-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Додаткові роботи: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. «ПРОТИАВАРІЙНІ РЕМОНТНО-РЕСТАВРАЦІЙНІ РОБОТИ БУДІВЛІ НАЦІОНАЛЬНОГО ХУДОЖНЬОГО МУЗЕЮ УКРАЇНИ – «БУДИНКУ МУЗЕЮ СТАРОЖИТНОСТЕЙ ТА МИСТЕЦТВ, 1897-1900 р.р.» - ПАМ'ЯТКИ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО ЗНАЧЕННЯ, ОХОРОННИЙ № 903 - по вул. ГРУШЕВСЬКОГО, 6 в ПЕЧЕРСЬКОМУ РАЙОНІ м. КИЄВА» (Коригування) - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
19 778 792.40
UAH з ПДВ
Номер:
9061be2f753c43e4a3a5d762fcc15422
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-14-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.09.2022 00:00
Період моніторингу:
14.09.2022 13:39 - 06.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.09.2022 № 201
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-12-03-012718-c 03.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання вимог Постанови № 710, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання вимог постанови Кабінетів Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (далі – Постанова № 710), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного художнього музею України (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення переговорної процедури, протокол розкриття від 03.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 03.12.2021, договір про закупівлю робіт за державні кошти від 14.12.2021 № 145, пояснення та документи Замовника отримані на запит Держаудитслужби, 21.09.2022 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
07.10.2022 17:18 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
07.10.2022 17:18
Запити/Пояснення
Номер:
0c9f73c6e7ed4e55b5881d9cdd10029a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.09.2022 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі додаткових робіт: «Протиаварійні ремонтно-реставраційні роботи будівлі Національного художнього музею України - «Будинку музею старожитностей та мистецтв, 1897-1900 р.р.» - пам’ятки архітектури та містобудування національного значення, охоронний № 903 - по вул. Грушевського, 6 в Печерському районі м. Києва» (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-03-012718-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати пояснення (інформацію) та експертні, нормативні, технічні або інші документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
3. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c95939c52a5443ddaaa3d638efb23a96
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
21.09.2022 14:54
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ID: UA-2021-12-03-012718-c на запит Державної аудиторської служби України від 2022-09-16 (15:54:04) надаємо наступні пояснення (інформацію):
Стосовно першого питання:
Умовою застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону є закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з умовами основного Договору, оскільки виконуватимуться генеральним підрядником ТОВ «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» у комплексі з роботами, передбаченими основним Договором від 16.08.2019 р. Невиконання додаткових робіт унеможливило б введення об’єкта в експлуатацію в цілому. Окрім того, законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, відповідно, внесення змін до нього. В свою чергу, внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнило б виконання робіт, збільшило строки їх виконання, призвело б до підвищення їх вартості, і вплинуло б на якість виконаних робіт, а також могло призвести до їх несумісності та певних порушень в частині уніфікації будівельних матеріалів відповідно до проектних рішень. У разі зміни підрядної організації, можливе виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконані роботи, досягнення яких визначено у проектній документації, та можливості експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені основним Договором. Тобто, призведе до втрати гарантій на велику кількість виконаних будівельно-монтажних робіт, що передбачено основним Договором та Цивільним кодексом України, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем. Це є неприпустимим.
Стосовно другого питання:
Згідно з абзацом третім пункту 4 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі робочого проекту по об’єкту: «Протиаварійні ремонтно – реставраційні роботи будівлі Національного художнього музею України «Будинку музею старожитностей та мистецтв, 1897-1900 р.р.» - пам’ятка архітектури та містобудування національного значення, охоронний №903 по вул. Грушевського, 6 в Печерському районі м. Києва. (коригування)», що пройшов експертизу ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза». Копія експертного звіту додається. Даним проектом передбачається також виконання робіт, які не зазначені в основному Договорі, але є аналогічними та невідривно пов’язаними з ними.
Відповідно до розміру бюджетного фінансування об’єкту на 2021 рік, планувалося виконання ремонтно-реставраційних робіт головного фасаду, посилення елементів портику, реставрацію скульптурних композицій, відновлення вхідної групи на головному фасаді та влаштування ліфтової шахти для мало мобільних груп населення, виконання протиаварійних ремонтно-реставраційних робіт ганку і сходів, ремонтно-реставраційні роботи скульптур левів та їх постаментів, влаштування підпірних стінок входу з вул. Грушевського та благоустрій території Музею зі сторони головного входу. Тому, до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі було враховано лише роботи, що необхідно виконати по об’єкту саме на цих ділянках. Дані роботи не враховані основним Договором, але є аналогічними та відповідають проектно-кошторисній документації.
Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі проектно-кошторисної документації, по якій отримано експертний звіт, на ті роботи без яких неможливо виконати роботи в 2021 році по основному Договору в межах бюджетного фінансування.
Стосовно третього питання:
Інформація доступна за посиланням на сайті: https://namu.inspire.pp.ua/; розділ "Публічна інформація"; Інформація щодо виконання вимог пункту 4 -1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710.
Додатки:
1. Договір від 16.08.2019р. № 95 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. «Протиаварійні ремонтно-реставраційні роботи будівлі Національного художнього музею України – «будинку музею старожитностей та мистецтв, 1897-1900 р.р.» - пам’ятки архітектури та містобудування національного значення, охоронний № 903 - по вул. Грушевського, 6 в Печерському районі м. Києва» (Коригування) - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація).
2. Експертний звіт від 22.11.2021 р.№ 1132-21Е.
3. Погодження МКІП науково-проектної документації.
4. Титульний лист робочого проекту ТОМ 3, з погодженням МКІП.
5. Погодження МКУ науково-проектної документації.
6. Дозвіл МКУ на генпідрядника.
7. Дозвіл ДАБІ на виконання будівельних робіт.
8. Акт огляду технічного стану пам’ятки.