-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з утримання малих архітектурних форм (урн для сміття)
Завершена
5 326 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 632.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 632.50 UAH
Номер:
dbb3db0118854dfdbb8f7b48948c39a1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-08-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2022 00:00
Період моніторингу:
10.11.2022 17:08 - 02.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.11.2022 № 277
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
10.11.2022 № 277
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-12-03-003976-b 03.12.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення частини 5 статті 41 Закону.
За результатами розгляду питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення істотних умов договору у відповідність до вимог чинного законодавства, зокрема у частині внесення змін до предмету закупівлі, а у випадку неможливості, шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою від 03.12.2021 №6 (далі – ТД), тендерні пропозиції ФОП «МАЗУРКЕВИЧ ІРИНА ПЕТРІВНА» та ФОП «САВЧУК ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА», вимогу про усунення невідповідностей, протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.02.2022, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 15.02.2022 №56-УО та від 16.02.2022 №58-УО, повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2022, договір від 28.02.2022 №33-Б, додаткову угоду від 28.02.2022 №1 (додаткова угода №1), відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 15.11.2022.
За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено, що Замовником, відповідно до додаткової угоди №1, внесено зміни до договору, у зв’язку з виявлення арифметичних помилок та зі зміщенням процедури закупівлі у часі через оскарження процедури закупівлі до АМКУ.
Відповідно до статті 638 Цивільного Кодексу істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Так, аналізом додатку №2 «Перелік об’єктів щодо надання послуг з утримання малих архітектурних форм (урни для сміття)» до додаткової угоди №1 встановлено, що Замовником змінено предмет закупівлі, оскільки виключено Саксаганський район з вищевказаного переліку, а сам перелік місць для прибирання в Покровському районі суттєво зменшено, Довгинцівський та Металургійний райони продубльовано двічі.
Таким чином, Замовником внесено зміни до предмету закупівлі, оскільки фактично вилучено район міста та низку вулиць і скверів з переліку об’єктів для прибирання.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, встановлених частиною 5 статті 41 Закону.
З огляду на вищезазначене, Замовником безпідставно внесено зміни до істотних умов договору, чим порушено частину 5 статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
01.12.2022 13:15 - 16.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.12.2022 13:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
«Щодо надання інформації та документів, які свідчать про усунення замовником (відсутність) порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Північного офісу ДАСУ за результатами моніторингу
UA-M-2022-11-08-000059 по закупівлі «UA-2021-12-03-003976-b
з викладом аргументованих заперечень (пояснень) на вказаний висновок»
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з утримання малих архітектурних форм (урн для сміття), 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-12-03-003976-b), з огляду на результати моніторингу (висновок від 01.12.22р.), та недопущення безпідставного притягнення посадових осіб підприємства до адміністративної відповідальності, необґрунтованого застосування інших негативних наслідків правового характеру, КП «Сансервіс» КМР 07.12.2022р. було детально перевірено інформацію, що міститься в електронних документах системи закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-03-003976-b), та оригіналах документів на паперових носіях, що пройшли реєстрацію і перевірку органами ДКСУ, внаслідок чого встановлено наступне:
За результатами процедури закупівлі було укладено договір про закупівлю від 28.02.2022 № 33-Б з учасником — переможцем ФОП "МАЗУРКЕВИЧ ІРИНА ПЕТРІВНА" загальною вартістю 5 297 565,72 грн. За результатами перевірки документації Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за ідентифікатором № UA-2021-12-03-003976-b було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, яка полягає в невірному підбитті загальних кількостей по розділу «Тернівський район» та «Покровський район», тобто допущенні арифметичні помилки в таблиці Додатку 2 до Договору № 33-Б від 28.02.2022р. У зв`язку з тим, що процедура закупівлі UA-2021-12-03-003976-b по укладанню договору та аукціону змістилася в часі, у зв`язку з оскарженням етапу «Прекваліфікація» в АМКУ, Сторони дійшли згоди про зменшення обсягів і суми закупівлі, та у зв’язку з виявленням механічних арифметичних помилок на етапі укладання договору – було вирішено виправити їх шляхом укладання додаткової угоди №1, що містила в собі скорегований додаток. Вказані дії сторін не призвели до зміни предмета договору та повністю узгоджуються з вимогами ст. 41 Закону.
В подальшому, у зв’язку з технічною (механічною) помилкою, допущеною при скануванні сторінок додаткової угоди №1 з додатками, зокрема, додатком №2 до додаткової угоди №1 від 28.02.2022 до Договору від 28.02.2022 № 33-Б, де містилась нова редакція додатку 2, уповноважена особа помилково просканувала дві однакові сторінки додатку №2 до додаткової угоди, замість двох різних за своїм змістом сторінок і, не помітивши цього, розмістила за результатами процедури закупівлі одну й ту саму задвоєну сторінку (з Довгинцівським та Металургійним районом), а одна була не відсканована зовсім (з Саксаганським р-ном та частиною вулиць у Покровському р-ні, про що йдеться у висновку моніторингу), що було виявлено тільки при здійсненні моніторингу №UA-M-2022-11-08-000059 ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560.
Реєстрацію та облік бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів здійснюють органи Казначейства у порядку, визначеному Кодексом та Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 N 309, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 за N 419/20732.
На реєстрацію до Державної казначейської служби України замовником подавався оригінал Договору № 33-Б від 28.02.2022 разом з Додатковою угодою №1 від «28»02. 2022р. до Договору від 28.02.2022р. № 33-Б (далі – ДУ), де містилась нова редакція Додатку 1 та 2 до договору № 33-Б від 28.02.2022р. виключно з усіма сторінками, які були підписані сторонами у відповідності до вимог законодавства у сфері публічних закупівель, та жодних порушень в них виявлено не було, оскільки істотні умови договору про закупівлю сторонами фактично не змінювалися і перелік містить Саксаганський р-н та частиною вулиць у Покровському р-ні присутні в оригіналі договору та додатковій угоді з відповідним додатком. А так само, відсутнім є дублювання двох зазначених у висновку моніторингу районів.
Органи Казначейства не реєструють зобов’язання, зокрема за відсутності документів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до законодавства у сфері закупівель та недотримання розпорядниками бюджетних коштів бюджетних повноважень та обмежень, які вводяться законодавчими та іншими нормативно-правовими актами. Законом чи іншими нормативно-правовими актами не визначено механізм виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповнені форм документів публічних закупівель, але і не заборонено. У Положенні про уповноважену особу передбачено, що уповноважена (уповноважені) особа(и) має(ють) право: прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу. Отже, уповноваженій особі залишається самостійно приймати рішення, які помилки можна віднести до технічних, механічних, формальних помилок, та протоколом прийняти рішення щодо їх виправлення. У зв’язку з чим, необхідно пересканувати та повторно розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу додаткову угоду №1 від 28.02.2022 до Договору від 28.02.2022 № 33-Б з усіма додатками до неї. Додаткову угоду №1 від 28.02.2022р. до Договору № 33-Б від 28.02.2022р. з додатками вважати розміщеною з допущенням технічних (механічних) помилок, що виразилось у скануванні не всіх сторінок нової редакції додатку №2 (де вказано Саксаганський район, частина Покровського), а одну було продубльовано двічі (Металургійний і Довгинцівський райони), та яку одразу не було помічено при розміщенні через майданчик public-bid .
При цьому, зауважуємо, що вказаний договір є дійсним, чинним та виконується сторонами належним чином. У замовника та виконавця за договором відсутній внутрішній намір, так само як і передбачені Законом підстави, до його припинення.
Також, за результатами перевірки, що завершилася 01.12.2022р. та з огляду на вимоги, визначені ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560 у Висновку про наявність або відсутність порушень законодавства при закупівлі UA-2021-12-03-003976-b, з метою забезпечення належного виконання вимог частини 5 статті 41 Закону України «Про здійснення публічних закупівель» та з метою здійснення заходів щодо недопущення у порушення згідно Висновку ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ уповноваженою особою прийнято протокольне рішення про допущення Уповноваженою особою технічних (механічних) помилок під час здійснення закупівлі за ідентифікатором UA-2021-12-03-003976-b. У зв’язку з чим, прийнято рішення вжити наступних заходів з метою виправлення технічної\механічної помилки:
1) Додаток 2 до додаткової угоди №1 від 28.02.2022р. до Договору від 28.02.2022 № 33-Б вважати розміщеним з допущенням технічних (механічних) помилок, які полягають у некоректному скануванні аркушів додатку, а саме: не здійснення сканування однієї сторінки додатку (із зазначенням Саксаганського району та частини Покровського району), та ненавмисного задвоєного сканування однієї і тієї ж сторінки додатку (із зазначенням Металургійного і Довгинцівського району);
2) Враховуючі те, що технічно та функціонально не передбачено повторне завантаження документів майданчиком та повторне розміщення додаткової угоди, прийнято рішення, з метою усунення недоліків сканування, додатково розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до Договору про закупівлю від 28.02.2022 № 33-Б з коректно відсканованою додатковою угодою №1 від 28.02.2022 до Договору № 33-Б від 28.02.2022 та додатками до неї, що підписана з учасником — переможцем ФОП "МАЗУРКЕВИЧ ІРИНА ПЕТРІВНА" із загальною вартістю 5 275 628,67 грн., де насправді міститься інформація щодо Саксаганського району та частини вулиць у Покровському р-ні., а також відсутнє дублювання інформації по Металургійному і Довгинцівському районах.
Приймаючи до уваги лист від 11.12.2019 № 24-10-08/21940, в якому Державна казначейська служба України пояснила, що Законом чи іншими нормативно-правовими актами не визначено механізм виправлення технічних(механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів публічних закупівель, але і не заборонено. Тому у разі виявлення невідповідності в документах, які замовник самостійно оприлюднив в електронній системі закупівель та в яких допущені помилки технічного характеру, які неможливо виправити на стадії реєстрації бюджетних зобов’язань, з метою усунення обставин, визначених частиною другою статті 7 Закону, на думку Казначейства, беручи до уваги положення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 ”Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)“ (зі змінами), замовники (тендерні комітети, уповноважені особи замовників тощо) мають право зафіксувати такі порушення документом (протоколом, листом тощо).
Враховуючи викладене, можна зробити висновок, що при укладенні змін до Договору, шляхом оформлення додаткової угоди №1 від 28. 02. 2022р. з додатками до неї, сторонами насправді не було допущено зміни істотних умов Договору, що б суперечило ст. 41 Закону, натомість, помилку сканування контролюючий орган прийняв за зміну предмету закупівлі, що не відповідає дійсним договірним зобов’язанням сторін. Враховуючи той факт, що підписані сторонами договірні документи містять відомості про Саксаганський район і частину Покровського, а подвійного дублювання однакових районів (об’єктів надання послуг) не допущено, договір виконується сторонами належним чином та послуги надаються виконавцем у відповідності до умов тендеру, підстави для припинення договірних відносин в будь-якій формі, або застосування інших негативних правових наслідків, в даному випадку відсутні.
В межах повноважень, наданих замовнику нормами діючого закупівельного законодавства, виявлені технічні порушення були виправлені, про що надаються відповідні документи.
Додатково, в силу ч. 9 ст. 8 Закону, просимо вас у визначений 5-денний строк з моменту оприлюднення даної інформації, підтвердити в електронній системі закупівлі факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
З повагою, уповноважена особа з організації та здійснення закупівель КП «Сансервіс»КМР , начальник відділу публічних закупівель та МТП Н.А. Скляр
Дата публікації звіту:
07.12.2022 17:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionChanges: Так
Опис:
-
Дата публікації:
12.12.2022 12:13
Запити/Пояснення
Номер:
a182b509b00c464fb2d3c6ba747b0ea5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.11.2022 09:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з утримання малих архітектурних форм (урн для сміття), замовником яких є КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «САНСЕРВІС» КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-03-003976-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6fe85b6ec32f4446ae93c2b42b7181d0
Назва:
Пояснення на Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.11.2022 16:39
Опис:
Пояснення межах в межах проведення моніторингу за Ідентифікатором моніторингу: UA-M-2022-11-08-000059 по закупівлі
«UA-2021-12-03-003976-b» від 03.12.2021
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «код ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з утримання малих архітектурних форм (урн для сміття)» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-12-03-003976-b) щодо порушених питань :
«1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.»,
КП «САНСЕРВІС» КМР (далі – Замовник) надає наступні пояснення (інформацію та документи), які полягають у наступному:
1) щодо першого питання, то Тендерним комітетом Замовника 03.12.2021р. було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги на закупівлю «Послуги з утримання малих архітектурних форм (урн для сміття)» «код ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (далі – послуги) на очікувану вартість закупівлі на 2022р. на суму 5 326 500,00 UAH з ПДВ за номером ID: UA-2021-12-03-003976-b. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обраховано згідно з діючими ринковими цінами, отриманими від можливих надавачів послуг з комерційних пропозицій з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами з урахуванням коефіцієнту інфляції на 2022 рік. Відповідно розмір очікуваного бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даної послуги, запиту попередніх цінових пропозицій з метою моніторингу цін, з урахуванням коефіцієнту інфляції, згідно очікуваних кошторисних призначень на 2022 рік, для забезпечення потреби підприємства у цих послугах, що полягають у санітарному очищенні елементів благоустрою, при цьому зроблено було запити щодо попередніх комерційних пропозицій та отримано орієнтовні розрахунки за кількістю урн, орієнтовною розрахунковою потребою у прибиранні сміття з урахуванням: обсягів та періодичності надання послуг по об’єктно, згідно технічного завдання та з урахуванням ст. 18, ст. 24 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» та Правил благоустрою території населеного пункту, підприємства, установи, організації та громадян забезпечують благоустрій земельних ділянок, наданих їм відповідно до вимог чинного законодавства у власність чи користування. Власники (користувачі) стаціонарних малих архітектурних форм та тимчасових споруд повинні забезпечувати прибирання прилеглої території не менше 10 м. Кількість розміщуваних малих архітектурних форм визначається залежно від функціонального призначення території і кількості відвідувачів на цій території, виходячи з таких принципів: екологічність, безпека (відсутність гострих кутів), зручність у користуванні, легкість очищення, привабливий зовнішній вигляд.
Під прибиранням територій об'єктів благоустрою розуміють санітарне очищення елементів благоустрою, а саме: покриття вулично-дорожньої мережі, зелені насадження, малі архітектурні форми тощо, що знаходяться на території, збирання та перевезення у становлені місця відходів, вуличного змету, листя, гілля, снігу, льоду тощо.
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України « Про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць» № 145 від 17.03.2011, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівель.
Підприємству на балансовий облік у 2021році було передано об’єкти благоустрою (парки ,сквери) в яких встановлені малі архітектурні форми (урни для сміття).
2) щодо другого питання, то обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням https://krmisto.gov.ua/, оскільки власного веб-сайту підприємство не має.
До цього пояснення додаються сканкопії комерційних пропозицій та сканкопія паперової версії «обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі послуги з утримання малих архітектурних форм (урн для сміття), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі