-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» -ДК 021:2015 - 03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (Овочі свіжі та фрукти)
Завершена
575 546.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 165.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 165.00 UAH
Номер:
16a55c6d81b5464592ce462ce3f32c9c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-18-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.01.2022 00:00
Період моніторингу:
19.01.2022 15:08 - 10.02.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.01.2022 №14
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 18.01.2022 №14
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-12-04-000194-a 04.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу щодо усунення порушення встановлено порушення частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Герасимюк Н.В. установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасність надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.12.2021 (протокол №448), зі змінами від 13.12.2021 (протокол №474), вимоги про усунення порушень від 06.12.2021 та від 09.12.2021, відповіді Замовника від 09.12.2021 та від 21.12.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.12.2021, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Руденко Миколи Івановича та фізичної особи-підприємця Гарасимюк Наталії Володимирівни (далі – ФОП Гарасимюк Н. В.), вимогу про усунення невідповідностей до 31.12.2021, рішення уповноваженої особи Замовника від 31.12.2021 (протоколи №507 та №508), повідомлення про намір укласти договір від 31.12.2021, договір від 12.01.2022 № 17, додаткову угоду від 21.01.2022 №1.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону додаток 3 до тендерної документації Замовника (технічні вимоги до предмету закупівлі) містить посилання на нормативний документ, який втратив чинність 01.01.2021, а саме на ДСанПіН 5.5.2.008-01 «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу» та не зважаючи на те, що овочі та фрукти будуть постачатись протягом 2022 року, містить вимогу, що запропонований товар має бути врожаю 2019-2020 років.
Також установлено, що на звернення щодо усунення порушення від 09.12.2021 Замовник надав відповідь 21.12.2021, з порушенням триденного терміну, встановленого частиною першою статті 24 Закону.
Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник у підпункті 12 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації установив вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції позитивного Акту за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти (ч.2 п.1. ст. 20 ЗУ 771). Акт повинен містити позитивні висновки перевірки пунктів розділу 1, розділу 2 (якщо учасник займається первинним виробництвом), розділу 3, розділу 4, розділу 7 та 11, та інших розділів, що стосуються конкретного виду продукту, а також копії експлуатаційного дозволу або підтвердження про державну реєстрацію оператора ринку.
У складі тендерної пропозиції ФОП Гарасимюк Н.В. міститься повідомлення від 21.03.2019 №18-01/135 про присвоєння особистого реєстраційного номеру потужності r-UA-18-01-684 від 19.03.2019 оператору ринку ФОП Гарасимюк Н.В., при цьому, не надано позитивного акту за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку (ФОП Гарасимюк Н.В.) вимог законодавства про харчові продукти, що не відповідає вимогам, встановленим Замовником у підпункті 12 пункту 1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Однак Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Гарасимюк Н.В. через невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та уклав з нею договір від 12.01.2022 № 17.
Період усунення порушень:
04.02.2022 09:01 - 19.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2022 09:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання листа Управління північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області № 201831-11/373-2022 від 04.02.2022, з метою негайного усунення визначених недоліків у висновку Управління північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 04.02.2022 щодо закупівлі за предметом: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (Овочі свіжі та фрукти) повідомляємо наступне.
Відділом освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області, прийнявши до уваги рішення за висновком про результати моніторингу вищезазначеної процедури закупівлі, буде розірвано договір з ФОП Гарасимюк Н.В. від 12.01.2022 № 17. Лист № 01-15/186 від 10.02.2022 щодо невідкладного розірвання договору доведено контрагенту ФОП Гарасимюк Н.В.
Дата публікації звіту:
11.02.2022 10:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
21.02.2022 11:26