-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
за CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м.Львова ) CPV 021:2015- (90610000-6) Street-cleaning and sweeping services (The services of manual and mechanized cleaning of streets in Lychakivskyi district, Lviv)
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українською мовою; Обсяг надання послуг - Додаток 5 до тендерної документації. Category: A legal entity providing needs of the state or territorial community – local government. Language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Scope of services – Annex 5 to Tender Documentation.
Завершена
29 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 149 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 149 500.00 UAH
Номер:
74057512a53c43bcb668282421e35f0e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-05-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2022 00:00
Період моніторингу:
05.05.2022 21:47 - 28.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
НАКАЗ
05.05.2022 №114
(дата)
Харків
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 05.05.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 05.05.2022 № 114
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2021-12-02-016479-c 02.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ'ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом -- порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ликачівської районної адміністрації Львівської міської ради, (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 02.12.2020 № 1 ВТ, тендерні пропозиції ПП «Паркбуд» та Львівського комунального підприємства Шляхово - ремонтне підприємство Личаківського району (далі – учасник - переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, рішення уповноваженої особи Замовника від 25.01.2022 № 1 ВТ англ.мов.\3 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 25.01.2022 року, договір від 14.02.2022 №4\33-49 (далі – Договір), пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби надані 10.05.2022 року через електронну систему закупівель (далі – Пояснення від 10.05.2022).
Період усунення порушень:
26.05.2022 14:20 - 01.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2022 14:20
Запити/Пояснення
Номер:
beb96fd9279e4a87bf902116430f9e0d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.05.2022 16:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «за CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м.Львова ) CPV 021:2015- (90610000-6) Street-cleaning and sweeping services (The services of manual and mechanized cleaning of streets in Lychakivskyi district, Lviv)
CPV 021:2015- (90610000-6) Street-cleaning and sweeping services (The services of manual and mechanized cleaning of streets in Lychakivskyi district, Lviv)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-02-016479-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
c0710be169614d99b359ca2cb627bdb8
Назва:
На Ваш Запит: «Запит про надання пояснень»
Дата опублікування:
10.05.2022 11:14
Опис:
На Ваш Запит: «Запит про надання пояснень» від 09.05.2022 до закупівлі, за CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м.Львова ) CPV 021:2015- (90610000-6) Street-cleaning and sweeping services (The services of manual and mechanized cleaning of streets in Lychakivskyi district, Lviv) CPV 021:2015- (90610000-6) Street-cleaning and sweeping services (The services of manual and mechanized cleaning of streets in Lychakivskyi district, Lviv)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-02-016479-c) у межах проведення моніторингу UA-M-2022-05-05-000011 від 05.05.2022, надаємо роз’яснення:
Відповідно до Положення про Личаківську РА, затвердженого рішенням виконавчого комітету ЛМР від 01.11.2016 №977 та змінами до нього: Личаківська районна адміністрація в межах своїх повноважень забезпечує благоустрій району.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно: прогнозованих макропоказників на 2022 рік на основі фактичного виконання за 2021 рік, базової ціни та структури вартості обслуговування 1 кв.м. з врахуванням прогнозів щодо зростання заробітної плати .
Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць здійснюється відповідно до вимог:
- Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;
- ухвали Львівської міської ради від 21.04.2011 №376 «Про правила благоустрою м.Львова» зі змінами та доповненнями;
- рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 10.03.2015 №116 «Про затвердження класифікації територій м.Львова для санітарного прибирання»
- Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 № 72 «Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів»
- Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 05.02.2004 №27 «Про затвердження збірника «Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення»
- Інших діючих нормативних документів.
Технічні характеристики предмета закупівлі викладені у Додатку 5 до Тендерної документації на закупівлю послуг:UA-2021-12-02-016479-c
На виконання Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТА РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ оприлюднені на офіційному вебсайті Львівської міської ради https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/lychakivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2021 за ідентифікатором закупівлі UA-2021-12-02-016479-c