-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Паливні гранули
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації
Завершена
1 638 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 380.00 UAH
мін. крок: 1% або 16 380.00 UAH
Номер:
e9abf343f830491d846c93e002c4453a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-15-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.11.2022 00:00
Період моніторингу:
15.11.2022 20:03 - 07.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.11.2022 № 45-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.11.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 15.11.2022 № 45-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2021-12-06-016869-c 06.12.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 3 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; розміщення інформації в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Компаніївська лікарня Компаніївської селищної ради Кіровоградської області» (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2021-12-06-016598-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 06.12.2021 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників – фізичної особи-підприємця «ЗЕЛІНСЬКИЙ СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ», ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАЙМЕНЕРГІЯ» та фізичної особи-підприємця Гавриленко Олени Євгенівни; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 20.01.2022 № 1186; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.12.2022 № /21, від 28.01.2022 № /22, від 31.01.2022 № /22 та від 04.02.2022 № 26/22; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю від 22.02.2022 № П/2022 (далі – Договір про закупівлю); повідомлення по внесення змін до Договору про закупівлю; додаткова угода від 15.07.2022 № 1 до Договору про закупівлю; пояснення Замовника, отримані 21.11.2022 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082 уповноважена особа Замовника після внесення інформації в електронні поля в електронній системі закупівель наклала на неї удосконалений електронний підпис (файл «sign.p7s»), а не кваліфікований електронний підпис. Зокрема, відповідно до даних онлайн сервісу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (https://czo.gov.ua/verify) файл «sign.p7s» є удосконаленим електронним підписом (тип підпису: Удосконалений, тип носія особистого ключа: Незахищений) Семокоп Юлії Василівни.
Період усунення порушень:
05.12.2022 13:28 - 20.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
05.12.2022 13:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушення пункту 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» № 1082 від 11.06.2020 року повідомляємо про здійснені заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Відповідно в подальшому процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель буде здійснюватися виключно із накладанням кваліфікованого електронного підпису посадової особи Замовника.
Дата публікації звіту:
09.12.2022 11:31
Запити/Пояснення
Номер:
45ebb77686454e83b5b929ec2628ec2e
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
16.11.2022 07:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:03110000-5: Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (паливні гранули)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
9794be7790e14af386bdf0555fbe2e8b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.11.2022 10:46
Опис:
КНП Компаніївська лікарня КСР КО надає пояснення
КНП «Компаніївська лікарня Компаніївської селищної ради Кіровоградської області» повідомляє, що Замовником визначалися технічні та якісні характеристик предмета закупівлі згідно потреби та виходячи із вимог до палива наявного котельного обладнання Замовника. А очікувану вартість визначено згідно примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщувалася додатково на інших вебсайту, окрім вебсайту - https://prozorro.gov.ua.
Замовник не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) з об’єктивних причин, тому що відсутня можливість для оприлюднення інформації про закупівлі на офіційному сайті Замовника через обмежений функціонал сайту та відсутність технічної можливості розміщення на ньому будь - якої інформації.