-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фруктові та овочеві соки
Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).
Завершена
3 915 830.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 579.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 579.15 UAH
Номер:
bd7f838807244ef98c940e2bde86c98a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-14-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.11.2022 00:00
Період моніторингу:
14.11.2022 14:02 - 06.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.11.2022 №74-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.11.2022 №74-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-12-03-002641-b 03.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду та відхилення тендерних пропозицій ФОП РОМАШКО ЛЮБОВ АРХИПІВНА, ФОП ЛЄЙКІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ, розгляду тендерної пропозиції ФОП Коновалова Світлана Петрівна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції учасника, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткових угод) з врахуванням пояснення Замовника – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 28 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції учасника, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткових угод).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника із змінами (далі – ТД), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.12.2021 №197, від 24.12.2021 №203, від 28.12.2021 №207, тендерні пропозиції ФОП РОМАШКО ЛЮБОВ АРХИПІВНА, ФОП ЛЄЙКІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ, ФОП Коновалова Світлана Петрівна, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 19.01.2022 №9ВТ (далі – Договір), додаткові угоди від 01.02.2022 №1, від 19.09.2022 №2 до Договору, відповідь на запит про надання пояснення від 23.11.2022.
Період усунення порушень:
28.11.2022 11:42 - 02.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.11.2022 11:42
Запити/Пояснення
Номер:
a5d937b56ce448889ae8da9cc0a18c29
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2022 12:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Фруктові та овочеві соки», ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-03-002641-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
У примітці до таблиці 1 додатку 1 ТД Замовником зазначено, що «кількість транспортних засобів Учасника, якими буде здійснюватися постачання товару повинна бути не менше 2 одиниць, а також та на кожну одиницю автотранспорту повинно бути не менше ніж 2 працівника відповідної кваліфікації: водій автотранспортного засобу та експедитор (або вантажник для проведення вантажно-розвантажних робіт)».
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Коновалова Світлана Петрівна те, що учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у файлі «Довідка працівники (оновлена)» надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників від 24.12.2021 №2, в якій зазначено, що замовник має в наявності 2 працівника відповідної кваліфікації: водій-експедитор автотранспортного засобу та 1 вантажник-експедитор, що не відповідає вимогам ТД Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
ade61b97701a41f489194018a357a3e5
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
23.11.2022 09:15
Опис:
1.На запитання органу державного фінансового контролю щодо моніторингу процедури, інформацію про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-03-002641-b повідомляємо. 1. Щодо питання про те, чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Коновалова Світлана Петрівна те, що учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у файлі «Довідка працівники (оновлена)» надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників від 24.12.2021 №2, в якій зазначено, що замовник має в наявності 2 працівника відповідної кваліфікації: водій-експедитор автотранспортного засобу та 1 вантажник-експедитор, зазначаємо наступне. Учасником виконано вимогу п.п.1.1 п.1 Додатку 1: надано Довідку за формою, наведеною у ДОДАТКУ №1 (Таблиця1) тендерної документації,про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій), п.п.1.2 п.1 Додатку 1: надано Довідку (за формою, наведеною у ДОДАТКУ №1(Таблиця 2) тендерної документації), про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід роботи для постачання товару за закупівлею. Відповідно тендерної документації Учасник постачає товар поступово партіями відповідно до заявок Замовника. В тендерній документації не зазначено, що поставка товару повинна відбуватись одночасно двома транспортними засобами, а отже під час поставки та розвантаження, на кожній одиниці автотранспорту буде не менше ніж 2 працівника відповідної кваліфікації.