-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Завершена
1 669 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 346.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 346.00 UAH
Номер:
6d1748dbdfec4bd29b21fc7064695d74
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-08-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.11.2022 00:00
Період моніторингу:
08.11.2022 10:37 - 30.11.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2022 № 39-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
08.11.2022 № 39-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-07-007193-c, 07.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення вимоги частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього порушень-не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом недопущення таких порушень в майбутньому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання відповіді на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного університету «Одеська політехніка» (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.12.2021 №19 (далі – тендерна документація); роз'яснення до процедури; протокольне рішення уповноваженої особи щодо продовження строку розгляду пропозицій від 14.01.2022 №2; тендерну пропозицію приватного підприємства «ГРАД-СЕРВІС» (далі – ПП «ГРАД-СЕРВІС»); протокол від 25.01.2022 №3 про визнання переможцем закупівлі учасника ПП «ГРАД-СЕРВІС»; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ПП «ГРАД-СЕРВІС» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; пояснення, отримане 11 листопада 2022 року від Замовника в електронній системі закупівель; договір від 16.03.2022 №20; додаткову угоду від 16.03.2022 №1 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаткову угоду від 24.03.2022 №2 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаткову угоду від 17.06.2022 №3 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Аналізом питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник, який відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Державної казначейської служби України є розпорядником бюджетних коштів, не дотримався вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) щодо забезпечення оприлюднення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-12-07-007193-с обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті.
Моніторингом питання надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено, що 24.12.2021 через електронну систему закупівель оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо змісту тендерної документації, проте, Замовник несвоєчасно надав роз'яснення на звернення щодо змісту тендерної документації з перевищенням терміну (три робочі дні з дня їх оприлюднення) та оприлюднив їх в електронній системі закупівель на четвертий робочий день 30.12.2021, чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону.
Період усунення порушень:
15.11.2022 14:42 - 30.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.11.2022 14:42
Запити/Пояснення
Номер:
79405f43d7f044afbcd850a7cb94d757
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.11.2022 12:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям»
(інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-07-007193-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-12-07-007193-с відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чому державним університетом «Одеська політехніка» несвоєчасно надано роз'яснення на звернення щодо тендерної документації з перевищенням терміну (три робочі дні з дня їх оприлюднення – 24.12.2021) та оприлюднено їх в електронній системі закупівель на четвертий робочий день 30.12.2021, чим порушено вимоги частини першої статті 24 Закону.
- чому договір від 16.03.2022 №20 про закупівлю з учасником ПП «ГРАД-СЕРВІС», який визнаний переможцем процедури закупівлі, укладений у строк пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (від 25.01.2022)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.