• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт адміністративного будинку Славської селищної ради по вул. Шевченка, 33 с. Волосянка Стрийського району Львівської області

Завершена

2 414 213.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 071.07 UAH
Номер: d27158a47c8e41979626f2e7efbe79d9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-21-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.07.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 21.07.2022 15:53 - 12.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.07.2022 № 159 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 20.07.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.07.2022 № 159 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу UA-2021-12-02-002943-a 02.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 134-01-90, a-l-e-n-aserg@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ін-Поінт», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Славської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету б/н та б/д, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20.12.2021 року, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Ін-Поінт» (далі – ТОВ «Ін-Поінт»), протокол засідання тендерного комітету від 21.12.2021 № 130, повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2021 року, договір від 10.01.2022 року № 01/2 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 26 липня 2022 року. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовник установив вимогу щодо документів, що безпосередньо готуються виключно учасником закупівлі як власником документу, повинні відповідати вимогам щодо наявності усіх обов’язкових реквізитів документу, що встановлені за пунктом 4.4. ДСТУ 4163-2003 про що у складі тендерної пропозиції надається довідка. Проте, Національний стандарт ДСТУ 4163-2003 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», затверджений наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 року № 55 втратив чинність 01.09.2021 року.
Період усунення порушень: 29.07.2022 17:49 - 13.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2022 17:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник щодо опублікованих висновків 29.07.2022 року Північно-східного офісу Держаудитслужби на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт адміністративного будинку Славської селищної ради по вул. Шевченка, 33 с. Волосянка Стрийського району Львівської області» UA-2021-12-02-002943-a повідомляє, що незважаючи на те, що Національний стандарт ДСТУ 4163-2003 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», затверджений наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 року № 55 втратив чинність 01.09.2021 року, даний факт не вплинув на результати торгів та не міг бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Щодо притягнення до відповідальності посадових осіб, замовник вважає за необхідне звернути увагу на наступне. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» особи, винні у порушенні законодавства про службу в органах місцевого самоврядування, притягуються до цивільної, адміністративної або кримінальної відповідальності згідно із законом. За положеннями ст. 24 згаданого нормативного акту матеріальна шкода, завдана територіальній громаді незаконними рішеннями сільських, селищних, міських голів, голів районних у місті, районних та обласних рад, їх заступників, керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів виконавчих органів місцевого самоврядування, діями чи бездіяльністю посадових осіб місцевого самоврядування при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується за рахунок місцевого бюджету в порядку, встановленому законом. Сільські, селищні, міські, районні у місті, районні та обласні ради, сільський, селищний, міський голова, голова районної у місті, районної та обласної ради мають право зворотної вимоги (регресу) до посадової особи місцевого самоврядування, яка заподіяла шкоду територіальній громаді, у розмірах і порядку, визначених законами України та статутами територіальних громад, прийнятими відповідно до законів України. Проте, у зв’язку з відсутністю фактів заподіяння матеріальної шкоди, підстав для притягнення до адміністративної, цивільної чи кримінальної відповідальності відповідальних осіб за проведення закупівлі немає. В частині притягнення таких осіб до дисциплінарної відповідальності замовник повідомляє, що відповідно до ст. 147 КЗпП за порушення трудової дисципліни до працівника може бути застосовано тільки один з таких заходів стягнення:1) догана; 2) звільнення. За положенням ч.2 ст. 148 КЗпП дисциплінарне стягнення не може бути накладене пізніше шести місяців з дня вчинення проступку. Враховуючи строки проведення закупівлі UA-2021-12-02-002943-a (02.12.2021 – 11.01.2022 року), зазначене у висновку порушення допущено понад шість місяців тому, а відтак, підстави для накладення дисциплінарного стягнення, враховуючи положення ч.2 ст. 148 КЗпП, у органу чи посадової особи, які вправі їх застосовувати, відсутні. Разом з тим, уповноважені особи замовника зобов’язуються не допускати у подальшому виявлені порушення.
Дата публікації звіту: 05.08.2022 11:42

Запити/Пояснення