• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

НК 024:2019 Код 58093 - Набір для проведення гемодіалізу, 47739 Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу

Завершена

11 350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 750.00 UAH
Номер: 598629d4af374f1ba0c8c27a70684ccc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-29-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.08.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 29.08.2022 11:30 - 20.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.08.2022 №48-З Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Марія СТОРОЩУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 29.08.2022 №48-З Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2021-12-02-015744-c 02.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «Діалайф» та ТОВ ДІАЛСЕРВІС, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод, а також з врахуванням відповіді замовника – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 13 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «"КОЛОМИЙСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Діалайф» та ТОВ ДІАЛСЕРВІС, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.01.2022 №23, повідомлення про намір укласти договір, договір від 24.01.2022 №10 (далі – Договір), зміни до Договору, додаткову угоду до Договору від 01.03.2022 №1, додаткову угоду до Договору від 05.04.2022 №2, додаткову угоду до Договору від 01.08.2022 №3, додаткову угоду до Договору від 02.09.2022 №4, відповідь замовника на пояснення від 12.09.2022. За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником невірно зазначено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачені пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, у Додатку 4 «ВИМОГИ НА ВИКОНАННЯ СТ. 17 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»» до ТД, зокрема: «5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». Відповідно до пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема: п. 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; п. 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником недотримано вимоги пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, тобто фізична/службова (посадова) особа учасника/переможця була засуджена за кримінальне правопорушення, а не за злочин.
Період усунення порушень: 13.09.2022 15:28 - 28.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 13.09.2022 15:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Реагування на порушення.
Дата публікації звіту: 04.10.2022 10:35

Запити/Пояснення