-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання
Завершена
1 537 959.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 689.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 689.79 UAH
Номер:
b0c5b38d8aa746f3b28fb497d799f927
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-21-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2022 00:00
Період моніторингу:
21.10.2022 14:24 - 11.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.10.2022 № 46-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 21.10.2022 № 46-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5. UA-2021-12-06-001703-a 06.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимогам тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 та 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення повідомлення про намір укласти договір встановлено порушення пункту 8 частини першої статті 10 та частини першої статті 33 Закону.
За результатами розгляду відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання щодо повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує:
- дотримуватися вимог пункту 11 та 19 частини другої статті 22 Закону щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; пункту 8 частини першої статті 10 та частини першої статті 33 Закону щодо своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір; частини п’ятої статті 8 Закону щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
- щодо порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону - привести умови Договору (Додаток № 2 до Договору Калькуляція вартості послуг по наданню послуг з прибирання приміщень за 1 кв. м та Калькуляція вартості послуг по наданню послуг з прибирання території за 1 кв. м) у відповідність до ціни, яка визначена у тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі шляхом внесення змін до Договору відповідно до Закону, а в разі неможливості – вжити заходів щодо припинення зобов’язань за Договором з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Дніпропетровського обласного центру зайнятості (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 03.12.2021 № 45/21, тендерну пропозицію ФОП Ліхневський Максим Валерійович (далі - ФОП Ліхневський М.В.), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.12.2021, протокольне рішення тендерного комітету Замовника про визначення переможця за результатами аукціону від 24.12.2021 № 52/21, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.12.2021, договір від 14.01.2022 № 14/01-2022 (далі – Договір), додаткові угоди №1 від 14.01.2022, №2 від 18.02.2022, №3 від 09.03.2022, №4 від 21.07.2022, №5 від 04.05.2022, №6 від 26.10.2022 до Договору, повідомлення про внесення змін до Договору від 17.01.2022, від 21.02.2022, від 09.03.2022, від 25.07.2022, від 27.10.2022.
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, зазначений Замовником у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Моніторингом встановлено, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначений Замовником у пункті 4 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, чим не дотримано вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Крім того, в підпункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації здійснено посилання на частину 1 статті 28 Закону, яка не відповідає чинній редакції.
Відповідно до частини першої статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до пункту 8 частини першої статті 10 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 24.12.2021 № 52/21 Замовником визнано переможцем процедури закупівлі ФОП Ліхневський М.В. та прийнято рішення про намір укласти договір.
Моніторингом встановлено, що Замовник 28.12.2021 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір на 4 день з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі, чим порушив вимоги пункту 8 частини першої статті 10 та частини першої статті 33 Закону.
Частиною шостою статті 33 Закону установлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Моніторингом встановлено, що договір про закупівлю укладено 14 січня 2022, тобто на 21 день дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Вході моніторингу Замовником не надано інформації щодо обґрунтування необхідності продовження терміну укладання даного договору.
За результатами розгляду питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено, що вартість послуг по наданню послуг з прибирання приміщень за 1 кв. м. та вартість послуг по наданню послуг з прибирання території за 1 кв. м., зазначені у Додатку № 2 до Договору, укладеного з переможцем процедури закупівлі ФОП Ліхневський М.В. не відповідає ціні послуг з прибирання приміщень за 1 кв. м та ціні послуг з прибирання прилеглої території за 1 кв. м., які вказані у тендерній пропозиції ФОП Ліхневський М.В.
Так, ФОП Ліхневський М.В. в електронній системі закупівель 21.12.2021 о 23:01 розміщено форму тендерну пропозиції, (файл 19. Тендерна пропозиція.pdf, лист вих. №19 від 21.12.2021 р), у відповідності до якої ціна послуги з прибирання становила: приміщення - 11,49 грн, прилегла територія -3 грн за 1 м. кв. на місяць.
Відповідно до пункту 3.1. Договору, укладеного з ФОП Ліхневський М.В. сума договору складає 1 189 299,87 без ПДВ, згідно додатків №1,2.
Проте, у додатку № 2 до Договору Калькуляція вартості послуг по наданню послуг з прибирання за 1 кв. м. становить: приміщень в розмірі - 11,63 грн та території -3,43 грн, яка не відповідає ціні за 1 кв. м. визначеній у тендерній пропозиції ФОП Ліхневський М.В.
Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до тендерної документації Замовника невід’ємною частиною цієї тендерної документації є: додаток 1 до тендерної документації (Тендерна пропозиція на участь в процедурі відкритих торгів на закупівлю).
Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Отже, Замовником в порушення частини четвертої статті 41 укладено договір умови якого не відповідають змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику 26.10.2022 направлено через електронну систему закупівель запит про надання пояснень, однак Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель інформацію та документи.
Період усунення порушень:
09.11.2022 12:34 - 24.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
09.11.2022 12:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Просимо Вас вважати пропущення строків надання відповідей та усунення порушень по поважній причині, а саме період дії воєнного стану в Україні, відсутність електричної енергії та зв’язку тривалий час. Та прийняти обґрунтування та усунення порушень у вигляді ДУ №7, що до дотримання вимог моніторингу.
Дата публікації звіту:
28.11.2022 11:43
Запити/Пояснення
Номер:
481c5e26fa404c569812f9c9aff7f6fd
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
26.10.2022 11:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.10.2022 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з харчування для закладів дошкільної освіти м. Дніпра ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-06-001703-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень, документів) з наступних питань.
1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2) Чому Замовником 28.12.2021 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір за №UA-2021-12-06-001703-a на 4 день з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі (24.12.2021 № 52/21)?
3) Відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідно до відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 24.12.2021 № 52/21 за результатами проведених переговорів Замовником визнано переможцем процедури закупівлі ФОП Ліхневський М.В. та прийнято рішення про намір укласти договір.
Договір про закупівлю укладено 14 січня 2022 №14/01-2022 (далі - договір) тобто на 21 день дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Виходячи з вищевикладеного, обґрунтуйте причини укладання даного договору?
3) Чому вартість прибирання, яка вказана в тендерній пропозиції учасника ФОП Ліхневський М.В. (приміщення -11,49 грн, прилегла територія-3 грн за 1 м. кВ. на місяць) не відповідає калькуляції визначеній в додатку №2 договору (приміщення -11,63 грн, прилегла територія-3,43 грн за 1 м. кВ. на місяць)?
4) Відповідно до п. 1.2 Розділу 1 «Предмет договору» договору загальний обсяг послуг складає 6582,84 м² приміщень та 7830,60 м² прилеглої території.
Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 «Ціна договору» сума договору складає 1 189 299,87 грн. без ПДВ, згідно додатків №1,2.
Згідно калькуляції визначеній в додатку №2 до договору (приміщення -11,63 грн, прилегла територія-3,43 грн за 1 м. кв. на місяць).
Враховуючи викладене, прошу надати обґрунтовану інформацію (пояснення та розрахунки), а саме: надайте розрахунки щодо вартості надання послуг (в розрізі кожної послуги), які передбачені даним договором?
5) Чому в додатку 3 до договору «Специфікація» відсутні відомості щодо вартості 1 м. кв.?
6) Додатковою угодою №1 до договору строк надання послуг змінено з 01.01.2022 на 14.01.2022.
Виходячи з вищевикладеного, чому не зменшено вартість виконання послуг, які визначені в договорі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9ecc200aefa840fe8d1fedf718767cba
Назва:
Пояснення на запит від 21.10.2022
Дата опублікування:
16.11.2022 14:57
Опис:
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на виконання запиту на пояснення від 21.10.2022 відповідно до моніторингу UA-М-2022-10-21-000041, Дніпропетровський обласний центр зайнятості повідомляє наступне:
У межах проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ процедури закупівлі № UA-2021-12-06-001703-a надаю інформацію з наступних питань.
1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь:
Звертаю увагу: процедура закупівлі UA-2021-12-06-001703-a, яка оголошена Дніпропетровським обласним центром зайнятості, стосується закупівлі послуг «ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання», а ні «ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з харчування для закладів дошкільної освіти м. Дніпра ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування)».
Поряд з цим, повідомляю про наступне. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) норма пункту 4-1 стосується головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Дніпропетровський обласний центр зайнятості не є бюджетною установою, суб’єктом господарювання державного сектору економіки, а його джерелом фінансування є бюджет цільового фонду, про що доречі зазначено у річному плані закупівель UA-P-2021-12-06-000537-a, який оприлюднений в електронній системі закупівель для загального доступу.
Отже, Дніпропетровський обласний центр зайнятості не зобов’язаний розміщувати на веб-сайті інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2) Чому Замовник 28.12.2021 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір за №UA-2021-12-06-001703-a на 4 день з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі (24.12.2021 № 52/21)?
Відповідь:
Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Рішення про визначення переможця процедури закупівлі прийнято 24.12.2021, про засвідчено у протоколі № 52/21. Відповідно до календарної дати 24.12.2021 – п’ятниця, 25.12.2021 – святковий день, 26.12.2021 та 27.12.2021 – вихідні дні.
Обрахунок строку «з дня (події) означає, що то його перебіг розпочнеться наступного дня. Тобто якщо строк починається «з дня», рахуємо його перебіг відповідно до статті 253 ЦК України, тобто з дня, наступного за днем відповідної події, з якою пов’язано перебіг строку. З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення. Відповідно до припису ч.5 ст.254 ЦК України якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день.
Довідково: питання обчислення строків та визначення початку перебігу строку розглянуто у запитах 250/2016 від 20.12.2016, 283/2016 від 29.12.2016, 256/2017 від 15.02.2017 відповідно за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=e9abd22e-5be1-40a1-b1b6-a62e48b1eae6&lang=uk-UA
http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=011d5df6-768e-46e9-9f66-86a71737584d&lang=uk-UA
http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=8cb17944-aa86-4d65-8881-38417614be71&lang=uk-UA
3) Відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 24.12.2021 № 52/21 за результатами проведених переговорів Замовником визнано переможцем процедури закупівлі ФОП Ліхневський М.В. та прийнято рішення про намір укласти договір. Договір про закупівлю укладено 14 січня 2022 №14/01-2022 (далі - договір) тобто на 21 день дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Виходячи з вищевикладеного, обґрунтуйте причини укладання даного договору?
Відповідь:
Частиною шостою статті 33 Закону визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Отже Дніпропетровський обласний центр зайнятості не порушив норму частини шостої статті 33 Закону. Водночас, зазначена стаття Закону не містить вимог щодо оприлюднення обґрунтувань причини укладання договору у проміжок часу після 20 дня до 60 дня.
4) Чому вартість прибирання, яка вказана в тендерній пропозиції учасника ФОП Ліхневський М.В. (приміщення -11,49 грн, прилегла територія-3 грн за 1 м. кВ. на місяць) не відповідає калькуляції визначеній в додатку №2 договору (приміщення -11,63 грн, прилегла територія-3,43 грн за 1 м. кВ. на місяць)?
Відповідь:
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
За результатами електронного аукціону ціна тендерної пропозиції учасника склала 1 189 543,58 грн, поряд з цим під час укладання договору було здійснено перерахунок ціни договору в бік зменшення до 1 189 299,87 грн, що не суперечить нормі частини 4 статті 41 Закону. Обсяги закупівель не змінені.
5) Відповідно до п. 1.2 Розділу 1 «Предмет договору» договору загальний обсяг послуг складає 6582,84 м² приміщень та 7830,60 м² прилеглої території. Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 «Ціна договору» сума договору складає 1 189 299,87 грн. без ПДВ, згідно з додатками №1,2. Згідно з калькуляцією визначеною в додатку №2 до договору (приміщення -11,63 грн, прилегла територія-3,43 грн за 1 м. кв. на місяць). Враховуючи викладене, прошу надати обґрунтовану інформацію (пояснення та розрахунки), а саме: надайте розрахунки щодо вартості надання послуг (в розрізі кожної послуги), які передбачені даним договором?
Відповідь:
Зазначена у додатку №2 до договору калькуляція є плановою, а не фактичною та відображає складову витрат надавача послуг. Під час укладання договору від 14.01.2022 №14/01-2022 було здійснено перерахунок ціни договору в бік зменшення до 1 189 299,87 грн, що не суперечить нормі частини 4 статті 41 Закону. Обсяги закупівель не змінені.
Статтею 8 Закону визначено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Дніпропетровський обласний центр зайнятості відповідно до припису частини 5 статті 8 Закону надав відповіді на питання до пояснення. Проте, поряд з цим, слід зауважити, що відповідно до «Інформації про моніторинг» дійсний моніторинг здійснюється за наступними Етапами закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка.
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів).
Тобто моніторинг здійснюється до етапу звітування про виконання договору.
Питання щодо стану виконання умов договору, внесення змін до нього, в тому числі вимог щодо якості, кількості (обсягів) предмета закупівлі, ціни договору, орган державного фінансового контролю забезпечує шляхом проведення перевірки закупівель відповідно до Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року №631 із змінами. Таким чином під час моніторингу будь-які розрахунки щодо вартості надання послуг (в розрізі кожної послуги), Дніпропетровським обласним центром зайнятості не надаються.
6) Чому в додатку 3 до договору «Специфікація» відсутні відомості щодо вартості 1 м. кв.?
Відповідь:
Умовами договору не передбачено визначення вартості послуг за кожним структурним підрозділом Дніпропетровського обласного центру зайнятості.
7) Додатковою угодою №1 до договору строк надання послуг змінено з 01.01.2022 на 14.01.2022. Виходячи з вищевикладеного, чому не зменшено вартість виконання послуг, які визначені в договорі?
Відповідь:
Додатковою угодою №1 від 14.01.2022 пункт 5.1 договору від 14.01.2022 №14/01-2022 приведено у відповідність до пункту 10.1 цього договору. Під час укладання договору від 14.01.2022 №14/01-2022 було здійснено перерахунок ціни договору в бік зменшення до 1 189 299,87 грн, що не суперечить нормі частини 4 статті 41 Закону. Обсяги закупівель не змінені.