• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб цільнозерновий з пшеничного борошна, хліб житній, хліб житньо-пшеничний, булочка здобна, кнедлик)

Завершена

2 270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 350.00 UAH
Номер: 08372f77e2e1498eb675a71e8d29b798
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-18-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.10.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 18.10.2022 14:09 - 08.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.10.2022 Одеса № 258 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.10.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 18.10.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 18.10.2022 № 258 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 2 UA-2021-12-06-001830-b 06.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-89, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної установи «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення процедури відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.12.2021 № 184, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Нюла Василя Степановича (далі – ФОП Нюл Василь Степанович), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.12.2021 № 204, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 22.12.2021 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю від 05.01.2022 № 6 (далі - Договір), пояснення отримані 21.10.2022 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, в оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено предмет закупівлі ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб цільнозерновий з пшеничного борошна, хліб житній, хліб житньо-пшеничний, булочка здобна, кнедлик); назви номенклатурних позицій предмета закупівлі - хліб цільнозерновий з пшеничного борошна, хліб житній, хліб житньо-пшеничний, булочка здобна, кнедлик; код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби. Проте, на порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав коди товарів, визначені згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі, а саме: «Хліб цільнозерновий з пшеничного борошна» становить код «ДК 021:2015:15811100-7 - Хліб»; «Хліб житній» становить код «ДК 021:2015:15811100-7 - Хліб»; «Хліб житньо-пшеничний» становить код «ДК 021:2015:15811100-7 - Хліб»; «Булочка здобна» становить код «ДК 021:2015: 15811200-8 - Булки».
Період усунення порушень: 31.10.2022 16:51 - 15.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 31.10.2022 16:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання щодо усунення порушень, що міститься у висновку Південного офісу Держаудитслужби оприлюдненого в електронній системі закупівель по закупівлі UA-2021-12-06-001830-b 31.10.2022 р. повідомляємо, що Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області здійснила заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме притягнуто до дисциплінарної відповідальності уповноважену особу з публічних закупівель відповідальну за проведення цієї закупівлі, якою і було ненавмисно допущене порушення законодавства з питань публічних закупівель, (копія наказу додається). Зазначена особа також буде направлена на проходження навчання з питань публічних закупівель, з метою підвищення кваліфікаційного рівня та недопущення порушень в подальшому.
Дата публікації звіту: 02.11.2022 16:55

Запити/Пояснення