-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Детектори та аналізатори ( біохімічний аналізатор)
Завершена
1 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
Номер:
27e6fc7c594040bc897ce1d01e752caf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-08-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2022 00:00
Період моніторингу:
10.11.2022 17:06 - 02.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.11.2022 № 277
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
10.11.2022 № 277
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-12-03-015318-c 03.12.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 11 частини 1 статті 10 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити, через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.12.2021 №18, тендерну пропозицію ФОП «КУЗЬМЕНКО ІРИНА ВІКТОРІВНА», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.12.2022 №18/2, повідомлення про намір укласти договір від 22.12.2021, договір від 05.01.2022 №36/21, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 16.11.2022 та від 24.11.2022, звіт від 24.11.2022.
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 10 Закону № 922 замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю зокрема повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Однак, згідно пояснень, наданих на запит органу державного фінансового контролю, через велику завантаженість в роботі, відсутність багатьох спеціалістів, в зв’язку із введенням воєнного стану в Україні, Замовником не оприлюднено додаткову угоду від 25.02.2022 №1, що призвело до порушення пункту 11 частини 1 статті 10 Закону № 922.
Період усунення порушень:
25.11.2022 10:48 - 10.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.11.2022 10:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Обласне комунальне некомерційне підприємство "Чернівецький обласний медичний діагностичний центр" повідомляє про усунення виявлених порушень: Додаткова угода опрелюднена в електронній системі.
Дата публікації звіту:
25.11.2022 11:38
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
-
Дата публікації:
28.11.2022 10:19
Запити/Пояснення
Номер:
7763476a4c664b0a8db23ab3cae04ba7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.11.2022 09:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої детектори та аналізатори (біохімічний аналізатор), замовником яких є ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-03-015318-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
922eb71d6f0240808c84c4804edc0826
Назва:
відповідь по закупівлі ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник – 38430000-8 « Детектори та аналізатори (Біохімічний аналізатор автоматичний) Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-03-015318-с
Дата опублікування:
16.11.2022 17:03
Опис:
Пояснення
Відповідно до вимог Постановою Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, а саме:
ч. 41 Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості проводився на підставі моніторингу ринкових цін, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «PROZORRO»Так як, Замовник, Комунальне некомерційне підприємство " Чернівецький обласний медичний діагностичний центр", не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Таким чином відповідних обов’язків на Замовника чинним законодавством не покладено.
Номер:
724f3a3cacda45b5ba288ee0cbd0b72e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2022 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2022 00:00
Опис:
1. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «Кузьменко Ірина Вікторівна», як таку що не відповідає кваліфікаційному критерію, встановленому пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оскільки учасником не надано специфікацію до аналогічного договору
від 17.12.2022 №144?
2. Чи продовжено строк дії договору від 05.01.2022 № 36/21?
3. Якщо строк дії продовжено, чому не оприлюднено додаткову угоду на веб-порталі Уповноваженого органу?
4. Якщо строк дії договору не продовжено, чому не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b315ccf9acbe4da5be4ac782d9f6e190
Назва:
Відповідь по закупівлі ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник –- 38430000-8 – «Детектори та аналізатори (Біохімічний аналізатор автоматичний) Індетифікатор закупівлі UA-2021-12-03-015318-с
Дата опублікування:
24.11.2022 13:21
Опис:
Пояснення: 1. Пропозиція ФОП «Кузьменко Ірина Вікторівна», не відхилена, як така що не відповідає кваліфікаційному критерію, встановленому пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, через відсутність специфікації, оскільки в договорі від 17.12.2020 року №144 відсутня специфікація.
При розгляді пропозиції було виявлено відсутність специфікації в договорі № 144 від 17.12.2020 року. Тому уповноваженою особою знайдено та перевірено даний договір закупівлю в системі Прозоро (UA-2020-11-30-004395-c). Перевіривши інформацію та пересвідчившись, що справді в зазначеному вище договорі відсутня специфікація , прийнято рішення не відхиляти пропозицію ФОП Кузьменко І.В.. Більше того в підтвердження кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічного договору надано крім відгуку ще й видаткову накладну. Тому цих документів цілком достатньо для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) встановленого пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII.
2. 25.03.2022 року було укладено додаткову угоду №1до договору № 36/21 від 05.01.2022р., якою продовжено строк дії договору до 31.10 2022 року.
3. Через велику завантаженість в роботі , відсутністю багатьох спеціалістів, в зв’язку із введення воєнного стану в Україні, не оприлюднено додаткову угоду у випадках передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення таких змін.( Додаткова угода додається)
4. Звіт про виконання договору № 36/21 від 05.01.2022р оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 24.11.2022 року у відповідності до п.12 ч.1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю.
Хочемо зазначити, що нам справді прикро, що так сталось, ми завжди стараємось бути дисциплінованими та виконувати всі норми Закону. На майбутнє ми будемо докладати всіх зусиль щоб не допускати таких порушень.