-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з харчування для закладів загальної середньої освіти м. Дніпра ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування)
Завершена
2 262 110.55
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 310.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 310.55 UAH
Номер:
5b7f1317628744a19fec2df9473b5831
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-11-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.10.2022 00:00
Період моніторингу:
11.10.2022 16:06 - 01.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.10.2022 № 69-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
11.10.2022 № 69-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-12-04-000602-c, 04.12.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електроннійсистемі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; своєчасності виконання замовником рішення органу скарження; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; своєчасності виконання Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – замовник) рішення органу скарження; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель замовника на 2022 рік; скарги до процедури ТОВ «ПОНТЕМ.УА» від 15.01.2022 № UA-2021-12-04-000602-c.c1 та від 21.01.2022 № UA-2021-12-04-000602-c.b2; рішення органу оскарження щодо розгляду вищевказаних скарг від 13.01.2022 № 662-р/пк-пз та 03.02.2022 № 2275-р/пк-пз; протокол (рішення) уповноваженої особи замовника про визначення переможця від 17.02.2022 № 26; тендерну пропозицію учасників ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»; повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2022; договір про закупівлю послуг за публічні кошти від 15.04.2022 № Н122 на суму 2259891,35 грн. (з ПДВ) із ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»; додаткові угоди до вищевказаного договору від 26.05.2022 № 1, від 11.08.2022 № 2 та від 13.09.2022 № 3.
Питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» не охоплювалось моніторингом процедури закупівлі, оскільки дане питання розглядалося органом оскарження, про що свідчать рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.01.2022 № 662-р/пк-пз та 03.02.2022 № 2275-р/пк-пз.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» укладено про закупівлю послуг за публічні кошти від 15.04.2022 № Н122 на суму 2259891,35 грн. (з ПДВ).
Період усунення порушень:
17.10.2022 15:24 - 21.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.10.2022 15:24