-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з розподілу природного газу
Завершена
420 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
091626ff9b6647a2ab709b4c3ac0e657
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-15-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.11.2022 00:00
Період моніторингу:
16.11.2022 10:21 - 08.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.11.2022 № 256
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 15.11.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2022 № 256
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
47 UA-2021-12-06-007630-c 06.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання щодо виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення вимог пункту 4-1 цієї Постанови.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, своєчасності укладання договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, своєчасності укладання договору про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-2021-12-06-007630-с на 2022 рік Відділу освіти, молоді та спорту Любарської селищної ради (далі – Замовник), протокол проведення переговорів від 06.12.2021 б/н, оголошення про намір укласти договір від 06.12.2021, типовий договір розподілу природного газу від 20.12.2021 № 3, додаткова угода від 20.12.2021 №1, пояснення Замовника разом з документами, наданими через електрону систему закупівель 22.11.2022.
Моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, встановлено.
Відповідно до Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/41865996/profile) Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
З метою з’ясування наявності ознак порушень органом державного фінансового контролю в ході моніторингу через електронну систему закупівель було надано запит замовнику щодо документального обґрунтування виконання вимог Постанови № 710.
У своїй відповіді замовник зазначив: «… Відділ освіти, молоді та спорту не оприлюднював інформацію на власному веб-сайті, але в подальшому рекомендацію передбачену Постановою Кабінетом Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 візьме до відома».
Отже Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднював обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Так, Замовник оприлюднив Типовий договір розподілу природного газу від 20.12.2022 №3. (далі – Договір), укладений із Акціонерним товариством «Оператор газорозподільної системи «Житомиргаз».
Відповідно до пункту 1.3 цей договір є договором приєднання, що укладається з урахуванням вимог статей 633,634, 641 та 642 Цивільного кодексу України на невизначений строк. Фактом приєднання Споживача до умов цього договору (акцептування цього договору) є вчинення Споживачем будь-яких дій, які засвідчують його бажання укласти Договір, зокрема надання підписаної Споживачем заяви-приєднання за формою, наведеною у додатку 1 (для побутових споживачів або у додатку 2 (для споживачів, що не є побутовими) до цього Договору, яку в установленому порядку Оператор ГРМ направляє Споживачу Інформаційним листом за формою, наведеною у додатку 3 до цього Договору, та/або сплата рахунків Оператора ГРМ, та/або документальне підтверджене споживання природного газу.
Згідно з пунктом 3.2. Договору «За умови включення Споживача до Реєстру споживачів будь-якого постачальника у розрахунковому періоді та відсутності простроченої заборгованості за цим Договором Оператор ГРМ забезпечує розподіл природного газу, що належить Споживачу, до межі балансової належності його об'єкта з дотриманням належного рівня надійності, безпеки, якості та величини тиску природного газу.
Приймання-передача обсягу газу, належного Споживачу, а також перехід експлуатаційної відповідальності за стан газових мереж від Оператора ГРМ до Споживача відбуваються на межі балансової належності об’єкта Споживача.
Споживач забезпечує належну експлуатацію власних газових мереж після межі балансової належності згідно з чинним законодавством, зокрема відповідно до вимог Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 15 травня 2015 року № 285, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 08 червня 2015 року за № 674/27119, або укладає відповідний договір з будь-якою організацією, яка має право на виконання таких робіт, з урахуванням вимог Кодексу газорозподільних систем.
За домовленістю Сторін експлуатаційна відповідальність Оператора ГРМ може бути поширена і на газові мережі (їх частину) Споживача, якщо це визначено в акті розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, що є невід’ємною частиною цього Договору.
Порядок укладання акту розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності Сторін визначений Кодексом газорозподільних систем». Крім цього, відповідно до пункту 12.7. Договору «Складений Сторонами акт розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін є невід’ємною частиною цього Договору».
Проте, Замовник разом із Договором Додаток 3 (Інформаційний лист), а також акт розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін не оприлюднив.
Згідно з пунктом десятим частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Таким чином, оприлюднивши Договір не в повному обсязі, зокрема, без Додатку 3, а також акту розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін Замовник не дотримав вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону.
На запит Північно-східно офісу Держаудитслужби щодо оприлюднення Договору без акту Замовник зазначив: «За результатами переговорної процедури закупівлі було оприлюднено Типовий договір затверджений НКРЕКП Постановою від 30.09.2015 № 2498 розподілу природного газу від 20.12.2021 № 3, Додаток 3 та Акт розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, який є невід’ємною частиною Типового договору розподілу природного газу від 20.12.2021 № 3 не надавався Акціонерним товариством «Оператор газорозподільної системи «Житомиргаз» при укладенні Договору та не підписувався сторонами договору».
Однак, зазначене пояснення не спростовує факт порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині не оприлюднення Додатку 3 до Договору (Інформаційний лист) та акту розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін.
Період усунення порушень:
02.12.2022 22:19 - 17.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.12.2022 22:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти, молоді та спорту Любарської селищної ради повідомляє, що ознайомившись із Висновком зобов`язується здійснювати заходи щодо недопущення порушень в подальшому.
Дата публікації звіту:
06.12.2022 14:38
Запити/Пояснення
Номер:
791d48cc53944d97b886719c3a023148
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.11.2022 08:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Система телеметричного контролю промислового обладнання (комплект)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-06-007630-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1.Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель замовником зазначено таку підставу для застосування переговорної процедури закупівлі – відсутність конкуренції з технічних причин. При цьому, відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі, зокрема, якщо товар може бути наданий виключно певним суб’єктом господарювання у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Водночас відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
З огляду на вищезазначене, прошу надати експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі ?
3. Згідно пункту 6 частини першої статті 1 Закону, договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Відповідно до інформації, опублікованої в електронній системі закупівель Prozorro, Вами, за результатами переговорної процедури закупівлі оприлюднено Типовий договір розподілу природного газу від 20.12.2021 № 3.
Прошу надати пояснення щодо причин не оприлюднення Додатку 3 та Акту розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, які є невід’ємною частиною Типовий договір розподілу природного газу від 20.12.2021 № 3.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
256065f73c194329b36ae2b0cbb8e0c9
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
22.11.2022 13:29
Опис:
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
м. Свободи, 5, Держпром, 4 під., 10 пов., м
. Харків, 61022
"Про надання відповіді".
Відділом освіти, молоді та спорту Любарської селищної ради розглянуло питання у межах проведення моніторингу закупівлі “Послуга з розподілу природного газу (за ДК 021:2015 65210000-8 Розподіл газу) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-06-007630-c)”, а не закупівлі «Система телеметричного контролю промислового обладнання (комплект)», як вказано в запиті про надання пояснень, повідомляє про наступне.
ПИТАННЯ №1
1.Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
ВІДПОВІДЬ на питання № 1
Ціна одиниці визначена відповідно до постанови НКРЕКП від 30.12.2020 року № 2765 «Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ «Житомиргаз». З 01 січня 2021 року встановлено тариф на послуги розподілу природного газу у розмірі 1,68 грн за 1 куб.м. на місяць (без урахування ПДВ), або 2,016 грн. за 1 куб.м. на місяць (з урахуванням ПДВ)
2. Обсяг закупівлі послуг визначається оператором ГРМ АТ «Житомиргаз» на підставі спожитого газу Замовником за попередній опалювальний період та складає 180 000 куб.м. природного газу, зазначена величина була сформована на підставі даних обліку лічильників природного газу, по фактично спожитому закладами освіти Замовника, за попередній період.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Оскільки норма містить рекомендаційний характер то Відділ освіти,молоді та спорту не оприлюднював інформацію на власному веб-сайті, але в подальшому рекомендацію передбачену Постановою Кабінетом Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 візьме до відома.
ПИТАННЯ№2
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель замовником зазначено таку підставу для застосування переговорної процедури закупівлі – відсутність конкуренції з технічних причин. При цьому, відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі, зокрема, якщо товар може бути наданий виключно певним суб’єктом господарювання у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Водночас відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
З огляду на вищезазначене, прошу надати експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі ?
ВІДПОВІДЬ на питання2
Відповідно до ст..40 З.У Про «Публічні закупівлі» переговорна процедура застосовується замовником як виняток у разі:
«якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків:
відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником».
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про ринок природного газу» діяльність, пов’язана, зокрема, з розподілом природного газу провадиться за умови отримання відповідної ліцензії, яка видається Регулятором у встановленому законодавством порядку. Оновлений перелік ліцензіатів з розподілу природного газу міститься на сайті НКРЕКП, у якому є інформація про АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЖИТОМИРГАЗ", як ліцензіата з розподілу природного, нафтового газу і газу (метану) вугільних родовищ на території м. Житомир та Житомирської області (крім м. Коростишів та Коростишівського району Житомирської області).
Відповідно до підпункту 1 пункту третього Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), затвердженого Указом Президента України від 10.09.2014 року № 715/2014, основними завданнями НКРЕКП, є, зокрема, державне регулювання діяльності суб'єктів природних монополій та суб'єктів господарювання, що провадять діяльність на суміжних ринках у сферах електроенергетики, теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, на ринках природного газу, нафтового (попутного) газу, газу (метану) вугільних родовищ та газу сланцевих товщ (далі - природний газ), нафти та нафтопродуктів, а також перероблення та захоронення побутових відходів.
Згідно даних з Реєстру суб’єктів природних монополій у сфері енергетики, розміщеному на офіційному веб-сайті (НКРЕКП), станом на 31.10.2021 АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЖИТОМИРГАЗ", код ЄДРПОУ 03344071, м. ЖИТОМИР, ВУЛ. ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, БУД. 35, 10002, є суб’єктом природних монополій м. Житомир та Житомирської області (крім м. Коростишів та Коростишівського району) у сфері розподілу природного газу відповідно до постанови НКРЕКП від 29.06.2017 № 847.
Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону України «Про природні монополії» визначено, що зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України.
Розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28 листопада 2012 року № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій» затверджено «Порядок складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій».
Зведений перелік суб'єктів природних монополій розміщується на офіційному веб - сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua).
Згідно даних з офіційного веб - сайту Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua) АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЖИТОМИРГАЗ", є суб’єктом природних монополій м. Житомир та Житомирської області (крім м. Коростишів та Коростишівського району Житомирської області) в зоні розташування розподільних газопроводів, що перебувають у користуванні АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЖИТОМИРГАЗ".
Тож оскільки послуга з розподілу газу для Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області та його підпорядкованих підрозділів в м. Житомирі та в Житомирській області (крім м. Коростишів Коростишівського району Житомирської області) може бути запропонована лише АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЖИТОМИРГАЗ", то для здійснення вищезазначеної закупівлі на підставі пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі через «відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником».
Документальним підтвердженням є документ з сайту НКРЕКП – реєстр суб’єктів природних монополій у сфері енергетики, ліцензійний реєстр НКРЕКП, а також – зведений перелік суб’єктів природних монополій станом на 30.09.2021 з веб - сайту Антимонопольного комітету України.
ПИТАННЯ № 3
Згідно пункту 6 частини першої статті 1 Закону, договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Відповідно до інформації, опублікованої в електронній системі закупівель Prozorro, Вами, за результатами переговорної процедури закупівлі оприлюднено Типовий договір розподілу природного газу від 20.12.2021 № 3.
Прошу надати пояснення щодо причин не оприлюднення Додатку 3 та Акту розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, які є невід’ємною частиною Типовий договір розподілу природного газу від 20.12.2021 № 3.
ВІДПОВІДЬ на питання № 3
За результатами переговорної процедури закупівлі було оприлюднено Типовий договір затверджений НКРЕКП Постановою від 30.09.2015 № 2498 розподілу природного газу від 20.12.2021 № 3, Додаток3 та Акт розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, який є невід’ємною частиною Типового договору розподілу природного газу від 20.12.2021 № 3 не надавався АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЖИТОМИРГАЗ" при укладенні Договору та не підписувався сторонами договору.
Додаток:
- НКРЕКП, Постанова від 29.06.2017 № 847 _Про видачу ліцензії на розподіл природного газу ПАТ _ЖИТОМИРГАЗ - на 1 арк.
- РЕЄСТР СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ, ЯКІ ПРОВАДЯТЬ ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЕНЕРГЕТИКИ-на 6 арк
станом на 31.10.2021
Начальник Наталія СТАЧУК