• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (послуги з охорони об’єкта)

Протокол (уповноважена особа) № 53. Адреса надання послуг: 21050, м. Вінниця, вул. Грушевського, 2.

Завершена

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Номер: cda2ef98b71f4f74b0cb5f9b4cc8aa94
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-29-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.08.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 29.08.2022 15:48 - 20.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.08.2022 №44-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 29.08.2022 №44-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 18.UA-2021-12-06-001559-c 06.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, sovazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Донецького національного університету імені Василя Стуса (далі - Замовник) на 2022 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06 грудня 2021 року №53, запитання до процедури закупівлі від 09 грудня 2021 року 12:07 год., відповідь Замовника від 10 грудня 2021 року 11:10 год., тендерну пропозицію ТОВ «Комплексне Гарантування Безпеки», рішення уповноваженої особи від 24 грудня 2021 року №62, повідомлення про намір укласти договір від 24 грудня 2021 року, договір від 05 січня 2022 року №05-01-2022, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 05 січня 2022 року та пояснення від 12 вересня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget - Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/34625673/profile) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07 вересня 2022 року про надання пояснення, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник не надав зазначену інформацію. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів). Також, установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Закону, а саме: у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що в тендерній документації зазначаються відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 21.09.2022 16:46 - 06.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 21.09.2022 16:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1) 19.12.2020 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710», за якою головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget - Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/34625673/profile) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07 вересня 2022 року про надання пояснення, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник не надав зазначену інформацію. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів). Ми, Донецький національний університет імені Василя Стуса, як розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня, погоджуємось з Висновком Північного офісу Держаудитслужби щодо порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 (не оприлюднення інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту) та зобов’язуємось здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому. 2) Пунктом 29 частини першої статті 1 Закону визначено, що строк дії тендерної пропозиції – установлений Замовником у Тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється. Згідно з пунктом 11 частини 2 статті 22 Закону, Тендерна документація зокрема повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розкриття тендерних пропозицій учасників відбувається після кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У зазначеній процедурі Відкритих торгів, кінцевим строком подання тендерних пропозицій визначалося - 22.12.2021 року, а розкриття тендерних пропозицій відбулося – 23.12.2021 року. Законом передбачений строк - не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, Тендерною документацією Замовника передбачений строк - 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Таким чином, встановлений Замовником строк дії тендерних пропозицій становить по тривалості більше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Постанова Апеляційного адміністративного суду: https://opendatabot.ua/court/98679610-bb9438034c602b63ec0f090e1c66b200. В той же час, з метою додержання вимог п. 11 ч. 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» та Висновку Північного офісу Держаудитслужби, в контексті відліку мінімального строку дії тендерних пропозицій – 90 днів, від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а не від дати розкриття тендерних пропозицій, Замовник зобов’язується здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому.
Дата публікації звіту: 22.09.2022 14:29

Запити/Пояснення