-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 09310000-5 - Електрична енергія. CPV: 09310000-5 – Electrical energy. Електрична енергія. Electrical energy.
Завершена
9 161 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 672.00 UAH
мін. крок: 0% або 3 672.00 UAH
Номер:
3da6cf896b384825b9dbe687f8571fe7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-19-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.01.2022 00:00
Період моніторингу:
19.01.2022 11:20 - 10.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.01.2022 №37
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Заступник начальника управління –
начальник відділу взаємодії
з правоохоронними органами
Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 19.01.2022 №37
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-12-03-006738-a 03.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону та пунктів 2 та 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" (по лоту №1 та лоту №2) та ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ" (по лоту №1 та лоту №2) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи про вжиті заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Івано-Франківського національного медичного університету (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.12.2021 року № 1(далі – ТД), протоколи розгляду тендерних пропозицій по лоту №1 та лоту №2, тендерні пропозиції ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" (по лоту №1 та лоту №2) та ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ" (по лоту №1 та лоту №2), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.01.2022 № 3 (лот №1) та від 12.01.2022 № 4 (лот №2), повідомлення про намір укласти договір (лот №1, лот №2).
За результатами моніторингу встановлено, що ТД Замовника містить прізвище та ім’я посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, однак не містить їх по батькові чим недотримано вимоги пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
Крім того, в пункті 5.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника невірно зазначено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачені пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, зокрема:
«5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6)службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку».
Відповідно до пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема:
п. 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
п. 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником недотримано вимоги пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тобто фізична/службова (посадова) особа учасника/переможця була засуджена за кримінальне правопорушення, а не за злочин.
Період усунення порушень:
27.01.2022 15:53 - 11.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.01.2022 15:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель за результатами моніторингу Закупівлі а саме, при складанні тендерної документації Замовником недотримано вимоги пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тобто фізична/службова (посадова) особа учасника/переможця була засуджена за кримінальне правопорушення, а не за злочин.А також тендерна документація містить прізвище та ім'я посадових осіб Замовника уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками,однак не містить їх по батькові,чим не дотримано вимоги пункту 17 частини другої статті 22 Закону. Замовник не може усунути виявлені порушення в Тендерній документації в установленому законодавством порядку. Однак, Замовником, буде вжито заходи щодо недопущення, таких порушень в подальшому.Протягом п ’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку Замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи про вжиті заходи щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку,або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
31.01.2022 14:23
Запити/Пояснення
Номер:
9cff0bb7873848d78aafa850786406ae
Назва:
Просимо надати розяснення, щодо висновку моніторингу Закупівлі за ідентифікаторо UA-2021-12-03-006738-a.
Дата опублікування:
28.01.2022 14:12
Опис:
Просимо надати розяснення, щодо висновку моніторингу Закупівлі за ідентифікаторо UA-2021-12-03-006738-a, за предметом Закупівлі ДК 021:2015 код 09310000-5 - Електрична енергія. CPV: 09310000-5 – Electrical energy. Електрична енергія. Electrical energy. Та надати розяснення щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель викладених у висновку про результати моніторингу Закупівлі від 27.01.2022р.
Номер:
2812ae67444e4cc8bce703c5ce72e741
Назва:
Роз'яснення
Дата опублікування:
31.01.2022 14:26
Опис:
Спосіб усунення порушень у сфері публічних закупівель, виявлених в ході моніторингу закупівлі, зазначено в пункті 3 "Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель" КОНСТАТУЮЧОЇ ЧАСТИНИ Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі