-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Легкові автомобілі
Завершена
2 568 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 840.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 840.00 UAH
Номер:
a5c1b299fb904239936441ee4de7e231
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-16-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2022 00:00
Період моніторингу:
16.09.2022 15:19 - 08.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2022 № 46
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.09.2022 № 46
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-12-02-016209-c 02.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог п. 2, п.14, п.19 частини другої статті 22 Закону та вимог частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм п. 1, 2, 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення норм частини 6 статті 33 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього) – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час проведення моніторингу у зв'язку з неможливістю виправити помилки Замовником прийнято рішення щодо розірвання договору від 14.01.2022 №104/43/23/Д-2022.
Замовником в електронну систему закупівель завантажено угоду від 20.09.2022 про розірвання договору, якою припинено дію договору від 14.01.2022 №104/43/23/Д-2022 (Замовник і Постачальник прийшли до згоди припинити дію Договору). Звіт про виконання договору про закупівлю (розірвання) сформований 21 вересня 2022 року.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2021-12-02-018939-c на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «АВТОТРЕЙДІНГ – ДНІПРО» на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету №166 від 22.12.2021, повідомлення про намір укласти договір, договір про поставку товарів №104/43/23-Д-2022 від 14.01.2022 з додатками до нього, угода про розірвання договору від 20.09.2022, пояснення замовника оприлюднене в електронній системі закупівель 21.09.2022, 27.09.2022.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне.
Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, а саме: технічні помилки та описки. Приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення пропозицій:
- орфографічні чи граматичні помилки, відсутність (пропущене) слова/слів у реченні, а також механічні описки в словах і словосполученнях, які не спотворюють змісту речення і не призводять до двояких тлумачень.
Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998. Затверджений перелік формальних помилок не є примірним, він є вичерпний. Тендерна документація Замовника щодо відомостей про формальні помилки не відповідає вимогам Наказу № 710. Як наслідок Замовником при складанні тендерної документації не дотримано норми пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
В пункті 1 розділу IV тендерної документації вказано, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель.
Однак, п. 14 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація має містити відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Таким чином, Замовником в тендерній документації не зазначено інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим недотримано вимоги п. 14 частини 2 статті 22 Закону.
Відповідно до п. 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, кожен учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 в довільній формі.
Пунктом 3 додатку №3 до тендерної документації Замовником визначено перелік документів, що надає переможець торгів для підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої статті 17 Закону.
Згідно з п. 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Частиною 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Однак, Замовником в тендерній документації для переможця торгів не визначено спосіб документального підтвердження відсутності підстав, встановлених частиною другою статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 Закону та п. 2 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно переможцем таке підтвердження не надано.
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція, яка подається Учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель, повинна містити:
- Інформацію/документи, які вимагаються Замовником (згідно Додатку №3).
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (Додаток №4);
- Інші документи, що передбачені тендерною документацією.
Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція повинна мати реєстр з переліком усіх наданих учасником документів, який подається окремим файлом; Гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, надана ним в довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною.
У разі ненадання учасником будь-якого документу або пояснення щодо його відсутності у письмовому вигляді в довільній формі, замовник не буде приймати до розгляду таку тендерну пропозицію, незалежно від запропонованої ціни.
Вказані документи в складі пропозиції учасника ТОВ «АВТОТРЕЙДІНГ – ДНІПРО» відсутні.
Відповідно до вимог п. 6 розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим в Додатку №4 до тендерної документації «Технічна частина».
Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Додатком 4 до тендерної документації визначені вимоги до предмета закупівлі – вказано опис комплектації /технічні характеристики. Зокрема, запропоновані автомобілі повинні відповідати таким характеристикам: об’єм двигуна не менше 1468 см. куб., клас автомобіля – «універсал», тип кузова – універсал.
Водночас завантажені в складі пропозиції файли «аналогічний сертифікат» та «креслення та зображення» містять сертифікат відповідності завершеного колісного транспортного засобу та технічні характеристики RENAULT SANDERO відповідно до яких об’єм двигуна 1461 см. куб.
Файл «аналогічний сертифікат» містить дані про тип кузова хетчбек, а не універсал. В Додатку №2 «опис комплектації /технічні характеристики» до укладеного договору №104/43/23/Д-2022 від 14.01.2022 вказані дані щодо типу кузова придбаних автомобілів «хетчбек».
Тобто, вказаний тип кузова не відповідає вимогам замовника, передбаченим тендерною документацією.
Згідно з частиною 6 статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Будь-яка інформація щодо причин не надання вказаної вище інформації та документів відсутня в складі пропозиції ТОВ «АВТОТРЕЙДІНГ – ДНІПРО».
Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ТОВ «АВТОТРЕЙДІНГ – ДНІПРО» вимогам тендерної документації не відносяться до переліку визначених Замовником формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції.
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «АВТОТРЕЙДІНГ – ДНІПРО» не відповідає вимогам тендерної документації (п. 1, п. 5 та п. 6 розділу ІІІ тендерної документації, додатку №4).
Однак, Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника не зазначено вищевказані невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Як наслідок в порушення вимог п. 1 та п. 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВТОТРЕЙДІНГ – ДНІПРО» та визнано переможцем торгів і укладено з ним договір.
Також, при укладанні договору з переможцем торгів не дотримано вимоги частини 6 статті 33 Закону в частині розбіжності між вимогами щодо технічних характеристик, встановлених в тендерній документації, та вказаних в Додатку №2 до укладеного договору.
Крім того, частиною 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Відповідно до вимог пункту 3 додатку №3 до тендерної документації переможець повинен надати Довідку в довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Однак, документ (довідка) на підтвердження відсутності підстав, визначених п. 12 частини першої статті 17 Закону, не завантажений переможцем торгів в електронну систему закупівель, що не відповідає вимогам Додатку №3 до тендерної документації.
Відповідно до п. 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
З огляду на викладене пропозиція ТОВ «АВТОТРЕЙДІНГ – ДНІПРО» підлягала відхиленню відповідно до п.3 частини першої статті 31 Закону.
В поясненні наданому Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі вказано, що у зв'язку з неможливістю виправити помилки прийнято рішення щодо розірвання даного договору.
Замовником в електронну систему закупівель завантажено угоду від 20.09.2022 про розірвання договору, якою припинено дію договору від 14.01.2022 №104/43/23/Д-2022.
Період усунення порушень:
28.09.2022 15:59 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2022 15:59
Запити/Пояснення
Номер:
b7d41f834f7f4ee6bfd11e1e3dd600cd
Назва:
запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.09.2022 15:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Легкові автомобілі» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-02-016209-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Надати інформацію щодо оприлюднення з посиланням на сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
aad8eed06f234a8aba673314a6ae1597
Назва:
запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.09.2022 09:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Легкові автомобілі» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-02-016209-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, а саме: технічні помилки та описки. Приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення пропозицій:
- орфографічні чи граматичні помилки, відсутність (пропущене) слова/слів у реченні, а також механічні описки в словах і словосполученнях, які не спотворюють змісту речення і не призводять до двояких тлумачень.
Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998. Тендерна документація Замовника щодо відомостей про формальні помилки не відповідає вимогам Наказу № 710.
Поясніть чому при складанні тендерної документації не враховано Перелік формальних помилок, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710.
В пункті 1 розділу IV тендерної документації вказано, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель.
Однак, п. 14 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація має містити відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Вкажіть причини не зазначення вказаної інформації в тендерній документації.
Відповідно до п. 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, кожен учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 в довільній формі.
Пунктом 3 додатку №3 до тендерної документації Замовником визначено перелік документів, що надає переможець торгів для підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої статті 17 Закону.
Частиною 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Однак, Замовником в тендерній документації не визначено спосіб документального підтвердження переможцем торгів відсутності підстав, встановлених частиною другою статті 17 Закону. Відповідно переможцем таке підтвердження не надано.
Поясніть причини не встановлення вказаної вимоги до переможця при складанні тендерної документації.
Частиною 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Відповідно до вимог пункту 3 додатку №3 до тендерної документації переможець повинен надати Довідку в довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Однак, така довідка ТОВ «АВТОТРЕЙДІНГ – ДНІПРО» як переможцем торгів не надана.
Відповідно до п. 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція повинна мати реєстр з переліком усіх наданих учасником документів, який подається окремим файлом; Гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, надана ним в довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною.
У разі ненадання учасником будь-якого документу або пояснення щодо його відсутності у письмовому вигляді в довільній формі, замовник не буде приймати до розгляду таку тендерну пропозицію, незалежно від запропонованої ціни.
Вказані документи в складі пропозиції ТОВ «АВТОТРЕЙДІНГ – ДНІПРО» не надані.
Додатком 4 до тендерної документації визначені вимоги до предмета закупівлі – вказано опис комплектації /технічні характеристики. Зокрема, запропоновані автомобілі повинні відповідати таким характеристикам: об’єм двигуна не менше 1468 см. куб., клас автомобіля – «універсал», тип кузова – універсал.
Водночас завантажені в складі пропозиції файли «аналогічний сертифікат» та «креслення та зображення» містять сертифікат відповідності завершеного колісного транспортного засобу та технічні характеристики RENAULT SANDERO відповідно до яких об’єм двигуна 1461 см. куб.
Файл «аналогічний сертифікат» містить дані про тип кузова хетчбек, а не універсал. Додаток №2 «опис комплектації /технічні характеристики» до укладеного договору №104/43/23/Д-2022 від 14.01.2022 містить дані, що тип кузова придбаних автомобілів хетчбек.
Тобто, вказаний тип кузова не відповідає вимогам замовника, передбаченим тендерною документацією.
Згідно з частиною 6 статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо дотримання учасником торгів ТОВ «АВТОТРЕЙДІНГ – ДНІПРО» вимог тендерної документації та визначення його переможцем торгів та щодо розбіжності між вимогами щодо технічних характеристик встановленими в тендерній документації та вказаними в Додатку №2 до укладеного договору.
Крім того, рішення про намір укласти договір про закупівлю прийняте Замовником 22.12.2021, договір укладений 14.01.2022. Надайте документ з обґрунтуванням необхідності продовження строку для укладання договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
5bd30a7c654245b9a7dc7c8b986d8aa5
Назва:
надання відповіді
Дата опублікування:
21.09.2022 09:26
Опис:
надання відповіді