-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019 Код 58093 - Набір для проведення гемодіалізу, 47739 Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу
Завершена
11 350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 56 750.00 UAH
Номер:
598629d4af374f1ba0c8c27a70684ccc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-29-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.08.2022 00:00
Період моніторингу:
29.08.2022 11:30 - 20.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.08.2022 №48-З
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.08.2022 №48-З
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2021-12-02-015744-c 02.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «Діалайф» та ТОВ ДІАЛСЕРВІС, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод, а також з врахуванням відповіді замовника – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 13 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «"КОЛОМИЙСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Діалайф» та ТОВ ДІАЛСЕРВІС, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.01.2022 №23, повідомлення про намір укласти договір, договір від 24.01.2022 №10 (далі – Договір), зміни до Договору, додаткову угоду до Договору від 01.03.2022 №1, додаткову угоду до Договору від 05.04.2022 №2, додаткову угоду до Договору від 01.08.2022 №3, додаткову угоду до Договору від 02.09.2022 №4, відповідь замовника на пояснення від 12.09.2022.
За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником невірно зазначено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачені пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, у Додатку 4 «ВИМОГИ НА ВИКОНАННЯ СТ. 17 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»» до ТД, зокрема:
«5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку».
Відповідно до пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема:
п. 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
п. 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником недотримано вимоги пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, тобто фізична/службова (посадова) особа учасника/переможця була засуджена за кримінальне правопорушення, а не за злочин.
Період усунення порушень:
13.09.2022 15:28 - 28.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.09.2022 15:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Реагування на порушення.
Дата публікації звіту:
04.10.2022 10:35
Запити/Пояснення
Номер:
3e308176731646beb4628d8b3c9294c9
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
12.09.2022 11:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму Equipment for maintaining the physiological functions of the body» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-02-015744-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником, що на вимогу Додатку 4 тендерної документації переможцем торгів на виконання вимоги статті 17 у складі тендерної пропозиції не подано в електронному вигляді через електронну систему закупівель довідку, що видана, Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018року №733?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
4d2a3840f9124157872f9cf37407f466
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.09.2022 16:25
Опис:
У відповідь на Ваш запит КНП «Коломийська ЦРЛ» КМР повідомляє, що відповідно до вимоги статті 17 Замовник вимагає від учасника достовірної інформації про те, що учасник процедури закупівлі, а відтак і переможець процедури закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Слід зазначити, що ТзОВ «Діалайф», як учасник подав довідку в довільній формі, у якій засвідчив про відсутність боргу із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). ТзОВ «Діалайф», як переможець торгів не надавав ніякої довідки так як Замовником чітко зазначалося у документації, що довідка, що видана, Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018року №733 формується автоматично в електронній системі закупівель в результаті інтеграції електронної системи Державної фіскальної служби України, тобто Переможцю торгів не було потреби окремо завантажувати документ, який би засвідчив про відсутність у нього заборгованості з із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).