД «Сан Ойл», протокольне рішення уповноваженої особи від 30 грудня 2021 року №360, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 14 січня 2022 року №6769, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 28 січня 2022 року №1 та пояснення від 01 грудня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
12.12.2022 16:35 - 16.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.12.2022 16:35
Запити/Пояснення
Номер:
50876dc004a84069a139823ebabc14bc
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
29.11.2022 12:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару бензину та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-07-008697-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чи виконано умови договору від 14 січня 2022 року №6769, укладеного із ТОВ «Торговий дім «Сан Ойл» (надати відповідні документальні підтвердження щодо виконання договору (платіжні доручення, накладні))?
3. З яких причин не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
887a8ab6b94342dba23fcab5cdcd8f50
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
01.12.2022 17:38
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Начальнику Управління
Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області
Олені ВАХНОВСЬКА
Пояснення на запит
На Ваш запит щодо надання пояснень замовником до моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-M-2022-11-21-000013 ● 435fcac3752c4fc081c4e8d78af8c4a9 (згідно наказу від 21.11.2022 за №74-з “Про початок моніторингу закупівель”), повідомляємо наступне.
1. Процедура закупівлі “Бензин та дизельне паливо”, ідентифікатор в електронній системі закупівель UA-2021-12-07-008697-c, була здійснена за рахунок власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства), прямі бюджетні призначення на здійснення закупівлі за цим предметом у замовника відсутні.
Встановлені Замовником номенклатурні позиції предмету закупівлі з відповідними технічними та якісними характеристиками обумовлено виробничою необхідністю високої якості матеріалів та сумісності з наявною технікою та обладнанням. За технічними та експлуатаційними властивостями, для досягнення замовником якісної та технологічної відповідності що вимагається спеціалістами з технічної частини замовника, вироби зазначені у технічній специфікації мають нормативну та експлуатаційну сумісність встановленим вимогам, та задовольняють потреби замовника.
Спеціалістами виробничо-технічного відділу та відділу матеріально-технічного постачання КП “Швидкісний трамвай” для проведення процедури закупівлі було надано Технічну специфікацію (Додаток 4 до тендерної документації), складену на підставі виробничих потреб та отриманих заявок очікуваного використання протягом року від підрозділів підприємства. Технічна специфікація містить інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі (копія додається).
Очікувану вартість предмета закупівлі (3 900 000,00 грн. з ПДВ) визначено з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за результатами аналізу ринку та проведеного розрахунку вартості (копія додається) відповідних товарів станом на дату оприлюднення процедури закупівлі, та отриманих комерційних пропозицій (копії додаються). Також, з урахуванням наданої до відділу з публічних закупівель службової записки 07.12.2021 р. від начальника відділу матеріально-технічного постачання, погодженої заступником директора, на проведення процедури закупівлі “Бензин та дизельне паливо”, з орієнтовною очікуваною вартістю 3 900 000 грн. з ПДВ (копія додається).
Щодо посилання на веб-сторінку з обґрунтуванням, повідомляємо, що оскільки замовник КП “Швидкісний трамвай” не має власного офіційного веб-сайту, тому згідно із пунктом 41 Постанови КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710”, замовник надає посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів (офіційний веб-портал міста Кривого Рогу “Криворізький ресурсний центр” Виконавчого комітету Криворізької міської ради), на якому у встановлені строки та належним чином розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation/
Поряд з цим, звертаємо Вашу увагу, що у зв’язку із введенням воєнного стану та його продовженням, за розпорядженням Начальника Військової адміністрації міста Кривого Рогу, доступ до офіційного веб-порталу міста Кривого Рогу “Криворізький ресурсний центр” тимчасово обмежено, відповідне повідомлення було розміщено від 25.03.2022 року на офіційному сайті ТРК "Рудана" (файл скріншоту додається).
2. Умови Договору від 14 січня 2022 року за № 6769, укладеного із ТОВ «Торговий дім «Сан Ойл» виконано частково, а саме в частині поставки партії товару постачальником (копії видаткової накладної, акту прийому-передачі талонів та акту прийому-передачі товару додаються). Станом на 01.12.2022 у КП “Швидкісний трамвай” наявна заборгованість перед ТОВ «Торговий дім «Сан Ойл» (копія акту звірки розрахунків 1423 від 01.12.2022 додається). Договір зменшено до фактичних обсягу та загальної вартості поставки партії товару згідно із укладеною 28.01.2022 Додатковою угодою № 1 до Договору № 6769, яка оприлюднена через електронну систему закупівель належним чином.
Наразі КП “Швидкісний трамвай” має певні фінансові труднощі, пов’язані з карантинними обмеженнями, введенням та продовженням воєнного стану, а також через запровадження у місті Кривому Розі безкоштовного проїзду у комунальному транспорті, що впливає на зменшення надходжень коштів від господарської діяльності підприємства. Питання оплати за умовами договору вирішуються між Сторонами окремо.
3. Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі”, звіт про виконання договору про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 42 Закону України “Про публічні закупівлі”, звіт про виконання договору про закупівлю повинен містити інформацію, в тому числі суму оплати за договором про закупівлю.
У зв’язку із наведеним, оскільки замовник КП “Швидкісний трамвай” має невиконані зобов’язання за Договором в частині оплати за поставлений Товар, звіт про виконання договору про закупівлю станом на 01.12.2022 не оприлюднено, у свою чергу звіт буде оприлюднено в електронній системі закупівель протягом 20 робочих днів з дня виконання Договору замовником, а саме з дня здійснення оплати наявної заборгованості.
Додатки - скановані копії документів / інформації, що додаються замовником до цього пояснення:
1. Технічна специфікація (Додаток 4 до ТД).pdf (2 стор.);
2. Протокол УО.pdf (2 стор.);
3. Розрахунок вартості.pdf (1 стор.);
4. Вартість АЗС ОККО + курс НБУ.pdf (1 стор.);
5. Комерційна пропозиція ТОВ ТД САН ОЙЛ.pdf (1 стор.);
6. Комерційна пропозиція ПП Нафтатранссервіс.pdf (1 стор.);
7. Службова записка.pdf (1 стор.);
8. Screenshot_доступ до сайту «Криворізький ресурсний центр» закрито.png (1 стор.);
9. Акт звірки КПШТ.pdf (1 стор.);
10. Акт прийому-передачі товару.pdf (1 стор.);
11. Акт прийому-передачі талонів.pdf (1 стор.);
12. Видаткова накладна.pdf (1 стор.);
13. Копія наказу № 210 від 01.06.2020 р.pdf (1 стор.).
З повагою, уповноважена особа КП «Швидкісний трамвай», начальник відділу з публічних закупівель, Дмитро КРУЦЕНКО