-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єктів; послуга охорони приміщень кабінетів та спеціалізованих приміщень, (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Завершена
1 967 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 839.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 839.00 UAH
Номер:
f572e1beee4842ce9c2e7fa3c4669e1d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-10-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.11.2022 00:00
Період моніторингу:
10.11.2022 16:57 - 02.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.11.2022 № 58-3
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 09.11.2022 № 58-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-12-03-015930-c 03.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови № 710 – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня» Дніпропетровської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.12.2021 б/н, тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «Скорпіон-Безпека» (далі – ПП «Скорпіон-Безпека»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.12.2021 № 29, повідомлення про намір укласти договір, договір від 04.01.2022 № 2, укладений між Замовником та ПП «Скорпіон-Безпека», пояснення, надане Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
01.12.2022 17:06 - 07.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.12.2022 17:06
Запити/Пояснення
Номер:
9c71c5eb63884fbe9d53dbf931f5a2cc
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.11.2022 10:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з охорони об’єктів; послуга охорони приміщень кабінетів та спеціалізованих приміщень, (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)», код ДК 021:2015: 79713000-5 – Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-03-015930-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0d5f76184c4f41679a51c0120b2e9f63
Назва:
відповідь на звернення
Дата опублікування:
15.11.2022 10:56
Опис:
Надання відповіді щодо запиту до закупівлі UA-2021-12-03-015930-c за кодом ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги»
Надаємо інформацію щодо питання: «яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.?».
Предмет закупівлі та його технічні і якісні характеристики обумовлені необхідністю у забезпечені охорони лікувального процесу підприємства.
Визначення потреби в послугах (кількісні та якісні показники тощо) здійснювалося на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах.
До формування опису предмета закупівлі були залучені відповідні фахівці замовника, які відповідають за подальше використання послуг. Предмет закупівлі та його технічні і якісні характеристики обумовлені необхідністю у забезпечені, у межах наданих повноважень, охорони порядку Об’єктів «Замовника» та охорони товарно-матеріальних цінностей підприємства, від протиправний дій третіх осіб, а саме: для забезпечення безпеки підприємства та громадян.
Визначення очікуваної вартості закупівлі зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняних ринкових цін, отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням цін на момент проведення закупівлі та проведеними консультаціями з потенційними Учасниками.
З 21 січня 2020 року підприємство функціонує у новій організаційно-правовій формі як комунальне некомерційне підприємство та відповідно до вимог Господарського кодексу України - є самостійною юридичною особою, що діє на підставі статуту.
За інформацією з єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів станом на 25.11.2020 року підприємство відноситься до одержувачів бюджетних коштів.
Основним джерелом надходження коштів є отримання оплати за послуги відповідно до укладених договорів з Національною службою здоров’я України та інших юридичних та фізичних осіб.
Підприємство не є розпорядником бюджетних коштів. Кошти з державного або місцевих бюджетів на закупівлю послуг з охорони об’єктів; послуга охорони приміщень кабінетів та спеціалізованих приміщень не отримує. Витрати підприємства здійснюється відповідно до фінансового плану.
Закупівля UA-2021-12-03-015930-c за кодом ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги» була проведена за рахунок власних надходжень відповідно до укладених договорів з Національною службою здоров’я України, тобто отриманні від господарської діяльності підприємства.
КП «Регіональний медичний центр родинного здоров’я» Дніпропетровської обласної ради» (далі – КП «РМЦРЗ» ДОР») є єдиною лікарнею в Дніпропетровській області, що надає високоспеціалізовану медичну допомогу дитячому населенню від 0 до 18 років, породіллям, жінкам України у більшості в екстрених випадках, а також є однією із лікарень, що надає медичну допомогу пораненим та постраждалим із зони бойових дій, та внутрішньо переміщеним особам внаслідок вторгнення військ Російської Федерації на територію України відповідно до спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства оборони України від 07 лютого 2018 року №49/180 (зі змінами), та наказу Департаменту охорони здоров’я ДОВА від 13 травня 2022 року № 653/0/197-22.
Сподіваємось на порозуміння та забезпечення єдиного підходу при здійснені повноважень у визначеному законодавством порядку.
Копії документів додаються.