-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покриття вул. Набережна в с. Тайкури Рівненського району
Завершена
2 038 845.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 194.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 194.22 UAH
Номер:
24033e565f5548a59aa9f5ad7e0c5fef
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-04-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.07.2022 00:00
Період моніторингу:
04.07.2022 14:39 - 26.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.07.2022 № 11-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 04.07.2022 №11-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8.UA-2021-12-03-001547-a від 03.12.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Корнинської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.12.2021 №44, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.12.2021 за №45/12, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Рівнетрансбуд» (далі – ТОВ «Рівнетрансбуд»), повідомлення про намір укласти договір від 22.12.2021 року, договір закупівлі від 06.01.2022 №1, додаткова угода від 26.01.2022 №1, пояснення Замовника від 05.07.2022, отримане через електронну систему закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Рівнетрансбуд», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
21.07.2022 13:30 - 27.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.07.2022 13:30
Запити/Пояснення
Номер:
bfb15731b51747e589a5af21b16c2141
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.07.2022 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покриття вул. Набережна в с. Тайкури Рівненського району» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-03-001547-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3ca8ea7e28b447a1b604e87128da0a1d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.07.2022 12:04
Опис:
Розглянувши Запит про надання пояснення повідомляємо наступне.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в одно стадійному робочому проекті «Капітальний ремонт покриття вул. Набережна в с. Тайкури Рівненського району» виконаний відповідно до вимог чинних кошторисних норм України та інших нормативних документів. Документація пройшла експертизу, отримано позитивний експертний звіт Філія ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Рівненській області №18-0086/01-21 від 26.04.2021р. Документація затверджена Рішенням Корнинської сільської ради №447 від 16.07.2021р.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту: https://kornyn-gromada.gov.ua/news/1639734322/
Додатки:
- Експертний звіт (позитивний ) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт покриття вул. Набережна в с. Тайкури Рівненського району»;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;