-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти Усатівської сільської територіальної громади на 2022 рік)
Завершена
10 616 375.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 106 163.75 UAH
мін. крок: 1% або 106 163.75 UAH
Номер:
4cbdebecd1cf48228a702f516c316c87
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-14-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2022 00:00
Період моніторингу:
14.11.2022 11:05 - 06.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.11.2022 № 46-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.11.2022 № 46-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-12-06-008246-c від 06.12.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Усатівської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.12.2021 № 06/12/21-5552 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФАБРИКА СМАКУ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЬГА»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 21.01.2022 №21/01/21-5552; повідомлення про намір укласти договір від 21.01.2022; договір про закупівлю від 22.03.2022 №22322; відповідь Замовника від 21.11.2022 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
07.12.2022 09:49 - 13.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
07.12.2022 09:49
Запити/Пояснення
Номер:
302c1cc0bb334cb6a75ace4c024d1889
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.11.2022 09:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ДК 021:2015: код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти Усатівської сільської територіальної громади на 2022 рік)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-06-008246-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
deebe559558b49038ed233b04038ce5c
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
21.11.2022 19:56
Опис:
ПОЯСНЕННЯ від 21.11.2022р.
на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області у межах проведення моніторингу UA-M-2022-11-14-000003 закупівлі UA-2021-12-06-008246-c