-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло
Завершена
1 618 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 092.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 092.00 UAH
Номер:
06a48be0465a47629cf4a7543eb1c615
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-28-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.01.2022 00:00
Період моніторингу:
28.01.2022 17:38 - 19.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
28.01.2022 33
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 28.01.2022 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 28.01.2022 № 33
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2021-12-03-016093-c 03.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності укладеного договору умовам тендерної документації переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі вжити заходів, щодо недопущення встановлених порушень в майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності укладеного договору умовам тендерної документації переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Куп’янської міської ради Харківської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою від 13.12.2021 № 48, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Фурманенко Ігор Сергійович (далі – ФОП Фурманенко І.С.), протокол від 23.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 23.11.2021, договір від 06.01.2022 № 7/5, додаткову угоду від 11.01.2022 року- протокол.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець ФОП Фурманенко І.С. не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до пункту 10.3 частини 5 Розділу III до тендерної документації Замовником вимагалося у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів: видане Перевізнику оригінал або копію рішення про державну реєстрацію потужностей Перевізника для виду діяльності – транспортування, відповідно до Наказу Мінагрополітики та продовольства від 10.02.2016 р. № 39.
Так, у складі тендерної пропозиції ФОП Фурманенко І.С. надано повідомлення про державну реєстрацію потужності за адресою вул. Новоолександрівська, буд. 54-А, корпус 1, кв.247, м.Харків, Харківська обл., 61013 за видом діяльності: діяльність, пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище +10 С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування.
Слід зазначити, що предметом даних торгів є товар, а саме: Вершкове масло. Товар повинен відповідати умовам ДСТУ4399:2005 Масло вершкове згідно вимог Додатку № 2 до тендерної документації «Технічні вимоги».
Так, згідно із розділом 10 пунктом 10.1.1 Правил транспортування та зберігання Національного стандарту України ДСТУ4399.2005 Масло вершкове, транспортують масло всіма видами транспорту в критих транспортних засобах згідно з правилами перевезень швидкопсувних вантажів, які чинні на відповідному виді транспорту.
Відповідно до пункту 2 Додатку 19 до Наказу від 14.10.1997 № 363 Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні(зі змінами №413 від 03.06.2019) «Температурні режими для швидкопсувних вантажів при перевезенні їх в авторефрижераторах», температура вершкового масла при вантаженні повинна дорівнювати мінус 6° C, температура повітря в кузові авторефрижератора при перевезенні не вище мінус 6° C.
Таким чином, надане учасником ФОП Фурманенко І.С. вищезазначене повідомлення про державну реєстрацію потужності не відповідає встановленим вимогам та нормам ДСТУ4399:2005 та Правилам перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, згідно яких температура вершкового масла при вантаженні повинна дорівнювати мінус 6° C, температура повітря в кузові авторефрижератора при перевезенні не вище мінус 6° C.
Відповідно абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, на порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ФОП Фурманенко І.С. та визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав договір від 06.02.2022 № 7/5 на суму 1407600,00 грн.
Період усунення порушень:
10.02.2022 17:46 - 25.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
10.02.2022 17:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення щодо зауважень про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло «Вершкове масло»
(ID: UA-2021-12-03-016093-c)
Відділ освіти Куп’янської міської ради надає аргументоване заперечення щодо зауважень Північно-східного офісу Держаудитслужби України, а саме:
Фізична особа-підприємець Фурманенко Ігор Сергійович, в складі своєї тендерної пропозиції надав документи, що вимагалися пунктом 10.3 частини 5 Розділу ІІІ до тендерної документації Замовника, а саме: повідомлення про державну реєстрацію потужності Перевізника для виду діяльності – транспортування, відповідно до Наказу Мінагрополітики та продовольства від 10.02.2016 р. № 39.
Наданий документ містить інформацію про види діяльності: діяльність, пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 ° С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування; інший вид діяльності: транспортування. Повідомляємо, що інформація, яка зазначена як інший вид діяльності: транспортування, має відношення саме для транспортування продуктів харчування, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 ° С і залишатися придатними для споживання людиною, тобто швидкопсувної групи продуктів харчування. Така форма виданого повідомлення про державну реєстрацію потужностей Головним управлінням Держпродспоживслужби в Харківскій області є однією та однаковою для всіх видів діяльності.
Згідно п.3 «Порядку видачі експлуатаційного дозволу», затвердженного постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р. № 930 Оператори ринку повинні отримати експлуатаційний дозвіл, який видається територіальними органами Держпродспоживслужби на кожну окрему потужність до початку її експлуатації.
Зазначений обов’язок не поширюється на операторів ринку, які провадять діяльність, зазначену в частині другій статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 18 травня 2017 року № 2042-VIII, а саме:
- транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
Для виконання вимог, встановлених ДСТУ4399:2005 та Правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, згідно яких температура вершкового масла при вантаженні повинна дорівнювати мінус 6° C, температура повітря в кузові авторефрижератора при перевезенні не вище мінус 6° C, учасник підтвердив наявність рефрижераторів.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не порушив чинного законодавства у сфері закупівель та не мав жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Фурманенко Ігоря Сергійовича, на підставі абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
Дата публікації звіту:
16.02.2022 10:49