• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 33600000-6-Фармацевтична продукція (Бупівакаїн (Bupivacaine), Глюкоза (Glucose), Гідроксиетилкрохмаль (Hydroxyethylstarch), Декстран (Dextran), Парацетамол (Paracetamol), Калію хлорид (Potassium chloride), Лактулоза (Lactulose), Левофлоксацин (Levofloxacin), Лінезолід (Linezolid), Магнію сульфат (Magnesium sulfate), Маніт (Mannitol), Метронідазол (Metronidazole), Натрію бікарбонат (Sodium bicarbonate), Натрію хлорид (Sodium chloride), Ондансетрон (Ondansetron), Транексамова кислота (Tranexamic acid), Цефепім (Cefepime), Піперацилін і тазобактам (Piperacillin and beta-lactamase inhibitor))

Інформація щодо наявності/відсутності підстав, встановлених у статті 17 Закону, надається Учасником в складі своєї тендерної пропозиції у вигляді довідки (довідок) у довільній формі або відповідно до наведеної форми (листа-гарантії) в Додатку 4 до Тендерної документації, з обов'язковим розміщенням необхідних позначок, які засвідчуюсь наявність/відсутність зазначених підстав в електронній системі закупівель, а також, у разі необхідності, заповненням електронних полів. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації). Строк поставки товару: з моменту підписання договору по 31.12.2022 року.

Завершена

10 852 030.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 54 265.00 UAH
Номер: 94d58efb9a3c4ea89fffcd12eecd3537
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-06-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.12.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 06.12.2022 10:32 - 28.12.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.12.2022 № 53-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 05.12.2022 № 53-з Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 8. UA-2021-12-07-007784-c; 07.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Ірина Кондратюк. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, irakon_97@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального некомерційного підприємства «Чернігівська обласна лікарня» Чернігівської обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 07.12.2021 №42, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Медичний центр «М.Т.К.», Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОМАШ», Товариства з обмеженою відповідальністю «СТМ-Фарм» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІКИ УКРАЇНИ », протокол розгляду тендерних пропозицій від 18.01.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.01.2022, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 25.01.2022 №203, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.01.2022, договір про закупівлю товару від 08.02.2022 №12, пояснення від 09.12.2022 та документи, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 14.12.2022 10:24 - 20.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.12.2022 10:24

Запити/Пояснення