• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт будівлі з термомодернізацією зовнішніх стін лікувального корпусу №1 Комунального некомерційного підприємства Володарської районної ради "Володарська районна лікарня" в смт Володарка Володарського району Київської області

Завершена

656 033.20 UAH з ПДВ
Номер: c6cd50d413f8486fb6450c42cfeb57fc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-14-000164
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.09.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 14.09.2022 16:02 - 06.10.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.09.2022 № 29-з Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 14.09.2022 № 29-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-12-03-013705-c від 03.12.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлю, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності оприлюднення та повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі; оприлюднення інформації щодо закупівлі; своєчасності оприлюднення та повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір; своєчасності укладання договору про закупівлю; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Департамента регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення переговорної процедури, експертний звіт від 16.11.2021 №37419, протоколи засідання тендерного комітету від 03.12.2021 №492 та від 20.12.2021 №519, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 03.12.2021, договір про закупівлю від 16.12.2021 №14-21/21, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-12-03-013705-c Дата формування звіту: 17 грудня 2021, відповідь Замовника від 21.09.2022 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 16.09.2022.
Період усунення порушень: 27.09.2022 10:01 - 01.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2022 10:01

Запити/Пояснення