• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

79710000-4 Охоронні послуги (Охоронні послуги психіатричного відділення для примусових заходів медичного характеру з посиленим та звичайним наглядом КНП "ОМСЦ" ЖОР, 1 (один) пост

79710000-4 Охоронні послуги (Охоронні послуги психіатричного відділення для примусових заходів медичного характеру з посиленим та звичайним наглядом КНП "ОМСЦ" ЖОР), 1 (один) пост. Документи готуються та подаються українською мовою. Категорія замовника - підприємства, установи, організації - зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі " та інших законів щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель" від 03.06.2021 року №1530-ІХ.

Завершена

1 150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 750.00 UAH
Номер: d48be5d67f96483c83f4aa45d6891263
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-04-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.02.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 04.02.2022 12:30 - 26.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 04.02.2022 № 47 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.02.2022 № 47. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 11. UA-2021-12-02-017667-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини 1 статті 16, пункту 2 частини 2 статті 22 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1, 2 та 3 частини 1 статті 31, частини 7 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 05.01.2022 року № 2 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Обласний медичний спеціалізований центр» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника від 08.12.2021 року, тендерна пропозиція переможця приватного підприємства «ФОБОС» (далі – ПП «ФОБОС»), протокол засідання тендерного комітету та повідомлення про намір укласти договір від 23.12.2021 року, договір від 05.01.2022 року № 2, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 08.02.2022 року. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, пункт 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника містить умови, щодо можливості зміни істотних умов договору про закупівлю з урахуванням норм Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність. Також, тендерна документація Замовника не містить інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», установленому Замовником в підпункті 5.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, що не відповідає вимогам частини 1 статті 16 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами моніторингу щодо розгляду тендерної пропозиції установлено, що учасник процедури закупівлі ПП «ФОБОС» не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання довідки про досвід виконання аналогічного договору (ів) та копію не менше 1-го виконаного (частково виконаного) аналогічного договору. На виконання вказаних вимог, учасником ПП «ФОБОС» у складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів від 15.12.2021 року № 306, копії аналогічних договорів від 10.02.2021 року № 10/02/21 та від 16.02.2021 року № 11. Однак, моніторингом встановлено, що копії аналогічних договорів від 10.02.2021 року № 10/02/21 та від 16.02.2021 року № 11 надано без додатків, які є невід’ємними частинами даних договорів. Також, відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання копії договору, заключеного з поліцією охорони, або підрозділами Національної гвардії України, або ВОХР приватної чи державної форм власності на реагування у випадку екстремальних ситуацій з підтвердженням (акти надання послуг за останній рік). На виконання вказаних вимог, учасником ПП «ФОБОС» у складі тендерної пропозиції надано копію договору про надання послуг термінового виїзду наряду реагування на повідомлення з об’єктів від 18.07.2017 року № 1666/17/Ж та копії актів прийому-здачі виконаних робіт/послуг за 2021 рік. Проте, моніторингом встановлено, що копію договору про надання послуг термінового виїзду наряду реагування на повідомлення з об’єктів від 18.07.2017 року № 1666/17/Ж надано без додатків («Протокол узгодження ціни» та «Дислокація-розрахунок»), які відповідно до пункту 8.4 даного договору є його невід’ємними частинами. Крім цього, відповідно до копій актів прийому-здачі виконаних робіт/послуг за 2021 рік, дані послуги надавалися Управлінням поліції охорони в Житомирській області згідно договору від 01.05.2020 року № 954/20/Ж, а не договору від 18.07.2017 року № 1666/17/Ж, копію якого надано у складі тендерної пропозиції. З огляду на вищевказане, тендерна пропозиція учасника ПП «ФОБОС» не відповідала умовам підпункту 5.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, та чим в свою чергу не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», установленим статтею 16 Закону. Також, моніторингом встановлено, що в порушення вимог частини 6 статті 17 Закону, переможцем ПП «ФОБОС» у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону, у спосіб передбачений підпунктом 5.5 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог пунктів 1, 2 та 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ФОБОС», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також через ненадання у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 15.02.2022 16:51 - 02.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 15.02.2022 16:51

Оскарження висновку в суді

Опис: Документи на розгляд передані в суд 22.02.2022, Ухвалу не отримали у зв'язку з воєнним станом в Україні.
Дата публікації: 25.02.2022 11:50

Запити/Пояснення