• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання

Завершена

1 537 959.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 689.79 UAH
Номер: b0c5b38d8aa746f3b28fb497d799f927
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-21-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.10.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 21.10.2022 14:24 - 11.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.10.2022 № 46-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 21.10.2022 № 46-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 5. UA-2021-12-06-001703-a 06.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимогам тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 та 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення повідомлення про намір укласти договір встановлено порушення пункту 8 частини першої статті 10 та частини першої статті 33 Закону. За результатами розгляду відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання щодо повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує: - дотримуватися вимог пункту 11 та 19 частини другої статті 22 Закону щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; пункту 8 частини першої статті 10 та частини першої статті 33 Закону щодо своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір; частини п’ятої статті 8 Закону щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. - щодо порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону - привести умови Договору (Додаток № 2 до Договору Калькуляція вартості послуг по наданню послуг з прибирання приміщень за 1 кв. м та Калькуляція вартості послуг по наданню послуг з прибирання території за 1 кв. м) у відповідність до ціни, яка визначена у тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі шляхом внесення змін до Договору відповідно до Закону, а в разі неможливості – вжити заходів щодо припинення зобов’язань за Договором з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 листопада 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Дніпропетровського обласного центру зайнятості (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 03.12.2021 № 45/21, тендерну пропозицію ФОП Ліхневський Максим Валерійович (далі - ФОП Ліхневський М.В.), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.12.2021, протокольне рішення тендерного комітету Замовника про визначення переможця за результатами аукціону від 24.12.2021 № 52/21, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.12.2021, договір від 14.01.2022 № 14/01-2022 (далі – Договір), додаткові угоди №1 від 14.01.2022, №2 від 18.02.2022, №3 від 09.03.2022, №4 від 21.07.2022, №5 від 04.05.2022, №6 від 26.10.2022 до Договору, повідомлення про внесення змін до Договору від 17.01.2022, від 21.02.2022, від 09.03.2022, від 25.07.2022, від 27.10.2022. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, зазначений Замовником у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Моніторингом встановлено, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначений Замовником у пункті 4 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, чим не дотримано вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Крім того, в підпункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації здійснено посилання на частину 1 статті 28 Закону, яка не відповідає чинній редакції. Відповідно до частини першої статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до пункту 8 частини першої статті 10 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 24.12.2021 № 52/21 Замовником визнано переможцем процедури закупівлі ФОП Ліхневський М.В. та прийнято рішення про намір укласти договір. Моніторингом встановлено, що Замовник 28.12.2021 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір на 4 день з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі, чим порушив вимоги пункту 8 частини першої статті 10 та частини першої статті 33 Закону. Частиною шостою статті 33 Закону установлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Моніторингом встановлено, що договір про закупівлю укладено 14 січня 2022, тобто на 21 день дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Вході моніторингу Замовником не надано інформації щодо обґрунтування необхідності продовження терміну укладання даного договору. За результатами розгляду питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено, що вартість послуг по наданню послуг з прибирання приміщень за 1 кв. м. та вартість послуг по наданню послуг з прибирання території за 1 кв. м., зазначені у Додатку № 2 до Договору, укладеного з переможцем процедури закупівлі ФОП Ліхневський М.В. не відповідає ціні послуг з прибирання приміщень за 1 кв. м та ціні послуг з прибирання прилеглої території за 1 кв. м., які вказані у тендерній пропозиції ФОП Ліхневський М.В. Так, ФОП Ліхневський М.В. в електронній системі закупівель 21.12.2021 о 23:01 розміщено форму тендерну пропозиції, (файл 19. Тендерна пропозиція.pdf, лист вих. №19 від 21.12.2021 р), у відповідності до якої ціна послуги з прибирання становила: приміщення - 11,49 грн, прилегла територія -3 грн за 1 м. кв. на місяць. Відповідно до пункту 3.1. Договору, укладеного з ФОП Ліхневський М.В. сума договору складає 1 189 299,87 без ПДВ, згідно додатків №1,2. Проте, у додатку № 2 до Договору Калькуляція вартості послуг по наданню послуг з прибирання за 1 кв. м. становить: приміщень в розмірі - 11,63 грн та території -3,43 грн, яка не відповідає ціні за 1 кв. м. визначеній у тендерній пропозиції ФОП Ліхневський М.В. Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до тендерної документації Замовника невід’ємною частиною цієї тендерної документації є: додаток 1 до тендерної документації (Тендерна пропозиція на участь в процедурі відкритих торгів на закупівлю). Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Отже, Замовником в порушення частини четвертої статті 41 укладено договір умови якого не відповідають змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику 26.10.2022 направлено через електронну систему закупівель запит про надання пояснень, однак Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель інформацію та документи.
Період усунення порушень: 09.11.2022 12:34 - 24.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 09.11.2022 12:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Просимо Вас вважати пропущення строків надання відповідей та усунення порушень по поважній причині, а саме період дії воєнного стану в Україні, відсутність електричної енергії та зв’язку тривалий час. Та прийняти обґрунтування та усунення порушень у вигляді ДУ №7, що до дотримання вимог моніторингу.
Дата публікації звіту: 28.11.2022 11:43

Запити/Пояснення