-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт будівлі з термомодернізацією зовнішніх стін лікувального корпусу №1 Комунального некомерційного підприємства Володарської районної ради "Володарська районна лікарня" в смт Володарка Володарського району Київської області
Завершена
656 033.20
UAH з ПДВ
Номер:
c6cd50d413f8486fb6450c42cfeb57fc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-14-000164
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.09.2022 00:00
Період моніторингу:
14.09.2022 16:02 - 06.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.09.2022 № 29-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 14.09.2022 № 29-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-12-03-013705-c від 03.12.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлю, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності оприлюднення та повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі; оприлюднення інформації щодо закупівлі; своєчасності оприлюднення та повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір; своєчасності укладання договору про закупівлю; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Департамента регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення переговорної процедури, експертний звіт від 16.11.2021 №37419, протоколи засідання тендерного комітету від 03.12.2021 №492 та від 20.12.2021 №519, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 03.12.2021, договір про закупівлю від 16.12.2021 №14-21/21, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-12-03-013705-c Дата формування звіту: 17 грудня 2021, відповідь Замовника від 21.09.2022 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 16.09.2022.
Період усунення порушень:
27.09.2022 10:01 - 01.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2022 10:01
Запити/Пояснення
Номер:
691b5e34f848441a853989a26d827f1f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.09.2022 10:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт будівлі з термомодернізацією зовнішніх стін лікувального корпусу №1 Комунального некомерційного підприємства Володарської районної ради "Володарська районна лікарня" в смт Володарка Володарського району Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-03-013705-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати номер процедури відкритих торгів, яка передувала та згідно умов якої проведена дана переговорна процедура.
3. Крім того, надати документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: експертні звіти (на кориговану проектну документацію) , дефектні акти на проведення додаткових робіт, тощо.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
030d9c0e065947d09ffe08198ee793ba
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
21.09.2022 17:17
Опис:
1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Капітального ремонту будівлі з термомодернізацією зовнішніх стін лікувального корпусу №1 Комунального некомерційного підприємства Володарської районної ради "Володарська районна лікарня" в смт Володарка Володарського району Київської області відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту Товариства з обмеженою відповідальністю «Експертиза МВК» від 16.11.2021 № 37419. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки в рамках Програми будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Київської області на 2021-2023 року затвердженої Рішенням Київської обласної ради від 24.12.2020 року N 038-01-VIII (зі змінами). Очікувана вартість визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275.
2. ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-25-003195-a.
3. у додатку у форматі.pdf (розміщено у закупівлі UA-2021-12-03-013705-c)