-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги (послуги з охорони об’єкта)
Протокол (уповноважена особа) № 54. Адреса надання послуг: 21021, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 21.
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Номер:
507c7efa018f409bb6c3bbad32500dc8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-29-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.08.2022 00:00
Період моніторингу:
29.08.2022 15:49 - 20.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.08.2022 №44-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.08.2022 №44-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19.UA-2021-12-06-002142-c 06.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови №710.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Донецького національного університету імені Василя Стуса (далі - Замовник) на 2022 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06 грудня 2021 року №54, запитання до процедури закупівлі від 09 грудня 2021 року 12:02 год., відповідь Замовника від 10 грудня 2021 року 11:09 год., тендерну пропозицію ТОВ «Комплексне Гарантування Безпеки», рішення уповноваженої особи від 24 грудня 2021 року №61, повідомлення про намір укласти договір від 24 грудня 2021 року, договір від 05 січня 2022 року №04-01-2022, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 05 січня 2022 року та пояснення від 12 вересня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget - Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/34625673/profile) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07 вересня 2022 року про надання пояснення, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник не надав зазначену інформацію.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Також, установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Закону, а саме: у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що в тендерній документації зазначаються відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
21.09.2022 16:48 - 06.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.09.2022 16:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
1) 19.12.2020 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710», за якою головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget - Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/34625673/profile) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07 вересня 2022 року про надання пояснення, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник не надав зазначену інформацію. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Ми, Донецький національний університет імені Василя Стуса, як розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня, погоджуємось з Висновком Північного офісу Держаудитслужби щодо порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 (не оприлюднення інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту) та зобов’язуємось здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому.
2) Пунктом 29 частини першої статті 1 Закону визначено, що строк дії тендерної пропозиції – установлений Замовником у Тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється. Згідно з пунктом 11 частини 2 статті 22 Закону, Тендерна документація зокрема повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розкриття тендерних пропозицій учасників відбувається після кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У зазначеній процедурі Відкритих торгів, кінцевим строком подання тендерних пропозицій визначалося - 22.12.2021 року, а розкриття тендерних пропозицій відбулося – 23.12.2021 року. Законом передбачений строк - не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, Тендерною документацією Замовника передбачений строк - 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Таким чином, встановлений Замовником строк дії тендерних пропозицій становить по тривалості більше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Постанова Апеляційного адміністративного суду: https://opendatabot.ua/court/98679610-bb9438034c602b63ec0f090e1c66b200.
В той же час, з метою додержання вимог п. 11 ч. 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» та Висновку Північного офісу Держаудитслужби, в контексті відліку мінімального строку дії тендерних пропозицій – 90 днів, від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а не від дати розкриття тендерних пропозицій, Замовник зобов’язується здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому.
Дата публікації звіту:
22.09.2022 14:27
Запити/Пояснення
Номер:
7c05fe9dbf764398ba025e1c3d1a26c6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.09.2022 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з охорони об’єкта (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-06-002142-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Донецьким національним університетом імені Василя Стуса (далі - Замовник) здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій?
3. Чому учасником ТОВ «Комплексне Гарантування Безпеки» (далі - Товариство) у наданих у складі пропозиції документах, а саме: довідках фінансових установ АТ «Укрексімбанк» та АТКБ «Приватбанк» (від 20 грудня 2021 року №074840/1775, №21122SU10350100) зазначено про відкриття по 1 рахунку в кожному з них, тоді як Головним управлінням ГУ ДПС у Вінницькій області (довідка від 20 грудня 2021 року № 26604/6/02-32-50-01-09) проінформовано про відкриття по 2 рахунки у вказаних фінансових установах (підпункт 10 додатку 1 тендерної документації)?
4. Згідно проекту договору, який міститься у додатку 5 тендерної документації, а також підписаного, погодженого, заповненого та наданого у складі пропозиції учасником - переможцем торгів Товариства проекту договору (додаток 5) зазначено, що заповнений та підписаний додаток 1 обов’язково надається учасником, в т. ч. учасником-переможцем за січень 2022 року. В подальшому заповнений додаток 1 повинен надаватись Замовнику до 1-го числа наступного місяця.
Крім того, пунктом 1.6 договору від 05 січня 2022 року №04-01-2022 (далі – Договір), укладеного між Замовником та Товариством передбачено, що охорона Об’єкта здійснюється згідно режиму надання послуг з охорони Об’єкта (додаток 1), що є невід’ємною частиною Договору. Режим надання послуг з охорони об’єкта погоджується Замовником щомісячно, до 25 числа поточного місяця, що передує місяцю надання послуг.
Чи надавався Товариством на погодження Замовнику, згідно умов Договору, до 25 числа поточного місяця, що передує місяцю надання послуг режим надання послуг з охорони об’єкта, а саме: з лютого по серпень 2022 року заповнений додаток 1 Договору та чому зазначений додаток не оприлюднювався в електронній системі закупівель?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c5f1edfbbdcb45788fa328919040161d
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.09.2022 12:13
Опис:
ID моніторингу: UA-M-2022-08-29-000083
1. Питання - Яким чином та на підставі яких документів Донецьким національним університетом імені Василя Стуса (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь - Згідно Порядку укладання договорів, що містять фінансові зобов’язання, у Донецькому національному університеті імені Василя Стуса, затвердженого Наказом ректора № 127/05 від 25.03.2021 року. Порядок розроблено з метою належної організації виконання, підготовки та погодження оплатних договорів (далі – Договір) між Донецьким національним університетом імені Василя Стуса (далі – Університет) та органами державної влади, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами-підприємцями та об’єднаннями громадян (далі – Контрагент). Основним (складовим) та першим етапом підготовки до проведення процедури закупівлі та/або укладання прямого договору є Службова записка на ім’я ректора з обґрунтуванням необхідності проведення процедури закупівлі та/або укладання прямого договору, яка обов’язково попередньо погоджується (візується) в порядку, зазначеному в Типовій формі Службової записки. Ця Службова записка в обов’язковому порядку в стислому вигляді повинна містити: - обґрунтування необхідності укладення Договору; - найменування та перелік товарів, робіт та/або послуг; - загальну ціну та кількість товарів/робіт або послуг; - найменування та дані Контрагента (у разі укладання прямих Договорів); - технічні характеристики товарів/робіт або послуг (у разі проведення закупівлі через електронну систему закупівель відповідно до розділу 3 порядку). Після вищезазначених дій, маючи підписану та завізовану Службову записку з очікуваною вартістю, Уповноважена особа має право та можливість проводити процедуру закупівлі відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». В свою чергу відповідальна особа за Службову записку, на вимогу Уповноваженої особи надає в електронному та/або паперовому вигляді технічно-якісні характеристики до товару/робіт або послуг для можливості проведення процедури закупівлі. Обґрунтування розміру витрат: Основну частину собівартості послуг з охорони об’єкту складає заробітна плата персоналу (охоронців) та нарахування на неї. Очікувана вартість закупівлі була прорахована та збільшена у порівнянні з акцептованої пропозицією 2021 року на відсоток, який не перебільшив відсоток збільшення заробітної плати у 2022 році. Питання - Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі ? Відповідь - Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 року до ПКМУ № 710, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості Замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. А саме таким замовникам: - Пенсійному фонду України, фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування; - Органам місцевого самоврядування; - Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня); - Суб’єктам господарювання державного сектора економіки. Зазначимо, що мова йде лише про відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог та переговорну процедуру. ПКМУ № 710 (зі змінами) рекомендує забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, а не зобов’язує.
2. Питання - Чому у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій ? Відповідь - Пунктом 29 частини першої статті 1 Закону визначено, що строк дії тендерної пропозиції – установлений Замовником у Тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється. Згідно з пунктом 10 частини 2 статті 22 Закону, Тендерна документація зокрема повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розкриття тендерних пропозицій учасників відбувається після кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У зазначеній процедурі Відкритих торгів, Кінцевим строком подання тендерних пропозицій визначалося - 22.12.2021, а Розкриття тендерних пропозицій відбулося – 23.12.2021 року. Законом передбачений строк - не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, Тендерною документацією Замовника передбачений строк - 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Таким чином, встановлений замовником строк дії тендерних пропозицій становить більше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що відповідає вимогам пункту 11 частини 2 статті 22 Закону та не порушує його. Постанова Апеляційного адміністративного суду: https://opendatabot.ua/court/98679610-bb9438034c602b63ec0f090e1c66b200
3. Питання - Чому учасником ТОВ «Комплексне Гарантування Безпеки» (далі - Товариство) у наданих у складі пропозиції документах, а саме: довідках фінансових установ АТ «Укрексімбанк» та АТКБ «Приватбанк» (від 20 грудня 2021 року №074840/1775, №21122SU10350100) зазначено про відкриття по 1 рахунку в кожному з них, тоді як Головним управлінням ГУ ДПС у Вінницькій області (довідка від 20 грудня 2021 року № 26604/6/02-32-50-01-09) проінформовано про відкриття по 2 рахунки у вказаних фінансових установах (підпункт 10 додатку 1 тендерної документації) ? Відповідь – Підпунктом 1 Додатку № 1 ТД Замовника передбачена наступна вимога: «Надати Довідку з обслуговуючого банку про відкриття рахунку(ів) та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами видана не більше 14 денної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, в тому числі надати Оригінал довідки виданої компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), виданих станом не раніше 14 денної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців)». Звертаємо Вашу увагу, що Тендерною документацією Замовника не встановлена вимога щодо надання інформації стосовно всіх банківських рахунків відкритих в обслуговуючому банку згідно наданої Довідки, виданої компетентним державним органом - ДПС про відкриті рахунки. Вимога щодо надання Довідку з обслуговуючого банку про відкриття рахунку(ів) та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами та вимога щодо надання оригіналу довідки виданої компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків) це дві паралельні вимоги які не мають відношення одна до одної. ТД Замовника не містить вимоги що на всі Рахунки зазначені в Довідці виданої компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), учасник повинен надати Довідки з обслуговуючого банку про відкриття рахунків та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами відносно цих рахунків. Довідки з обслуговуючого банку про відкриття рахунку(ів) та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами видана не більше 14 денної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій - було надано в складі ТП учасника. Оригінал довідки виданої компетентним державним органом - ДПС про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), виданих станом не раніше 14 денної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців)» - було надано в складі ТП учасника. Крім того повідомляємо Вам, що вищезазначені Довідки були надані на основні (поточні) рахунки учасника, а інші рахунки, згідно Довідки ДПС, в свою чергу, відкриті та використовуються для соціальних виплат учасника.
4. Питання - Згідно проекту договору, який міститься у Додатку № 5 тендерної документації, а також підписаного, погодженого, заповненого та наданого у складі пропозиції учасником - переможцем торгів Товариства проекту договору (додаток 5) зазначено, що заповнений та підписаний Додаток № 1 обов’язково надається учасником, в т. ч. учасником-переможцем за січень 2022 року. В подальшому заповнений додаток 1 повинен надаватись Замовнику до 1-го числа наступного місяця. Крім того, пунктом 1.6 Договору від 05 січня 2022 року № 04-01-2022 (далі – Договір), укладеного між Замовником та Товариством передбачено, що охорона Об’єкта здійснюється згідно режиму надання послуг з охорони Об’єкта (Додаток № 1), що є невід’ємною частиною Договору. Режим надання послуг з охорони об’єкта погоджується Замовником щомісячно, до 25 числа поточного місяця, що передує місяцю надання послуг. Чи надавався Товариством на погодження Замовнику, згідно умов Договору, до 25 числа поточного місяця, що передує місяцю надання послуг режим надання послуг з охорони об’єкта, а саме: з лютого по серпень 2022 року заповнений Додаток № 1 Договору та чому зазначений додаток не оприлюднювався в електронній системі закупівель ? Відповідь – п. 1.6 Договору № 04-01-2022 від 05 січня 2022 року передбачено, що «Охорона Об'єкта здійснюється згідно режиму надання послуг з охорони Об’єкта (Додаток № 1), що є невід’ємною частиною Договору. Режим надання послуг з охорони об’єкта погоджується із Замовником помісячно, до 25 числа поточного місяця, що передує місяцю надання послуг.» Вищезазначений Додаток № 1, на виконання вимог п. 1.6. Договору, щомісячно погоджується і погоджувався із Замовником до 25 числа поточного місяця, що передує місяцю надання послуг, а надавався і надається в друкованому варіанті згідно вимог ТД Замовника та вимог Додатку № 1 Договору до 1-го числа місяця, що передує місяцю надання послуг. Зазначений Додаток № 1 за наступні (майбутні) місяці не публікувався (оприлюднювався) в електронній системі закупівель у зв’язку з тим, що після публікації Договору № 04-01-2022 від 05 січня 2022 року процедура закупівлі Відкрити торги переходить в статус – «Завершено» і єдиною можливістю публікації будь чого є внесення змін до Договору, шляхом укладання Додаткової угоди, щодо зміни істотних (основних) умов Договору, що перебачено ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі». Ані Законом ані функціоналом жодного майданчику не передбачена можливість публікації Додатків до Договору після завершення процедури закупівлі, окрім внесення змін до Договору, шляхом підписання Додаткової угоди (ст. 41) та публікації її згідно ч.1 п. 11. ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» - повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.