-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги (Охоронні послуги адміністративної будівлі та гаража за адресою: м. Ковель, вул. Незалежності,73)
Торги не відбулися
510 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 550.00 UAH
Номер:
51bbcb4ae23745d39d941c6e46762bd2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-05-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.07.2022 00:00
Період моніторингу:
05.07.2022 16:25 - 27.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.07.2022 № 15-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 04.07.2022 № 15-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-12-03-001565-c від 03.12.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відхилення тендерної пропозиції ПП «СБ ГРІЗЛІ» установлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону та пункту 5 частини першої статті 5 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо скасування рішення про відміну відкритих торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, підстави для відміни відкритих торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету Замовника від 02.12.2021 №45 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації затверджені протоколом тендерного комітету від 30.12.2021 №49; протокольне рішення тендерного комітету Замовника від 30.12.2021 №49; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 12.01.2022 №3, від 17.01.2022 №5, від 07.02.2022 №8, від 08.02.2022 №11, від 11.02.2022 №14, від 12.05.2022 №28-1, від 01.06.2022 №29-1; тендерні пропозиції учасників: товариства з обмеженою відповідальністю «ГУАРД-ОХОРОНА», приватного підприємства «СБ ГРІЗЛІ» (далі – ПП «СБ ГРІЗЛІ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЮБАРТ 1085», дочірного підприємства «АРСЕНАЛ СТ-5» товариства з обмеженою відповідальністю «АРСЕНАЛ СТ»; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 28.12.2021 №28442-р/пк-пз, від 03.05.2022 №4378-р/пк-пз, від 26.05.2022 №4784-р/пк-пз; відповіді Замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 11.07.2022.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Проведеним аналізом тендерної документації установлено, що відповідно до пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій.
В ході моніторингу установлено, що Замовник у зв’язку з перенесенням термінів розгляду скарги ПП «СБ ГРІЗЛІ» від 17.02.2022 за номером UA-2021-12-03-001565-c.b2 до колегії АМКУ на 03.05.2022 не звернувся до учасників про продовження терміну дії пропозицій, відхилив пропозицію ПП «СБ ГРІЗЛІ» на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону – пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився, та відмінив відкриті торги, чим недотримано принципів здійснення публічних закупівель, а саме: норми пункту 5 частини першої статті 5 Закону в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Отже, на порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію ПП «СБ ГРІЗЛІ», як таку, строк дії якої закінчився, та в порушення пункту 3 частини 2 статті 32 відмінив відкриті торги.
Період усунення порушень:
01.08.2022 16:13 - 16.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.08.2022 16:13
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-03-001565-c від 01.08.2022 року. Ухвала про відкриття провадження буде надана пізніше.
Дата публікації:
11.08.2022 19:01
Дата відкриття провадження:
12.09.2022 14:00
Номер відкриття провадження:
Справа № 140/5441/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Рішення №4378-р/пк-пз від 03.05.2022 р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (1) стосовно скарги приватного підприємства "СБ ГРІЗЛІ" від 17.02.2022р. №UA-2021-12-03-001565-c.b2 (Безпідставне відхилення пропозиції) (2) Замовником було :
1. Скасоване рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «СБ ГРІЗЛІ» / код ЄДРПОУ 41157579 / за процедурою закупівлі - Охоронні послуги адміністративної будівлі та гаража за адресою: м. Ковель, вул. Незалежності,73 (ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги) «Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-03-001565-c».
2. Повернуто пропозицію приватного підприємства «СБ ГРІЗЛІ за процедурою закупівлі - Охоронні послуги адміністративної будівлі та гаража за адресою: м. Ковель, вул. Незалежності,73 (ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги) «Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-03-001565-c» - на кваліфікацію. (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №28 від 12.05.2022р. - (3).
Оскільки на момент кваліфікації – 12.05.2022р. тендерні пропозиції Учасників даної закупівлі (4,5,6,) були недійсними, то через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовником було відмінено процедуру закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №28-1 від 12.05.2022р. - (7).
На виконання Рішення №4784-р/пк-пз від 26.05.2022р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (8) стосовно скарги приватного підприємства "СБ ГРІЗЛІ" від 18.05.2022 №UA-2021-12-03-001565-c.a3 (Незаконна відміна торгів) (9) Замовником було скасоване рішення про відміну процедури закупівлі - Охоронні послуги адміністративної будівлі та гаража за адресою: м. Ковель, вул. Незалежності,73 (ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги) «Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-03-001565-c» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №29 від 01.06.2022р. - (10).
На час розгляду та оцінки тендерної пропозиції ПП "СБ ГРІЗЛІ" - 01.06.2022р. було відомо , що тендерна пропозиція Учасника є дійсною протягом
90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме з 10.01.2022 00:00 до 10.04.2022р. Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився (пункту 2 частина перша статті 31 Закону). Тому під час проведення кваліфікації усі Учасники закупівлі були дискваліфіковані Замовником (протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою №3 від 12.01.2022р., №29-1 від 01.06.2022р., №11 від 08.02.2022р., №14 від 11.02.2022р. - (11,12,13,14), після чого дана закупівля автоматично отримала статус - Закупівля не відбулась.
На вимогу Учасника закупівлі ПП "СБ ГРІЗЛІ" від 03.06.2022р. (15) також було надано відповідь (16) .
Відхилення тендерних пропозицій Учасників процедури відкритих торгів за предметом - Охоронні послуги адміністративної будівлі та гаража за адресою: м. Ковель, вул. Незалежності,73 (ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги) «Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-03-001565-c», проводилося згідно Ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" та «Списку інструкцій та порад для державних замовників» (Як обробляти скарги), розміщеному на електронному майданчику - https://prozakupki.prom.ua/yak-obroblyati-skargi/#scarga4.
Стосовно вимоги Замовника до Учасників процедури закупівлі щодо продовження строку дії їх тендерних пропозицій – в ч.7 ст.26 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено, що «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій».
Закон дає право Замовнику на дану вимогу в періоді до закінчення зазначеного в тендерній документації строку дії тендерних пропозицій , але не зобов’язує вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій, які на момент проведення кваліфікації 01.06.2022р. є такими, строк дії яких закінчився.
Дата публікації звіту:
04.08.2022 08:41
Запити/Пояснення
Номер:
b9ab903ef1d74e38a29bfe675058fbae
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.07.2022 16:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Охоронні послуги (Охоронні послуги адміністративної будівлі та гаража за адресою: м. Ковель, вул. Незалежності,73)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-03-001565-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Чому Вами не виконано рішення АМКУ № 4784-р/пк-пз від 26.05.2022 в частині скасування рішення про відміну процедури закупівлі № UA-2021-12-03-001565-c "Охоронні послуги (Охоронні послуги адміністративної будівлі та гаража за адресою: м. Ковель, вул. Незалежності,73)"?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
576c4b8894f945bdab797629c390bd18
Назва:
Пояснення щодо проведення процедури публічної закупівлі «Охоронні послуги (Охоронні послуги адміністративної будівлі та гаража за адресою: м. Ковель, вул. Незалежності,73)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-03-001565-c)
Дата опублікування:
11.07.2022 14:18
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 04.07.2022р. UA-M-2022-07-05-000030 ) процедури закупівлі «Охоронні послуги (Охоронні послуги адміністративної будівлі та гаража за адресою: м. Ковель, вул. Незалежності,73)» (ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги ) з очікуваною вартістю 510 000 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-03-001565-c , повідомляємо наступне:
1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 4 до тендерної документації, розроблена відповідно до вимог п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VІ (із змінами), у відповідності до постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 № 960 та від 11.02.2013 р. № 97 “Про затвердження переліку спеціальних засобів придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності”.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилося згідно «ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
2.https://www.kovelrada.gov.ua/councildecision/175- perelik_rishen_miskoi_radi_prijnyatih_na_pershomu_plenarnomu_zasidanni_16_sesii_miskoi_radi_vosmogo_sklikannya_23_grudnya_2021_roku_protokoli_vidkritogo_poimennogo_golosuvannya_protokol_sesii_spisok_vidsutnih_deputativ_na_zasidanni_ta_videotranslyaciya.html (23.12.2021 №16/7 Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2022 рік ).
3. Замовником 01.06.2022 р. було виконано рішення АМКУ № 4784-р/пк-пз від 26.05.2022 в частині скасування рішення про відміну процедури закупівлі № UA-2021-12-03-001565-c "Охоронні послуги (Охоронні послуги адміністративної будівлі та гаража за адресою: м. Ковель, вул. Незалежності,73)" - протокол №29 від 01.06.2022 р. (додається).