-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 3
електрична енергія
Завершена
3 830 134.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 301.34 UAH
мін. крок: 1% або 38 301.34 UAH
Номер:
97e337561d34429fb839f304a7b81d29
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-18-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.01.2022 00:00
Період моніторингу:
19.01.2022 15:04 - 10.02.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.01.2022 №14
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 18.01.2022 №14
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-12-03-001817-b 03.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Карма Трейдинг» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 та абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Конотопської міської ради «Конотопська центральна лікарня ім. академіка Михайла Давидова» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 03.12.2021, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 09.12.2021 №377 щодо внесення змін до тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.12.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Карма Трейдинг» (далі – ТОВ «Карма Трейдинг»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 24.12.2021 №8, повідомлення про намір укласти договір від 24.12.2021, договір від 04.01.2022 № 28122021КЦРЛ.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція учасника повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно пункту 6 цього розділу. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчуваного органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05 жовтня 2017 р. № 2155-VIII кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим».
Моніторингом установлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Карма Трейдинг» містить накладений електронний підпис Киви Богдана Владиславовича (директор), за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», тип носія особистого ключа «незахищений», тобто накладений електронний підпис Киви Богдана Владиславовича не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Отже, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Карма Трейдинг» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та визначив його переможцем торгів.
Крім того, переможцем торгів – ТОВ «Карма Трейдинг», для підтвердження відсутності підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, надано довідку за підписом директора товариства та витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами від 30.12.2021, що не відповідає вимогам підпункту 5.6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, згідно якої переможець повинен надати довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), або електронну довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа.
Крім того, слід зазначити, що в електронній системі закупівель автоматично не сформувалась довідка щодо відсутності заборгованості із сплати податків і зборів у ТОВ «Карма Трейдинг» (зазначена довідка автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті інтеграції електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України).
Однак на порушення абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця – ТОВ «Карма Трейдинг» через ненадання ним у спосіб, зазначений в тендерній документації, документу, що підтверджує відсутність підстави, установленої пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та уклав з ним договір від 04.01.2022 № 28122021КЦРЛ.
Період усунення порушень:
04.02.2022 09:02 - 19.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2022 09:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
«Конотопська центральна районна лікарня ім. академіка Михайла» повідомляє, що виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель були усунені у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору № 28122021 КЦРЛ від 04.01.2022 року.
Додаткова угода № 1 від 09.02.2022 року до договору № 28122021 КЦРЛ від 04.01.2022 року оприлюднена через електронну систему закупівель.
Дата публікації звіту:
11.02.2022 15:36
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
14.02.2022 08:58
Запити/Пояснення
Номер:
0697481c26fa49b3a00dd34e72f1898a
Назва:
закупівля електричної енергії
Дата опублікування:
21.01.2022 13:32
Опис:
В КНП КРМ «Конотопська ЦРЛ ім.ак.М.Давидова» для працівників централізованої бухгалтерії встановлений п’яти денний робочий день:
Понеділок з 8-00 по 17-00 години
Вівторок з 8-00 по 17-00 години
Середа з 8-00 по 17-00 години
Четвер з 8-00 по 17-00 години
Пятниця - з 8-00 по 15-45 години
Субота та неділя – вихідні.
Відповідно до статті 73 КЗпП 25 грудня — Різдво за Григоріанським календарем.
Згідно ч.3 ст. 67 КЗпП у випадку, коли святковий або неробочий день співпадає з вихідним днем, то такий вихідний переноситься на наступний після святкового або неробочого. Таким чином, вихідний 25 грудня було перенесено на понеділок 27 грудня.
ч.3 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII передбачає: « Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
1. Запитання до процедури - дата подання 4 грудня 2021 року о13:00
Дата відповіді 08.12.2021 о 11:24
4 грудня 2021 року – субота
5 грудня 2021 року -неділя
Відповідь надана 08.12.2021 року – третій робочій день
2. Вимога про усунення порушення від «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ", Код ЄДРПОУ:39726263 надійшла 25 грудня 2021 року о 16:26
25.12.2021 субота , 26.12.2021 неділя , 27.12.2021 – неробочий днь
Відповідь надана 30.12 2021 року о 11:01 - третій робочий день