• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

за CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м.Львова ) CPV 021:2015- (90610000-6) Street-cleaning and sweeping services (The services of manual and mechanized cleaning of streets in Lychakivskyi district, Lviv)

Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українською мовою; Обсяг надання послуг - Додаток 5 до тендерної документації. Category: A legal entity providing needs of the state or territorial community – local government. Language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Scope of services – Annex 5 to Tender Documentation.

Завершена

29 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 149 500.00 UAH
Номер: 74057512a53c43bcb668282421e35f0e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-05-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 05.05.2022 21:47 - 28.05.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: НАКАЗ 05.05.2022 №114 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 05.05.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2022 № 114 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5 UA-2021-12-02-016479-c 02.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ'ЄВА
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом -- порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ликачівської районної адміністрації Львівської міської ради, (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 02.12.2020 № 1 ВТ, тендерні пропозиції ПП «Паркбуд» та Львівського комунального підприємства Шляхово - ремонтне підприємство Личаківського району (далі – учасник - переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, рішення уповноваженої особи Замовника від 25.01.2022 № 1 ВТ англ.мов.\3 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 25.01.2022 року, договір від 14.02.2022 №4\33-49 (далі – Договір), пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби надані 10.05.2022 року через електронну систему закупівель (далі – Пояснення від 10.05.2022).
Період усунення порушень: 26.05.2022 14:20 - 01.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2022 14:20

Запити/Пояснення