• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 3

Електрична енергія

Торги відмінено

6 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60 000.00 UAH
Номер: ac97b4e545ce4416bae8e78a45c6b81e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-22-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.12.2021 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 22.12.2021 15:52 - 18.01.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 21.12.2021 № 628 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 21.12.2021 № 628 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-06-001888-b 06.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 1 частини першої та частини третьої статті 10 Закону, в частині неоприлюднення Замовником оголошення про проведення відкритих торгів англійською мовою та абзацу 2 частини третьої статті 20 Закону, в частині установлення строку для подання тендерних пропозицій менше ніж 30 днів з дня його оприлюднення. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 23.12.2021 Замовник прийняв рішення про відміну торгів відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Добровеличківська лікарня» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.12.2021 б/н, протокол засідання тендерного комітету від 23.12.2021 б/н, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що Замовник під час проведення процедури закупівлі, очікуваною вартістю 6 000 000,00 грн не оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відкритих торгів англійською мовою, чим порушив вимоги пункту 1 частини першої та частини третьої статті 10 Закону. Так, станом на день оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме - 06.12.2021, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 30,8277 грн, відповідно очікувана вартість даної закупівлі перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (4 100 084,10 грн). Як наслідок, Замовником установлено строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини третьої статті 20 Закону. При проведенні аналізу питання виконання Замовником вимог Постанови № 710, на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області про надання пояснень від 22.12.2021, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, на яких розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 23.12.2021 повідомив про не оприлюднення вищезазначеної інформації на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень: 12.01.2022 15:45 - 27.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 12.01.2022 15:45

Запити/Пояснення