-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єктів благоустрою
Об'єкти для надання послуг: 1) сквер на кільці 44 кварталу зі світлодинамічним фонтаном; 2) комплекс спортивний «Скейт-парк» зі спортивним майданчиком та громадською вбиральнею по вул. Мусоргського між буд. 30-34; 3) спортивні майданчики в парку «Шахтарський» (футбольне, волейбольне поле) з малими архітектурними формами на «Золотому пляжі»
Завершена
1 706 885.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 534.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 534.43 UAH
Номер:
5804ed6e4b934aaead88f42e33b5e725
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-15-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.11.2022 00:00
Період моніторингу:
15.11.2022 20:02 - 07.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.11.2022 № 45-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.11.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 15.11.2022 № 45-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 5 UA-2021-12-06-002942-b 06.12.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 Порядку №1082.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Виконавчого комітету Покровської районної в місті ради (далі – Замовник) (UA-P-2021-12-06-003859-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.12.2021 №157); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного підприємства КІРАСА; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою по виконавчому комітету Покровської районної в місті ради від 30.12.2021 №191; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю послуг від 17.01.2022 № 4; додаткова угода від 17.01.2022 № 1 до договору від 17.01.2022 № 4; пояснення Замовника (інформація та документи), розміщені в електронній системі закупівель 18.11.2022.
За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 3 Порядку №1082 уповноважена особа Замовника після внесення інформації в електронні поля в електронній системі закупівель наклала на неї удосконалений електронний підпис (файл «sign.p7s»), а не кваліфікований електронний підпис. Зокрема, відповідно до даних онлайн сервісу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (https://czo.gov.ua/verify) файл «sign.p7s» є удосконаленим електронним підписом (тип підпису: Удосконалений, тип носія особистого ключа: Незахищений) Подакової Алли Василівни.
Період усунення порушень:
06.12.2022 14:29 - 21.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2022 14:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аналогічне порушення вже було предметом моніторингу UA-M-2022-10-25-000023 в закупівлі UA-2021-12-14-004443-a, згідно з висновками якого було вжито можливі передбачені законодавством заходи реагування, зокрема з метою недопущення у подальшому порушення вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (надалі – Порядок), з уповноваженою особою за організацію та проведення закупівель по виконавчому комітету Покровської районної в місті ради – головним спеціалістом відділу бухгалтерського обліку виконкому районної в місті ради проведена роз’яснювальна робота щодо дотримання вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Замовником враховано, що уповноваженою особою на теперішній час при проведенні процедур закупівель після внесення інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, тендерна документація) на них, з дотриманням вимог пункту 3 Порядку, накладається виключно кваліфікований електронний підпис (тип носія особистого ключа – захищений, тип підпису – кваліфікований), і хоч дане порушення не мало негативних економічних наслідків для замовника, але порушення незалежно від його формальності наявне.
Оскільки відповідно до статті 148 КЗпП України дисциплінарне стягнення не може бути накладене пізніше шести місяців з дня вчинення проступку, керівником замовника застосовано захід впливу у вигляді попередження та наголошено на необхідності повного і безумовного дотримання встановленого порядку використання електронного підпису під час проведення закупівель.
Дата публікації звіту:
08.12.2022 14:20
Запити/Пояснення
Номер:
b867b3561d3b4a6dae8884151bbb1cde
Назва:
Надання пояснень, інформації та документів
Дата опублікування:
16.11.2022 10:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів благоустрою) (ID: UA-2021-12-06-002942-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3761767f2161419c86641bef47305d50
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення у межах моніторингу UA-M-2022-11-15-000092
Дата опублікування:
18.11.2022 08:04
Опис:
Відповідь на запит про надання пояснення у межах моніторингу UA-M-2022-11-15-000092
1. У відповідності до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) виконавчий комітет Покровської районної в місті ради (надалі – Замовник) надає пояснення на запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Послуги з охорони об'єктів благоустрою» за ID: UA-2021-12-06-002942-b.
Враховуючи вимоги ч. 1 ст. 10 Закону у системі електронних закупівель Замовником 06.12.2021 року оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: «Послуги з охорони об'єктів благоустрою» за ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (далі – Закупівля). Номер закупівлі за ID: UA-2021-12-06-002942-b.
У відповідності до ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема й інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначені в Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», визначені Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону, потреби у отриманні послуг з метою збереження, недопущення розкрадання, знищення та ушкодження об'єктів благоустрою на території району, вимог чинного законодавства України, у тому числі Закону України «Про охоронну діяльність», Постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності».
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено, виходячи із обсягу річної потреби послуг з охорони об'єктів благоустрою з урахуванням мінімальної заробітної плати у погодинному розмірі у 2022 році, встановленої згідно з Законом України «Про Державний бюджет України на 2022 рік", також вартості вказаних послуг у попередніх роках.
2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення), повідомляємо наступне.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами, на офіційному вебсайті виконавчого комітету Покровської районної в місті ради (http://pokrovkr.gov.ua) інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднюється протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, яка стала підставою введення воєнного стану з 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», продовженим згідно з Указами Президента України від 17.05.2022 №341/2022, від 12.08.2022 №573/2022, станом на 18.11.2022 офіційна сторінка виконавчого комітету Покровської районної в місті ради, з метою захисту інформації, що підлягає оприлюдненню, працює у режимі обмеженого доступу для користувачів.
Враховуючи зазначене, надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі за ID: UA-2021-12-06-002942-b не вбачається можливим.