• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фарш свинино – яловичий, Ковбаса варена в/г, Сардельки в/г

Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації

Завершена

517 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 587.50 UAH
Номер: aae76c2b7c1247bcbc94875b125fd9f4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-07-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.12.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 08.12.2022 10:24 - 30.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.12.2022 № 24-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 07.12.2022 № 24-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-12-02-003816-b 02.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 140-96-88, SmirikaV84@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель встановлено порушення пункту 3 частини 2 статті 21 та пункту 3 частини 2 статті 33 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна дитяча лікарня» Хмельницької обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 17.12.2021 року № 4), тендерну пропозицію приватного підприємства «Агропродукт» (далі – ПП «Агропродукт»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 04.01.2022 № 4, повідомлення про намір укласти договір, договір від 17.01.2022 № 17 (далі - Договір), додаткові угоди до Договору: від 10.08.2022 № 1, від 22.09.2022 № 2, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. За результатом моніторингу відповідності повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про місце поставки товарів чи надання послуг, що суперечить вимогам пункту 3 частини 2 статті 21 Закону. Крім того, встановлено, що у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю не міститься інформації про місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг, що суперечить вимогам пункту 3 частини 2 статті 33 Закону.
Період усунення порушень: 15.12.2022 08:42 - 30.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 15.12.2022 08:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХОР Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-02-003816-b, розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо аргументовані заперечення до Висновку та інформацію про заходи щодо усунення виявлених порушень. По-перше, щодо оголошення про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір про закупівлю не містить інформації про місце поставки товарів чи надання послуг. Відповідно до ч.2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 4) очікувана вартість предмета закупівлі; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 7) умови оплати; 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація. Згідно оголошення (UA-2021-12-02-003816-b) про проведення процедури Відкритих торгів на закупівлю «Код ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти» (Фарш свинино – яловичий, Ковбаса варена в/г, Сардельки в/г) та повідомлення про намір укласти договір містить наступну інформацію: «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації. Таким чином, Замовником у графі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено – Відповідно документації. Згідно умов Тендерної документації, п. 4.3. Розділу І «місце, кількість, обсяг поставки товарів» зазначено - Місце поставки: 29008, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Кам’янецька, будинок 94. Варто зауважити, що згідно ч.2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі», не конкретизовано, що у графі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» має міститися адреса місця поставки товарів, надання послуг чи виконання робіт. Більше того, на виконання умов законодавства, Замовником зазначено місце поставки – відповідно до документації, де знаходиться вичерпна інформація щодо місця знаходження Замовника та місця поставки товарів. Окрім того, повідомляємо, що у Замовника на даний час відсутня технічна можливість внесення змін до Оголошення про проведення Відкритих торгів та Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Враховуючи вищевикладене, повідомляємо, що Замовником взято до уваги вказану у Висновку інформацію та буде врахована уповноваженою особою під час проведення подальших процедур закупівель, що здійснюватимуться замовником.
Дата публікації звіту: 22.12.2022 15:15

Запити/Пояснення