-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» -ДК 021:2015 - 15110000-2: М'ясо (Філе куряче (охолоджене), стегно куряче з шкіркою без кісточки, яловичина нежирна, свинина нежирна)
Завершена
800 951.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 405.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 405.00 UAH
Номер:
7129083e3bc14de1876c6b01c23ab941
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-10-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.08.2022 00:00
Період моніторингу:
10.08.2022 14:07 - 01.09.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.08.2022 №23-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків
начальника Управління Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 10.08.2022 №23-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-12-03-007229-a 03.12.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області (далі – Замовник) на 2021 рік, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.12.2021 (протокол № 476), вимога щодо усунення порушення від 07.12.2021, рішення Замовника на вимоги щодо усунення порушення від 09.12.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.12.2021, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «Охтирський м'ясокомбінат» (далі – ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат»), протокол (рішення) Уповноваженої особи від 29.12.2021 № 504, повідомлення про намір укласти договір від 29.12.2021, договір від 12.01.2022 № 18, додаткову угоду від 21.01.2022 № 1.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у підпункті 5.6 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановив, що інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів (передбаченої пунктом 13 частини першої статті 17 Закону) у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. У випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що підтверджується згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018р. № 37/11, далі – Порядок № 37/11), учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України - рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків.
Згідно відповіді на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, сформованої в електронній системі закупівель 30.12.2021 у переможця процедури закупівлі ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат» наявна заборгованість.
При цьому, переможець торгів ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат» не надав документу про розстрочення/відстрочення такої заборгованості відповідним органом, що не відповідає вимогам підпункту 5.6 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Отже, переможець торгів ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат» не надав документів, що підтверджують відсутність підстави, установленої пунктом 13 частини першої статті 17 Закону у спосіб, зазначений у тендерній документації Замовника.
Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат» та уклав з ним договір від 12.01.2022 № 18 на суму 678 854,00 гривень.
Період усунення порушень:
18.08.2022 14:14 - 02.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.08.2022 14:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділом освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області прийнявши до уваги рішення за висновком про результати моніторингу процедури закупівлі було вчинено дії відповідно до положення статті 188 Господарського кодексу України, додаткова угода про розірвання договору №18 від 12.01.2022 підписано 25. 08.2022 (додається).
Дата публікації звіту:
25.08.2022 09:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
26.08.2022 08:46