-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо (яловичина вирізна охолоджена, свинина охолоджена, печінка куряча охолоджена, окорок курячий охолоджений, філе куряче охолоджене)
Завершена
1 422 914.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 120.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 120.00 UAH
Номер:
28150863347644a78b1b5f2340ab0318
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-25-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.01.2023 00:00
Період моніторингу:
25.01.2023 15:27 - 16.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.01.2023 № 4
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 25.01.2023 № 4
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2021-12-03-012319-c 03.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710.
За результатами аналізу питання правомірності внесення змін до договору встановлено порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення істотних умов Договору до вимог законодавства у сфері закупівель (зокрема зменшення ціни за одиницю товару (м’яса) до рівня, визначеного сторонами на дату підписання договору), проведення перерахунку вартості за одиницю товару (м’яса) сплаченої за завищеними цінами з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної реабілітаційної установи «Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Віра, надія, любов» (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 03.12.2021 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізична особа підприємець Попеску Володимир Пантелійович (далі – ФОП Попеску Володимир Пантелійович), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.12.2021, договір про закупівлю від 04.01.2022 № 2/22В, укладений між Замовником та ФОП Попеску Володимир Пантелійович (далі – Договір), додаткові угоди від 02.09.2022 № 1, від 22.12.2022 № 2, від 30.12.2022 № 3, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 03.02.2023.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
За результатами аналізу питання правомірності внесення змін до договору встановлено порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону з огляду на наступне.
За результатами відкритих торгів Замовником з ФОП Попеску Володимир Пантелійович, укладено Договір про закупівлю від 04.01.2022 № 2/22В, а саме: яловичина вирізна охолоджена у кількості 4050 кг, ціною за одиницю 184,60 грн/кг на суму 747630,00 грн; свинина охолоджена у кількості 1010 кг, ціною за одиницю 135,70 грн/кг на суму 137057,00 грн; печінка куряча охолоджена у кількості 930 кг, ціною за одиницю 71,00 грн/кг на суму 66030,00 грн; окорок курячий охолоджений у кількості 2500 кг, ціною за одиницю 69,00 грн/кг на суму 172500,00 грн; філе куряче охолоджене у кількості 2240 кг, ціною за одиницю 130,00 грн/кг на суму 291200,00 грн, до якого вносились зміни додатковою угодою від 02.09.2022 № 1.
Додатковою угодою від 02.09.2022 № 1 до Договору збільшено ціну за одиницю товару: свинина охолоджена – з 135,70 грн/кг до 146,94 грн/кг, або на 8,28% та окорок курячий охолоджений – з 69,00 грн/кг до 75,89 грн/кг або на 9,99%.
У якості обґрунтування коливання ціни на свинину охолоджену та окорок курячий охолоджений Замовником використано цінову довідку Чернівецької торгово-промислової палати від 29.08.2022 № 1127. Як вбачається, у ціновій довідці Чернівецької торгово-промислової палати від 29.08.2022 № 1127 наведено інформацію про вартість продуктів харчування (свинина охолоджена, окорок курячий охолоджений) по Чернівецькій області станом на певну дату (29.08.2022), що не є підтвердженням коливання ціни на свинину охолоджену та окорок курячий охолоджений та не є належним обґрунтуванням такого підвищення при укладенні додаткової угоди з ФОП Попеску Володимир Пантелійович від 02.09.2022 № 1.
Слід зазначити, що пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону передбачено виключні випадки зміни істотних умов договору про закупівлю після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, у тому числі збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Стаття 652 Цивільного кодексу України передбачає, що у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов`язання. Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах. Коливання ціни товару на ринку передбачає динаміку ціни товару у бік збільшення за період з моменту укладення договору та до моменту виникнення необхідності у внесенні відповідних змін, зумовлених таким коливанням. Зокрема, повинно бути доведено наявність коливання ціни у бік підвищення на ринку такого товару за період з дати укладення основного договору до дати укладення додаткової угоди.
Слід зазначити, що надана довідка Чернівецької торгово-промислової палати від 29.08.2022 № 1127 не є підтвердженням коливання ціни на товар та не є належним обґрунтуванням такого підвищення, при цьому укладеною додатковою угодою від 02.09.2022 № 1, якою змінено істотні умови договору про закупівлю, чим порушено вимоги пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
15.02.2023 14:42 - 02.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.02.2023 14:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог висновку аудиторської перевірки, яке проводило Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, Державна реабілітаційна установа «Всеукраїнський центр комплексної реабілітації «Віра, надія, любов» повідомляє, що 20 лютого 2023 року внесено зміни у договір про закупівлю №2/22В від 04 січня 2022р. шляхом укладення Додаткової угоди №4.
Зміст Додаткової угоди полягає у приведенні істотних умов Договору до вимог законодавства у сфері закупівель (зокрема, зменшення ціни за одиницю товару (м’яса) до рівня, визначеного сторонами на дату підписання Договору), проведення перерахунку ціни договору за 2022 рік (сканкопія Додаткової угоди №4 з додатком додається).
Додаткова угода №5 до договору поставки на збільшення продовженого договору у розмірі що не перевищує 20% від суми основного договору, укладена з урахуванням нових бюджетних зобов’язань за 2022 та 2023 роки. Специфікація до дод.уг.№5 укладена з цінами, які були станом на дату заключення договору поставки №2/22В від 04.01.2022р. Оскільки, станом на 22 лютого 2023 року Установа не має затверджених в установленому порядку видатків (лімітна довідка на 2023р. ще не доведена Мінсоцполітики), в Додатковій угоді №5 пунктом 7 передбачено застосування статті 631 Цивільного кодексу України (сканкопія дод.уг№.5 з додатком додається).
Стосовно поставок за поточний 2023 рік, всі накладні за січень місяць та по 22 лютого 2023р. перероблені з урахуванням цін 2022 року, та проведено Акт звірки розрахунків між ФОП Попеску В.П. та ДРУВЦКОІ «Віра, надія, любов» (сканкопія акта звірки додається)
Дата публікації звіту:
22.02.2023 14:54
Запити/Пояснення
Номер:
7d46ed189c264d5e8ba5cb5357ff35b7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.01.2023 11:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів на закупівлю М'яса (яловичина вирізна охолоджена, свинина охолоджена, печінка куряча охолоджена, окорок курячий охолоджений, філе куряче охолоджене), код ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо, очікуваною вартістю 1 422 914,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-03-012319-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо надати документи, підтверджуючі коливання ціни на м'ясо (свинина охолоджена, окорок курячий охолоджений), на підставі яких було внесено зміни до договору про закупівлю товарів від 04.01.2022 № 2/22В (далі – Договір), укладеного між Державною реабілітаційною установою «Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Віра, надія, любов» та ФОП Попеску Володимир Пантелійович, шляхом укладання додаткової угоди від 02.09.2022 № 1 до Договору.
3. Додатковою угодою від 30.12.2022 № 3 до Договору продовжено строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі.
Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів) загальну суму Договору з урахуванням додаткової угоди від 30.12.2022 № 3 та повідомити ціну за одиницю товару (у розрізі номенклатурних позицій), за якими здійснювалась закупівля товару в період дії додаткової угоди від 30.12.2022 № 3.
Пояснення (інформацію та підтверджуючі документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
62bca3decce941339feb5a13267e5904
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
03.02.2023 11:38
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Щодо документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення.
Відповідно до частини першої статті 23 Бюджетного Кодексу України (надалі - БКУ) будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України. Бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному БКУ. Відповідно до БКУ кошторис – основний плановий фінансовий документ бюджетної установи, яким на бюджетний період встановлюються повноваження щодо отримання надходжень і розподіл асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання бюджетною установою своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень. Порядок складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 (далі – Порядок).
Однак, основою для складання розрахунків до кошторису бюджетної установи слугують розрахунки до бюджетного запиту. Визначення та обґрунтування потреби у закупівлі товарів, робіт або послуг, очікуваної вартості зазначених товарів, робіт або послуг та необхідного обсягу відповідних видатків на наступний рік фактично здійснюється бюджетними установами у попередньому році на етапах складання проектів кошторисів та розрахунків до бюджетних запитів. Поряд з цим, в подальшому зазначена очікувана вартість таких закупівель може коригуватись після розгляду та затвердження відповідних кошторисів.
Листом Мінекономіки від 10.09.2020 №3304-04/55366-06 «Щодо передумов здійснення закупівель» надано роз`яснення щодо застосування бюджетного законодавства з цього питання.
Планування закупівель на наступний бюджетний рік здійснюється зазделегідь, це стосується закупівель, які проводяться з року в рік та є невід`ємними видатками при здійсненні основної діяльності Установи.
Відповідно до Положення – Державна реабілітаційна установа «Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Віра, надія, любов» (надалі – Установа) – державна бюджетна реабілітаційна установа, заснована на державній власності та належить до сфери управління Міністерства соціальної політики України (далі – Уповноважений орган управління), цільовим призначенням якої є здійснення комплексу реабілітаційних заходів, спрямованих на створення умов для всебічного розвитку осіб з інвалідністю, які досягли повноліття, дітей з інвалідністю віком до 18 років та дітей віком до двох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності (далі – Особи).
Ст. 20 Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» передбачає, що «харчування осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, які проходять реабілітацію в реабілітаційних закладах державної і комунальної форм власності, здійснюється безоплатно.
Порядок організації і норми харчування осіб, які проходять реабілітацію в реабілітаційних закладах, встановлюються Кабінетом Міністрів України».
Постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення норм харчування на підприємствах, в організаціях та установах сфери управління Міністерства соціальної політики» від 20 жовтня 2010 р. N 953 визначено застосування натуральних добових норм харчування.
Безпосередньо строки проведення закупівель по Установі, їх планування залежить від навантаження на уповноважених працівників.
З метою ефективного і прозорого здійснення закупівель наказом по Установі від 01.12.2021 №57 «Про організацію закупівельної діяльності Державної реабілітаційної установи «Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Віра, надія, любов» призначено уповноважених осіб для організації та проведення закупівель, затверджено Положення про уповноважену особу, визначено функціональні обов`язки осіб: детально регламентовано їх права та обов’язки, що мало на меті уникнути концентрації повноважень у межах одного підрозділу/особи.
Визначення потреби на закупівлю М'яса (яловичина вирізна охолоджена, свинина охолоджена, печінка куряча охолоджена, окорок курячий охолоджений, філе куряче охолоджене), код ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювалося на підставі аналізу фактичного використання у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань Центру.
Нормативно-правова база:
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про встановлення норм харчування на підприємствах, в організаціях та установах сфери управління Міністерства соціальної політики» від 20 жовтня 2010 р. N 953;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства праці та соціальної політики» від 13 березня 2002р. № 324;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305.
- Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик здійснювалось враховуючи вимоги:
- Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-вр;
- Закону України «Про ветеринарну медицину»; «Про метрологію та метрологічну діяльність»;
- наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах»;
- наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06.08.2013 №696 «Про затвердження Гігієнічних вимог до продуктів дитячого харчування, параметрів безпечності та окремих показників їх якості»;
- наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні»;
- нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначено із використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 (із змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі додається (файл – «обґрунтування та службова записка.pdf»).
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Згідно із п.4 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Для оприлюднення інформації про закупівлю Установа керувалася ст.10 Закону, згідно з якою були оприлюднені всі необхідні документи закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті замовника не оприлюднювалось з причини його відсутності.
2. Просимо надати документи, підтверджуючі коливання ціни на м'ясо (свинина охолоджена, окорок курячий охолоджений), на підставі яких було внесено зміни до договору про закупівлю товарів від 04.01.2022 № 2/22В (далі – Договір), укладеного між Державною реабілітаційною установою «Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Віра, надія, любов» та ФОП Попеску Володимир Пантелійович, шляхом укладання додаткової угоди від 02.09.2022 № 1 до Договору.
Лист звернення ФОП Попеску В.П. № 5 від 30.08.2022 р., цінова довідка № 1127 від 29.08.2022 р. видана Чернівецькою торгово-промисловою палатою та наш лист-відповідь Установи № 352 від 30.08.2022 р. додаються (файл - «збільшення ціни.pdf»).
3. Додатковою угодою від 30.12.2022 № 3 до Договору продовжено строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів) загальну суму Договору з урахуванням додаткової угоди від 30.12.2022 № 3 та повідомити ціну за одиницю товару (у розрізі номенклатурних позицій), за якими здійснювалась закупівля товару в період дії додаткової угоди від 30.12.2022 № 3.
Строк дії договору закупівлі №2/22В від 04 січня 2022р. встановлений до кінця року – 31 січня 2022 р. Для забезпечення невідкладних потреб Установи на початку 2023 року (забезпечення безперебійного харчування Осіб, які отримують реабілітаційні послуги в Установі, - перехідний контингент з минулого року), керуючись ч. 6 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», 30 грудня 2022 р. спочатку була підписана Додаткова угода № 3 до договору закупівлі №2/22В від 04 січня 2022р. на продовження строку дії договору до 31 березня 2023 р. (строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року).
У подальшому, після проведення звірки за Договором з ФОП Попеску Володимир Пантелійович визначено суму на збільшення продовженого договору в розмірі що не перевищує 20 % від основного договору та на початку січня цього року була підписана додаткова угода №4, в якій зазначена загальна сума Договору та визначена ціна за одиницю товару в період дії додаткової угоди №3 від 30.12.2022 р.
Оскільки, станом на 01 лютого 2023 року Установа не має затверджених в установленому порядку видатків (лімітна довідка на 2023р. ще не доведена Мінсоцполітики), в Додатковій угоді №4 пунктом 7 передбачено застосування статті 631 Цивільного кодексу України.
Додаткова угода з додатком №1 (Специфікація на закупівлю товару) додається (файл – «дод. угода 4.pdf»).