• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Прилади обліку теплової енергії

Кошти, отримані від господарської діяльності підприємства

Завершена

3 085 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 850.00 UAH
Номер: fe3f34801891439ab8e37811d9736fe4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-01-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.11.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 02.11.2022 09:40 - 24.11.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.11.2022 № 328 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.11.2022 № 328. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-02-000779-b, 02.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17, пунктів 2 та 19 частини другої статті 22 Закону За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог частини третьої статті 17, пунктів 2 та 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи теплових мереж «Криворіжтепломережа» (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-12-02-000351-b), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї, опубліковані в електронній системі закупівель звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та відповіді Замовника на такі звернення, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 24.12.2021 №5/3/22, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю фірма «СЕМПАЛ КО ЛТД» (далі - ТОВ фірма «СЕМПАЛ КО ЛТД»), повідомлення про намір укласти договір, опубліковані переможцем торгів документи після аукціону, договір від 13.01.2022 №11-22, опубліковані під час моніторингу Замовником інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. У тендерній документації Замовника (частина 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та частина 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції») зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а також наведено перелік (опис) формальних помилок, що відповідає Переліку формальних помилок, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім того, відповідно до частини третьої статті 17 Закону замовником визначається спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, для надання таких документів переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що у тендерній документації Замовника не визначено для переможця процедури закупівлі способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності у нього підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 11.11.2022 13:40 - 26.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2022 13:40

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13/0190/2022пр
Дата відкриття провадження: 22.12.2022 00:00
Номер відкриття провадження : 13/0190/2022пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Першому заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимиру ВОЇНСЬКОМУ За результатами висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за № UA-2021-12-02-000779-b, Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» повідомляє наступне. Що стосується усунення порушень в частині не визначення для переможця процедури закупівлі способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності у нього підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону, повідомляємо, що усунення вказаного порушення не можливо, у зв’язку з відсутністю технічної можливості на майданчику Newtend, оскільки за результатами вказаної закупівлі укладено договір. Додатково повідомляємо, що зауваження викладені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, прийнято до уваги та буде застосовуватись у подальшому для недопущення таких порушень. Директор Сергій МІТІН Наталя ГУЛІЄВА 0671523392
Дата публікації звіту: 11.11.2022 15:36

Запити/Пояснення