-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молочні продукти різні (кефір 2,5 %, йогурт 2,5%,сметана 20%)
Молочні продукти різні (кефір 2,5 %, йогурт 2,5%,сметана 20%) на 2022 рік .
Завершена
788 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 940.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 940.00 UAH
Номер:
9f2bd5c6aaa14842ad98f7715f4f9731
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-24-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.01.2022 00:00
Період моніторингу:
24.01.2022 13:57 - 15.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.01.2022 № 37
Дніпро
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Ігор БЄЛІК
Витяг з Додатку
до наказу від 21.01.2022
№ 37
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. Управління освіти Костянтинівської міської ради UA-2021-12-03-011896-c 03.12.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 4 частини другої статті 16, частини третьої статті 17, пунктів 2, 14, 18 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Еталон – плюс» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу другого пункту 2, абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31, частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додатку) Управління освіти Костянтинівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.12.2021 № 344, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Еталон – плюс» (далі – ТОВ «Еталон – плюс»), протокольне рішення уповноваженої особи від 02.12.2021 № 381, повідомлення про намір укласти договір, договір від 06.01.2022 № 2 на суму 696 000,00 грн з ПДВ, пояснення та документи Замовника, надані 26.01.2022 через електронну систему закупівель на запит Управління.
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме:
- в пункті 5.9 Розділу III зазначено вимогу для закупівлі робіт або послуг щодо зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, що не відповідає вимогам пункту 18 частини другої статті 22 Закону;
- в пункті 1 Розділу IV не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій чим порушено пункт 14 частини другої статті 22 Закону;
- в пункті 4 Додатку № 2 невірно зазначено про спосіб підтвердження відповідності учасників критеріям, установленим статтею 16 Закону, зокрема підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, чим порушено вимоги пункту 4 частини другої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Крім того, відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у пункті 5.5 Розділу ІІІ тендерної документації в переліку документів на підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним в статті 17 Закону визначив спосіб надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, а саме - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Проте, суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини першої статті 17 Закону.
Так, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року № 1256 (далі – Наказ МВС № 1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018 довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС.
Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь-якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми).
Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений Наказом МВС № 1256.
Отже, на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації для переможця процедури закупівлі не вірно визначено спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону.
Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Еталон – плюс» установлено що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Еталон – плюс» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
На вимоги пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Еталон – плюс» не надано:
- експертний висновок виданий акредитованою лабораторією;
- документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника і Постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, стосовно предмета закупівлі, а саме: сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005)чинних на дату розкриття;
- кольорову скан-копію оригіналу акту складеного (не раніше ніж за 12 місяців до кінцевої дати подання пропозиції)за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках на підприємстві Учасника (отриманого згідно Наказу № 41 від 06.02.2017 Міністерства аграрної політики та продовольства України) або скан-копії оригіналів актів, складених(не раніше ніж за 12 місяців до кінцевої дати подання пропозиції) за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника. (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446 від 08.08.2019).
Крім того, атестат про акредитацію випробувальної лабораторії, зареєстрований у Реєстрі 29 жовтня 2021 року за № 201405 надано учасником ТОВ «Еталон – плюс» не в повному обсязі, а саме: без додатків з 52 аркушів, які є невід’ємною частиною до цього атестату.
Також встановлено невідповідність учасника ТОВ «Еталон – плюс» встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Вимогами пункту 1.1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що учасники торгів повинні надати, зокрема лист-згоду відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток №5 до ТД). В Додатку № 5 до тендерної документації зазначено, що лист-згода на обробку персональних даних повинен подаватися від імені кожної фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція ТОВ «Еталон – плюс» на вимоги пункту 5 Додатку № 2 до тендерної документації містить Статут підприємства, затверджений протоколом загальних зборів учасників від 30 січня 2018 року № 1, який містить інформацію про персональні дані Реутова Василя Вікторовича, а саме: дані паспорта, місце реєстрації. При цьому, в складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист-згода на обробку персональних даних від імені Реутова Василя Вікторовича, чим недотримано вимоги пункту 1.1 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку № 5 до тендерної документації.
Також, вимогами пункту 5.5 Розділу ІІІ та пунктом 5 Додатку № 2 тендерної документації Замовником встановлено надання учасником-переможцем відповідно до статті 17 Закону у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документи, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Учасник-переможець не надав вищезазначені документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що не відповідає вимогам пункту 5.5 Розділу ІІІ та пункту 5 Додатку № 2 тендерної документації.
Відповідно абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Таким чином, внаслідок не надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Еталон – плюс» та не визначено переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, чим порушено вимоги частини сьомої статті 33 Закону.
Отже, на порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу другого пункту 2, абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника (учасника-переможця) ТОВ «Еталон – плюс» та уклав з ним договір від 06.01.2022 № 2 на суму 696 000,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
15.02.2022 14:59 - 02.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.02.2022 14:59
Запити/Пояснення
Номер:
8635f4691b8a4b34932e9ba0fddfea4c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.01.2022 13:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Молочні продукти різні (кефір 2,5 %, йогурт 2,5%,сметана 20%)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-03-011896-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
efb15baa3365458fbf1e7e2bfc996d51
Назва:
Пояснення щодо закупівлі за номером ID: UA-2021-12-03-011896-c
Дата опублікування:
26.01.2022 11:33
Опис:
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Про надання пояснень щодо закупівлі за номером ID: UA-2021-12-03-011896-c
Обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надаються уповноваженої особі з публічних закупівель згідно порядку взаємодії між структурними підрозділами під час планування та проведення закупівель затвердженого наказом начальника управління освіти №31 від 10.02.21 р.
Заява на проведення закупівлі розробляється ініціатором закупівлі та погоджується з головним бухгалтером та начальником управління освіти (копія додається).
Обґрунтування бюджетного призначення відповідно до кошторису на 2022 р. затвердженого рішенням Костянтинівської міської ради від 23.12 2201 р. за №7/20-354 «Про бюджет Костянтинівської міської територіальної громади на 2022 рік 05523000000 (код бюджету), з яким можливо ознайомитися за посиланням. https://konstrada.gov.ua/component/documents/9332:20211229r354; а також на веб-сайту Управління освіти Костянтинівської міської ради за посиланням: https://goruo.konstantinovka.org/byudzhetnij-zapit-na-2021-2023-roki/
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://goruo.konstantinovka.org/zakupivli-ob%d2%91runtuvannya-texnichnix-ta-yakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvano%d1%97-vartosti/
(копія додається).
Номер:
9c9763b8f4c14458b7735017bcbfff4b
Назва:
UA-M-2022-01-24-000019 Порушення виявлені 24 січ 13:30
Дата опублікування:
22.02.2022 11:39
Опис:
Проект моніторингу
Дата створення об'єкта моніторингу:
24 січ 13:30
Дата останніх змін об'єкта моніторингу:
15 лют 14:59
ID моніторингу:
UA-M-2022-01-24-000019
Термін здійснення моніторингу:
24 січ 13:57 – 15 лют 00:0
Підстава:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Керівнику Східного офісу Держаудитслужби
Васильєву Олександру Володимировичу
Управління освіти Костянтинівської міської ради
85102, Донецька обл., м. Костянтинівка, пр. Ломоносова, 150
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ UA-2021-12-03-011896-с
Ознайомившись із висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-03-011896-с, повідомляємо наступне:
Щодо не зазначення в п. 1 розділу 4 Тендерної документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій (п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі») – згідно п. 1 розділу 4 Тендерної документації визначено «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: зазначається в оголошенні».
В оголошенні визначено дату подачі пропозицій – 19 грудня 2021 «00:00».
Таким чином, замовником не було порушено вимогу п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо зазначення в п. 5.9. розділу 3 Тендерної документації вимоги для закупівлі робіт або послуг щодо зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, зазначаємо, що замовник має право встановлювати критерії та вимагати на підтвердження їх відповідності документи, які визначені в тендерній документації. При цьому, згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пункт 5.9. розділу 3 Тендерної документації не встановлює дискримінаційних вимог щодо учасників публічних закупівель.
Тож, відсутня невідповідність тендерної документації вимогам Закону України «про публічні закупівлі», порушень вимог щодо тендерної документації замовником не допущено.
Щодо зазначення в п. 4 Додатку №2 способу підтвердження наявності фінансової спроможності учасника шляхом надання довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами станом на 30.11.2021 року або більш пізню дату, а також довідки (у довільній формі) про те, що учасник має/не має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Формулювання вимоги щодо підтвердження фінансової спроможності учасника шляхом надання довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами станом на 30.11.2021 року або більш пізню дату та довідки (у довільній формі) про те, що учасник має/не має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). не є порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» щодо підтвердження фінансової спроможності учасника.
Окрім того, замовник самостійно перевірив фінансову спроможність учасника шляхом отримання відповіді на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника закупівлі, шляхом подання запиту через портал публічних закупівель «Прозорро».
Щодо зазначення замовником в п. 5.5. розділу 3 Тендерної документації надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав, передбачених п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, слід зазначити наступне.
Окрім надання довідки у довільній формі, у п. 5.5. розділу 3 Тендерної документації передбачено надання переможцем довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України) щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України.
Згідно Додатку №2 Тендерної документації, який містить визначений перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які підтверджують відповідність учасника тендерної документації, зазначено, що переможець (юридична особа) має надати оригінал або нотаріально завірену копію документу, виданого уповноваженим органом (наприклад, Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС України), який свідчить про те, що службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, засудженою (за кримінальними справами) не значиться та в розшуку не перебуває.
Таким чином, замовником виконано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» щодо відповідності умов тендерної документації.
Щодо посилання на те, що на вимоги пункту 1 Додатку №2 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Еталон – плюс» не надано переліку документів, слід зазначити, що п. 1. Додатку №2 не містить вимог щодо їх надання.
При цьому, на вимогу п. 1 Додатку №3 до Тендерної документації, переможцем ТОВ «Еталон-Плюс» надано Протокол випробування №7010/21 від 15.12.2021 р., Протокол випробування №7023/21 від 15.12.2021 р., протокол випробування №7013/21 від 10.12.2021 р., Протокол випробування №7012/21 від 10.12.2021 р., Протокол випробування №7011/21 від 10.12.2021 р., Протокол випробування №7022/21 від 15.12.2021 р., Протокол випробування №7022-2/21 від 15.12.2021 р., Протокол випробування №7022-1/21 від 15.12.2021 р., видані випробувальною лабораторією (атестат про акредитацію №201405 від 29.10.2021 року), які є тотожними експертному висновкові, виданому акредитованою лабораторією.
На вимогу п. 1 Додатку №3 до Тендерної документації, переможцем ТОВ «Еталон-Плюс» надано Сертифікат, який засвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів ТОВ «Еталон-Плюс» відповідає вимогам «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» дійсний до 17.10.2024 року, та Сертифікат, який засвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів Фізичної особи-підприємця Реутова Василя Вікторовича відповідає вимогам «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» дійсний до 17.10.2024 року.
На вимогу п. 1 Додатку №3 до Тендерної документації, переможцем ТОВ «Еталон-Плюс» надано Звіт №121 – СУБХП, СУЯ – 2021 від 17.10.2021 року, згідно якого, інтегрована система менеджменту ТОВ «Еталон-Плюс» визнана такою, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2019, IDT), на підставі якого видано сертифікат на систему управління якістю та систему управління безпечністю харчових продуктів терміном дії три роки.
Даний звіт є звітом щодо впровадженої на підприємстві системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Даний звіт підтверджує, що система НАССР на підприємстві дійсно впроваджена і дійсно працює.
Щодо надання атестату про акредитацію випробовувальної лабораторії, зареєстрованого в Реєстрі 29 жовтня 2021 року за №201405, не в повному обсязі, без додатків на 52 аркушах, які є невід’ємною частиною до цього атестату, зазначаємо, що додаток до атестату про акредитацію випробовувальної лабораторії, зареєстрованого в Реєстрі 29 жовтня 2021 року за №201405, знаходиться у вільному доступі в реєстрі акредитованих ОВВ на сайті Національного агентства з акредитації України (https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/), отже вимагати таку інформацію немає необхідності.
Щодо ненадання листа-згоди на обробку персональних даних від імені Реутова Василя Вікторовича, слід зазначити, що Реутов Василь Вікторович не є посадовою особою, працівником ТОВ «Еталон-Плюс», тож надання від його імені листа-згоди не є обов’язковим.
Окрім того, ненадання такого листа-згоди не має суттєвого впливу на виконання переможцем закупівлі умов укладеного в подальшому договору.
Щодо ненадання переможцем на вимогу пункту 5.5 Розділу ІІІ та пунктом 5 Додатку №2 тендерної документації відповідно до статті 17 Закону у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документи, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, пояснюємо, що такі документи, а саме – Довідка Департаменту інформатизації МВС України 21329495540330337436 від 06.12.2021 року, була надана замовникові переможцем ТОВ «Еталон-Плюс» щодо службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, – Реутова Сергія Вікторовича – у паперовій формі.
З огляду на зазначене, порушень законодавства про закупівлі замовником не допущено, а підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Еталон-Плюс» не було, оскільки вона повністю відповідає вимогам Тендерної документації замовника.
Додатки:
1. Довідка про стан позичкової заборгованості ТОВ «Еталон-Плюс» видана АТ КБ «ПриватБанк».
2. Довідка ТОВ «Еталон-Плюс» №70/4 від 17.12.2021 р. про відсутність заборгованості за сплати податків і зборів.
3. Протокол випробування №7010/21 від 15.12.2021 р., Протокол випробування №7023/21 від 15.12.2021 р., протокол випробування №7013/21 від 10.12.2021 р., Протокол випробування №7012/21 від 10.12.2021 р., Протокол випробування №7011/21 від 10.12.2021 р., Протокол випробування №7022/21 від 15.12.2021 р., Протокол випробування №7022-2/21 від 15.12.2021 р., Протокол випробування №7022-1/21 від 15.12.2021 р., видані випробувальною лабораторією (атестат про акредитацію №201405 від 29.10.2021 року).
4. Сертифікат, який засвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів Товариства з обмеженою відповідальністю «Еталон-Плюс» відповідає вимогам «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» дійсний до 17.10.2024 року.
5. Сертифікат, який засвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів Фізичної особи-підприємця Реутова Василя Вікторовича відповідає вимогам «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» дійсний до 17.10.2024 року.
6. Звіт №121 – СУБХП, СУЯ – 2021 від 17.10.2021 року.
7. Довідка Департаменту інформатизації МВС України