-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, Хліб білий (вагою від 0,5 кг до 1,0 кг із пшеничного борошна І гатунку у захисній плівці); Хліб житньо-пшеничний (вагою від 0,5 кг до 1,0 кг із суміші житнього обдирного борошна та пшеничного борошна ІІ гатунку у співвідношенні (40:60) у захисній плівці)
Завершена
2 383 680.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 920.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 920.00 UAH
Номер:
ea25a17c387a46efae89b4a5aa45dc82
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-18-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.10.2022 00:00
Період моніторингу:
18.10.2022 14:12 - 08.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.10.2022 Одеса № 258
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.10.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 18.10.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.10.2022 № 258
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
8 UA-2021-12-03-006523-a 03.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до договору про закупівлю встановлено порушення пункту 2 частини 5 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за додатковою угодою від 05.07.2022 № 1 до Договору, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності додаткової угоди від 05.07.2022 № 1 до Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.12.2021 № 2, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Дніпровський хлібокомбінат № 5» (далі – ТОВ «Дніпровський хлібокомбінат № 5»), протокол уповноваженої особи від 29.12.2021 № 2/3, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 29.12.2021 в електронній системі закупівель, договір від 17.01.2022 № 2-ЕВТ (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору оприлюднене в електронній системі закупівель 06.07.2022, додаткову угоду від 05.07.2022 № 1 до Договору, пояснення отримані 21.10.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до додаткової угоди від 05.07.2022 № 1 до Договору Замовником збільшено ціну за одиницю товару хліб житньо-пшеничний (вагою від 0,5 до 1,0 кг із суміші житнього обдирного борошна та пшеничного борошна ІІ гатунку у співвідношені (40:60) у захисній плівці), який зазначений у пунктах 2, 2а специфікації на продукти харчування (додаток № 1 до вказаної додаткової угоди).
Відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім в тому числі такого випадку як збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 18.10.2022 щодо документального підтвердження щодо саме коливання ціни товару на ринку, що підтверджує підстави збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку, Замовник 21.10.2022 надав інформацію, якою роз’яснив, що шляхом порівняння (співставлення) інформації з довідок ГУС у Дніпропетровській області від 11.01.2022 № 06-11/96-22 та від 21.06.2022 №06-11/1391-22, тобто за період з моменту укладання Договору та на момент звернення до Держстату, відстежив наявність коливання (зменшення або збільшення) ціни на ринку на конкретний товар (хліб з борошна першого ґатунку та хліб житньо-пшеничний) з переліку, що і було підставою для укладення відповідної додаткової угоди.
Водночас пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону передбачено зміну істотної умови договору про закупівлю в частині збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару.
Слід зазначити, що в роз’ясненні Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 24.11.2020 року № 3304-04/69987-06 зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі частини 5 статті 41 Закону має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим у спосіб, встановлений у договорі.
Також, у пункті 3.5 розділу 3 Договору передбачено збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/ внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. У разі коливання ціни такого товару на ринку в межах до 10% від ціни за одиницю товару, Постачальник письмово звертається до Замовника щодо зміни ціни за одиницю товару. Наявність факту коливання ціни товару на ринку підтверджується довідкою(ми) або листом(ми) (завіреними копіями цих довідки(ок) або листа(ів)) відповідних органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни товару на ринку (територіального підрозділу Державної служби статистки України та/або територіального підрозділу Торгово-промислової палати України та/або Державного підприємства «Держзовнішінформ» тощо). До розрахунку ціни за одиницю товару приймається ціна щодо розміру ціни на товар на момент укладання Договору (з урахуванням внесених раніше змін до Договору про закупівлю) та на момент звернення до вказаних органів, установ, організацій, що підтверджує коливання (зміни) цін на ринку товару, що є предметом закупівлі за цим Договором.
Таким чином, довідки щодо середніх цін на продукти харчування, видані Головним управлінням статистики у Дніпропетровській області, а саме: від 11.01.2022 № 06-11/96-22 на запит товариства з обмеженою відповідальністю «Ісполін Плюс» від 15.01.2021 № 15/01/21 містить інформацію станом на грудень 2021 та від 21.06.2022 № 06-11/1391-22 на запит ТОВ «Дніпровський хлібокомбінат № 5» від 16.06.2022 № 2783 містить інформацію на травень 2022. Отже, вищезазначені довідки не містять інформацію саме про коливання ціни товару на ринку в проміжок часу між укладанням Договору та додаткової угоди від 05.07.2022 № 1 до Договору та відповідно не підтверджують факт коливання ціни на хліб житньо-пшеничний (за договором - хліб «Україна нова» в упаковці), у зв’язку з чим не можуть бути підставою для зміни істотних умов Договору. Таким чином, укладання додаткової угоди від 05.07.2022 № 1 до Договору суперечить умовам укладеного Договору, а саме: пункту 3.5 розділу 3 Договору.
Отже, враховуючи вищевикладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону укладено додаткову угоду від 21.01.2022 № 1 до Договору, якою внесено зміни до істотної умови Договору, а саме збільшено ціну за одиницю товару хліб житньо-пшеничний, який зазначений у пунктах 2, 2а специфікації (додаток № 1 до вказаної додаткової угоди) без документального підтвердження коливання ціни товару на ринку.
Період усунення порушень:
31.10.2022 16:21 - 15.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.10.2022 16:21
Оскарження висновку в суді
Опис:
14.11.2022 року КП «ДОКЛ ІМ. МЕЧНИКОВА» ДОР» направило до Дніпропетровського окружного адміністративного суду м. Дніпро позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-03-006523-а від 31 жовтня 2022 року.
Дата публікації:
16.11.2022 08:34
Дата відкриття провадження:
14.11.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
160/18247/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України
Дата публікації звіту:
07.11.2022 14:16
Запити/Пояснення
Номер:
f3a350ebf6ae4a33bed962d31dc15943
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.10.2022 15:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до додаткової угоди від 05.07.2022 № 1 до договору від 17.01.2022 № 2-ЕВТ (далі - Договір) Замовником збільшено ціну за одиницю окремих номенклатурних позицій товару, які зазначені у п. 2 специфікації на продукти харчування (додаток № 1 до вказаної додаткової угоди)
Відповідно до частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім в тому числі такого випадку як збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару.
Враховуючи те, що Договір між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «Дніпровський хлібокомбінат №5» укладено 17.01.2022 за цінами за одиницю товару, визначеними у тендерній пропозиції з урахуванням результатів аукціону, а додаткова угода № 1 щодо збільшення ціни за одиницю товару укладена 05.07.2022, надайте пояснення (інформацію та документальне підтвердження), яким чином Замовник переконався саме у коливанні ціни товару на ринку, як того вимагає частина 5 статті 41 Закону, у проміжок часу – між укладанням Договору (поданням тендерної пропозиції) та Додаткової угоди від 05.07.2022 № 1?
Надайте відповідне документальне підтвердження щодо саме коливання ціни товару на ринку, що підтверджує підстави збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
2885581cd932434aa216d6cc967ef9f2
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
21.10.2022 11:10
Опис:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення КП «ДОКЛ ІМ. МЕЧНИКОВА» ДОР» (далі - Замовник) не надається, так як закупівля, щодо якої здійснюється моніторинг, 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, Хліб білий (вагою від 0,5 кг до 1,0 кг із пшеничного борошна І гатунку у захисній плівці); Хліб житньо-пшеничний (вагою від 0,5 кг до 1,0 кг із суміші житнього обдирного борошна та пшеничного борошна ІІ гатунку у співвідношенні (40:60) у захисній плівці) (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-03-006523-a) (далі - Закупівля) проводилась не за рахунок бюджетних призначень. При визначенні очікуваної вартості Закупівлі враховувалась інформація про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідного товару, спеціалізованих торгівельних майданчиках та в електронній системі закупівель. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Якість предмета закупівлі повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості та умовам договору. Вимоги до якості предмета закупівлі: Хліб білий, вагою від 0,5 кг до 1,0 кг із пшеничного борошна І ґатунку. Хліб повинен бути у захисній плівці. Хліб житньо-пшеничний, вагою від 0,5 кг до 1,0 кг із суміші житнього обдирного борошна та пшеничного борошна ІІ ґатунку, у співвідношенні (40:60). Хліб повинен бути у захисній плівці. Не допускається: - крихкість при нарізці; на поверхні тріщини; відставання корки від м'якиша; пригоріла корка; липкий м'якиш; непроміс; гіркий та кислий смак; хруст на зубах; тягучий, з стороннім запахом м'якиш; наявність цвілі. Термін придатності предмета закупівлі повинен буди на момент поставки 100% від встановленого, що зазначається на упаковці і вважається гарантійним терміном, обчислюється від дати виготовлення. Запропонований учасником предмета закупівлі повинен відповідати вимогам із захисту довкілля, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи». Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщюють на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня). Джерело фінансування Закупівлі, згідно плану закупівель Замовнику на 2022 рік, який розміщений в електронній системі закупівель за номером UA-P-2021-12-03-003063-a - це "Інше", яке формується за рахунок надходженнь від НСЗУ та власних коштів. Власні кошти - це кошти, які отримуються, як плата за послуги, що надаються Замовником, згідно з основною діяльністю. Кошти, які отримує Замовник від Національної служби здоров’я України (далі - НСЗУ) - є коштами, які Замовник отримує за договором з НСЗУ за надані медичні послуги, та за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням і їх використання не регулюється бюджетним законодавством. Враховуючи вищенаведене, КП при проведені процедур закупівель за рахунок коштів від НСЗУ та власних коштів не зобов’язане оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), на власному вебсайті.
2. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019р. (зі змінами) (далі - Закон). Згідно договору від 17.01.2021 року № 2-ЕВТ (далі - Договір) істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами у повному обсязі, крім зокрема збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю / внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Договором передбачено, що у разі коливання ціни товару на ринку в межах до 10 % від ціни за одиницю товару, Постачальник письмово звертається до Замовника щодо зміни ціни за одиницю товару. Наявність факту коливання ціни товару на ринку підтверджується довідкою(ми) або листом(ми) (завіреними копіями цих довідки(ок) або листа(ів)) відповідних органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни товару на ринку (територіального підрозділу Державної служби статистики України та/або територіального підрозділу Торгово-промислової палати України та/або Державного підприємства «Держзовнішінформ» тощо). До розрахунку ціни за одиницю товару приймається ціна щодо розміру ціни на товар на момент укладання Договору (з урахуванням внесених раніше змін до Договору про закупівлю) та на момент звернення до вказаних органів, установ, організацій, що підтверджує коливання (зміни) цін на ринку товару, що є предметом закупівлі за Договором. Товариством з обмеженою відповідальністю «Дніпровський хлібокомбінат №5» (далі - Постачальник), за Договором було надіслано лист від 23.06.2022 р. № б/н щодо збільшення ціни на хліб "Україна нова" в упаковці та хліб "Арнаутський" в упаковці та надано копії довідок Головного Управління статистики у Дніпропетровській області (далі - ГУС у Дніпропетровській області). Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10.09.2014 р. № 442 "Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади" (зі змінами) ліквідовано Державну інспекцію з контролю за цінами та покладено функції з моніторингу динаміки цін (тарифів) на споживчому ринку на Державну службу статистики України (далі - Держстат). Моніторинг динаміки цін на споживчому ринку проводиться відповідно до "Методологічних положень щодо організації статистичного спостереження за змінами цін (тарифів) на споживчі товари (послуги) і розрахунків індексів споживчих цін", затверджених наказом Держстату від 29.08.2016 р. № 158 (зі змінами) (в подальшому - Методологічні положення). Слід зазначити, що Міністерством економічного розвитку і торгівлі України в листі "Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю" вих. № 3302-06/34307-06 від 27.10.2016 р., за результатами розгляду звернень суб`єктів сфери публічних закупівель роз`яснено, що одним з органів, що може надати документальне підтвердження коливання ціни на ринку є Держстат. Замовник, в свою чергу, шляхом порівняння (співставлення) інформації з довідок ГУС у Дніпропетровській області від 11.01.2022 №06-11/96-22 та від 21.06.2022 №06-11/1391-22, тобто за період з моменту укладання Договору та на момент звернення до Держстату, відстежив наявність коливання (зменшення або збільшення) ціни на ринку на конкретний товар (хліб з борошна першого ґатунку та хліб житньо-пшеничний) з переліку, що і було підставою для укладення відповідної додаткової угоди. З урахуванням наявності факту коливання (значне збільшення (на 19%) ціни на хліб житньо-пшеничний (за договором - хліб "Україна нова" в упаковці), на ринку (підтвердженням якого - є інформація ГУС у Дніпропетровській області), відповідно до частини 5 статті 41 Закону та Договору 05.07.2022, між Замовником, в особі заступника медичного директора Толубаєва О.М., з однієї сторони, та Постачальником, в особі директора Катаєва Є.В., з іншої сторони укладена додаткова угода №1, щодо збільшення ціни за одиницю товару (хліб "Україна нова" в упаковці) до 10 відсотків. У разі внесення змін до істотних умов Договору у випадках, передбачених частиною 5 статті 41 Закону, Замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору, на веб-порталі Уповноваженого органу в установлені Законом строки. Таким чином уповноваженою особою була оприлюднена відповідна інформація та додаткова угода на веб-порталі Уповноваженого органу в установлені Законом строки.