-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі
Завершена
971 550.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 857.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 857.75 UAH
Номер:
8c3327a2648240cb8d4ab1df6174892e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-10-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.08.2022 00:00
Період моніторингу:
10.08.2022 13:07 - 01.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.08.2022 № 167
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2021-12-01-015664-c 01.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Гамаюн-Груп», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору та недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену за рішенням тендерного комітету від 09.12.2021 протокол № 232 (зі змінами), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Гамаюн-Груп» (далі - ТОВ «Гамаюн-Груп»), протокол засідання тендерного комітету від 17.12.2021 № 239, повідомлення про намір укласти договір
від 17.12.2021, договір від 28.12.2021 № 1121 (далі – Договір), пояснення Замовника на запит Дерджаудитслужби, отримані 24.08.2022 та 26.08.2022 через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до умов пункту 3.1 Договору сума становить 970 974,00 грн (дев’ятсот сімдесят тисяч дев’ятсот сімдесят чотири грн. 00 коп.) з ПДВ.
Згідно з пунктом 5.2. розділу V Договору строк (термін) поставки товару до 28.12.2021, відповідно до пункту 10.1 розділу X Договору строк дії Договору до 31.12.2021, але не менш ніж до повного виконання зобов’язань сторонами.
Відповідно до пояснень, наданих Замовником 24.08.2022 на запит Держаудитслужби від 19.08.2022, договір виконано та на підтвердження виконання Договору в частині постачання товару та здійснення розрахунків за нього Замовник надав видаткову накладну від 28.12.2021 № ГГ-Ир001186 на суму 970 974,00 грн з ПДВ, а також платіжні доручення від 28.12.2021 № 1607 на суму 622 649,00 грн, № 914 на суму 303 144,00 грн, № 170 на суму 21 754,00 грн, № 97 на суму 839,00 грн; № 93 на суму 12 159, 00 грн № 111 на суму 10 429,00 грн.
Отже, зобов’язання за Договором в сумі 970 974,00 грн (з ПДВ) станом на 31.12.2021 року обома сторонами виконані в повному обсязі.
Проте, Замовником станом на 10.08.2022 не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю після закінчення строку дії договору, чим не дотримано вимогу пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
01.09.2022 11:14 - 16.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.09.2022 11:14
Запити/Пояснення
Номер:
17c9daca4ca147ebac89e2e568998f3c
Назва:
Запит на отримання інформації
Дата опублікування:
19.08.2022 10:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі шкільних меблів
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-01-015664-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та визначено його очікувану вартість?
Окрім того, враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» просимо надати інформацію та підтвердні документи (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо виконання договору від 28.12.2021 № 1121 в частині постачання та здійснення розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e2d7af9cf3db42ec8dac97f412ec3bc1
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
24.08.2022 23:35
Опис:
На Ваш запит від 19 серпня 2022 року уповноважена особа Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради повідомляє наступне:
1) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 07.02.2020 № 143 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи" та вимог ДСТУ і ТУ.
Розмір бюджетного призначення передбачено кошторисом на 2021 рік.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі.
2) Для підтвердження виконання договору від 28.12.2021 № 1121 в частині постачання та здійснення розрахунків надається сканкопія видаткової накладної та сканкопії платіжних доручень.
Номер:
3f6523a11cad4b379113845fb5a38f76
Назва:
Запит на отримання інформації
Дата опублікування:
23.08.2022 10:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі шкільних меблів
(ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-01-015664-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Чи укладалися додаткові угоди до договору від 28.12.2021 № 1121, укладеного з переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «Гамаюн-Груп» про продовження його строку, враховуючи, що строк його дії до 31.12.2021?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ec91c0fa0cdc4840b1f4ddf8cf351595
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.08.2022 22:37
Опис:
На Ваш запит від 23 серпня 2022 року уповноважена особа Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради повідомляє, що додаткові угоди до договору від 28.12.2021 № 1121, укладеного з переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «Гамаюн-Груп», про продовження його строку не укладалися.