-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Акумулятори та акумуляторні батареї (31430000-9 - Електричні акумулятори)
Акумулятори та акумуляторні батареї (31430000-9 - Електричні акумулятори)
Торги не відбулися
22 024 431.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110 122.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 110 122.16 UAH
Номер:
c39ed8f29d1a475ca346a8448818854e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-19-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2022 00:00
Період моніторингу:
19.07.2022 10:17 - 10.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2022 № 144
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2021-12-03-003217-b 03.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Паурет-Експерт», ТОВ «Інтер Холд Трейд», ТОВ «Інтерресурси», ТОВ «РБС» та ТОВ «Трансдетальсервіс» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимогу щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 03.12.2021 б/н із змінами, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 22.12.2021 та відповідь Замовника від 28.12.2021, вимоги про усунення порушення від 24.12.2021 та від 21.01.2022, відповіді Замовника від 30.12.2021 та від 26.01.2022, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Паурет-Експерт» (далі – ТОВ «Паурет-Експерт»), товариства з обмеженою відповідальністю «Інтер Холд Трейд» (далі – ТОВ «Інтер Холд Трейд»), товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерресурси» (далі – ТОВ «Інтерресурси»), товариства з обмеженою відповідальністю «Рейл Брейк Сістем» (далі – ТОВ «РБС») та товариства з обмеженою відповідальністю «Трансдетальсервіс» (далі – ТОВ «Трансдетальсервіс»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 09.03.2022, пояснення надані 28.07.2022 Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник 09.03.2022 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір із переможцем торгів ТОВ «Інтер Холд Трейд». При цьому протягом шістдесятиденного строку з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, не уклав договір, чим порушив вимоги частини шостої статті 33 Закону.
Згідно із пунктом 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Замовник 28.07.2022 на запит Держаудитслужби щодо не укладення договору у визначений Законом строк вказав, що тендер був визнаний таким, що не відбувся на підставі введення в дію воєнного стану, що унеможливило дотримання вимог Закону та завершення процедури закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей за номером UA-2021-12-03-003217-b.
При цьому, того ж дня в електронній системі закупівель Замовник оприлюднив протокол уповноваженої особи від 28.07.2022 №__/22 про визнання тендеру таким, що не відбувся (на підставі пункту 1 частини п’ятої статті 32 Закону та висновку ТПП України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1, обумовлених дією на території України воєнного стану, введеного Указом від 24.02.22 № 64/2022 президента України і подовження дії воєнного стану в Україні згідно з Указами Президента України від 14.03.22 № 133/2022, 18.04.2022 № 259/2022 та від 17.05.2022 № 341/2022, що унеможливлює виконання зобов’язань передбачених Законом).
Період усунення порушень:
10.08.2022 18:46 - 25.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
10.08.2022 18:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2021-12-03-003217-b
У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2021-12-03-003217-b повідомляємо, що зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель не визначено, крім того тендер був визнаний таким, що не відбувся на підставі п.1 ч.5 ст. 32 Закону та висновку ТПП України від 28.02.2022р. №2024/02.0-7.1., обумовлених дією на території України воєнного стану, введеного Указом від 24.02.2022р. №64/2022 Президента України і подовження дії воєнного стану в Україні згідно з Указами Президента України від 14.03.2022р., №133/2022р., 18.04.2022р. №259/2022 та від 17.05.2022р. №341/2022р., що унеможливлює виконання зобов’язань передбачених Законом.
Дата публікації звіту:
12.08.2022 13:25
Запити/Пояснення
Номер:
f03e7244b92d4b4282b4c84324eed45d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.07.2022 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-03-003217-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» копії ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону?
4. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» умов пункту 7.5 розділу «Укладання договору про закупівлю (договору поставки, контракту, тощо» тендерної документації, в частині надання банківської гарантії у розмірі 0,5% від вартості договору про закупівлю на забезпечення виконання договору про закупівлю.
5. Просимо надати пояснення та інформацію чому договір про закупівлю з ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД», який визнаний переможцем процедури закупівлі, не укладено протягом 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
005df7168a7f4a17895ae10746937b48
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.07.2022 15:47
Опис:
1. Некоректне запитання щодо обґрунтування розміру витрат, оскільки при здійсненні процедури закупівлі відсутні витрати. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувана вартість надаються внутрішніми листами Департаментів АТ «Укрзалізниця».
2. Закупівлю №UA-2021-12-03-003217-b (4777) оголошено 03.12.2021 та відповідно до частини 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) філією «Центр забезпечення виробництва» «Укрзалізниця» (або Товариство) забезпечено розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості предмета закупівлі у системі PROZORRO та на веб-сайті Товариства шляхом автоматичного відображення у дзеркалі (віджеті). (Скан додається).
Через введення військового стану в Україні відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» та за наявності загрози об’єктам інфраструктури АТ «Укрзалізниця», які за критеріями ризику відноситься до об’єктів критичної інфраструктури держави, Товариством прийнято рішення обмежити роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів. Враховуючи викладене так зване «віддзеркалення інформації», розміщеної у системі PROZORRO з переадресацією на сайт АТ «Укрзалізниця» припинено під час воєнного стану. Поновлення звичайної роботи обміну інформації буде здійснено за результатами втрати дії рішень Президента та Кабінету Міністрів України зазначених у п.2 цієї інформації.
3., 4., 5. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У п. 4 розділу ІІ Додатку № 6 до тендерної документації міститься аналогічна вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності).
Відповідно до п. 7.5 розділу 7 тендерної документації замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 0,5 % від вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору надається учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа.
Всі необхідні реквізити для оформлення гарантії зазначені в Додатку № 7 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору.
Розділом ІІ Додатку № 7 до тендерної документації визначено вимоги до гарантії виконання зобов’язань учасника по сплаті договірного забезпечення, де однією із вимог передбачено, що забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору, до повного виконання договору в частині поставки продукції.
Тендер був визнаний таким, що не відбувся на підставі введення в дію воєнного стану, що унеможливило дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та завершення процедури закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (31430000-9 - Електричні акумулятори) (оголошення у № UA-2021-12-03-003217-b).