• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

какао-порошок, цукерки шоколадні в асортименті

очікувана вартість закупівлі

Завершена

1 792 710.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 26 890.00 UAH
Номер: 497e5bab44b7447aa14ec9a551fa092d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-15-000097
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.11.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 15.11.2022 20:05 - 07.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.11.2022 № 45-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.11.2022. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 15.11.2022 № 45-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 3 UA-2021-12-06-015630-c 06.12.2021 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 707-54-45, viktoriaaleshina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання роз'яснень на вимоги учасників щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом визнання недійсною додаткову угоду від 09.08.2022 № 1 до договору на поставку товарів (продуктів харчування) від 21.01.2022 № 23-ВТ, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та з урахуванням статті 217 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів направлених на виконання зобов'язань, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; своєчасності надання роз'яснень на вимоги учасників щодо усунення порушень; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Комунального закладу «Дніпропетровський фаховий коледж спорту» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2021-12-06-016108-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 06.12.2021 № 2) із змінами, внесеними рішенням уповноваженої особи (протокол від 10.12.2021 № 1); вимоги учасника про усунення порушення та рішення Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАВЕРНА СМАК» (далі – ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК»); протоколи розгляду тендерних пропозицій від 29.12.2021 № 5, від 10.01.2022 № 1 та № 2; повідомлення про намір укласти договір; договір на поставку товарів (продуктів харчування) від 21.01.2022 № 23-ВТ (далі – Договір поставки); додаткова угода від 09.08.2022 № 1; пояснення, надані Замовником 21.11.2022 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що до Договору поставки вносились зміни щодо істотних умов договору в частині збільшення ціни за одиницю товару. Так, додатковою угодою від 09.08.2022 № 1 до Договору поставки збільшено ціну за одиницю товару, а саме: цукерок шоколадних в асортименті за 1 кг з ПДВ з 134,82 грн до 148,14 або на 10 %. Згідно оприлюдненої додаткової угоди зазначені зміни вносились на підставі пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. У поясненнях, наданих 21.11.2022 через електронну систему закупівель, Замовник надав лист ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» від 01.08.2022 № 0108/7 та листи Головного управління статистики у Дніпропетровській області від 11.01.2022 № 06-11/85-22 та № 06-11/62-22, від 11.07.2022 № 06-11/1473-22, від 13.07.2022 № 06-11/1494-22 щодо споживчих цін за грудень 2021 року та червень 2022 року (далі – Листи щодо споживчих цін). Надані Замовником Листи щодо споживчих цін не містять дані щодо коливання на ринку цін на цукерки шоколадні в асортименті в період з дати підписання Договору поставки до дати внесення змін, тобто не підтверджує наявність умов, передбачених пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону. Крім того, в наданих до пояснення Листах щодо споживчих цін зазначено, що наведені середні ціни є первинною базою для розрахунків індексів споживчих цін і відповідно до мети спостереження не призначені для інших цілей, зокрема для оцінки тендерних пропозицій та визначення переможців під час проведення торгів згідно з процедурами, встановленими Законом України «Про публічні закупівлі». Отже, у Замовника відсутнє документальне підтвердження, що збільшення ціни за одиницю товару згідно з додатковою угодою від 09.08.2022 № 1 відбулось пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону уклав додаткову угоду від 09.08.2022 № 1 з ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» за відсутності законодавчо визначених підстав для збільшення ціни за одиницю товару.
Період усунення порушень: 05.12.2022 13:29 - 20.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 05.12.2022 13:29

Оскарження висновку в суді

Опис: 23.03.2023 рок (вихідний № 06/221 ід 22.03.2023) КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» до Дніпропетровського обласного адміністративного окружного суду подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі. Заяві призначено унікальний номер справи 160/5762/23 від 23.03.2023. За усною інформацією, отриманою у канцеляріїї Дніпропетровського обласного адміністративного окружного суду номер провадження 5762/23
Дата публікації: 27.03.2023 21:49

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 14/02/2023пр
Дата відкриття провадження: 24.03.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 932/2673/23

Запити/Пояснення