• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

CPV 021:2015-(90610000-6) - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з механізованого прибирання вулиць Залізничного району, м. Львів)

Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради; Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022; ЄДРПОУ 04056084; Категорія Замовника: Відповідно до п.1 ч.4 ст.2 категорія замовника «органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті (органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад); Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 4 до тендерної документації)

Завершена

25 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 127 000.00 UAH
Номер: fc418fa66e8f435eb2ffc775857ef590
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-27-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.06.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 27.06.2022 16:35 - 20.07.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.06.2022 № 16 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.06.2022 № 16 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-12-03-004105-a 03.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік за номером UA-P-2021-12-03-010399-c, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 03.12.2021 №2/1 з додатками до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Родер Плюс» ( далі – ТОВ «Родер Плюс») та пропозицію учасника – переможця Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району» (далі – ЛКП «ШРП Залізничного району») на предмет відповідності вимогам тендерної документації, повідомлення про намір укласти договір, договір від 01.02.2022 № 15, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 01.07.2022. За результатами розгляду тендерної пропозиції ЛКП «ШРП Залізничного району» (протокол розгляду від 19.01.2022 № 02/2) прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів - ЛКП «ШРП Залізничного району» укладено договір від 01.02.2022 № 15.
Період усунення порушень: 05.07.2022 16:37 - 09.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 05.07.2022 16:37

Запити/Пояснення