-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Гіпохлорит натрію (марка А), гіпохлорит натрію (марка Б) за ДК 021:2015 24310000-0 — «Основні неорганічні хімічні речовини»
Завершена
1 365 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 825.00 UAH
Номер:
7880baf7bad2481899d46938ad8b0605
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-16-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.11.2022 00:00
Період моніторингу:
16.11.2022 18:17 - 08.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.11.2022 № 47
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 16.11.2022 № 47
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2021-12-01-014874-c 01.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Жовтоводський водоканал» Дніпропетровської обласної ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 01.12.2021 № 20, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «НПП Лаваль» (далі - ТОВ «НПП Лаваль»), протокол засідання тендерного комітету від 17.12.2021 № 24, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.12.2021, договір про постачання продукції від 30.12.2021 № 296-МТП, укладений між Замовником та ТОВ «НПП Лаваль», звіт про результати проведення процедури закупівлі від 31.12.2021, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 22.11.2022.
Відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації».
Отже, Замовником в порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено місце поставки товарів (адресу).
Період усунення порушень:
01.12.2022 14:06 - 16.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.12.2022 14:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII – (далі Закон), оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг.
В графі місце поставки товару зазначено - Україна, Відповідно до документації.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно з частинами 1, 2 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав.
У тендерній документації зазначаються, зокрема відомості про місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
Рішенням тендерного комітету КП «ЖВК» ДОР затверджено тендерну документацію для проведення закупівлі UA-2021-12-01-014874-c на закупівлю Гіпохлорит натрію (марка А), гіпохлорит натрію (марка Б) за ДК 021:2015 24310000-0 — «Основні неорганічні хімічні речовини».
В пункті 4.3 розділу 1 Загальні положення тендерної документації, місцем поставки товарів зазначене - Дніпропетровська обл., · Гіпохлорит натрію (марка А) - 600 кг. - Дніпропетровська обл., Кам’янський район, м. Жовті Води, 5- й. км. автошляху Жовті Води – Кривий Ріг, реагентне господарство НФС №4 КП «ЖВК» ДОР»; · Гіпохлорит натрію (марка Б) - 90 т. Дніпропетровська область, Кам’янський район, с. Мар`янівка, вул. Першотравнева 159а, каналізаційно-очисні споруди КП «ЖВК» ДОР».
Тендерну документацію було опубліковано Замовником одночасно із оголошенням про проведення відкритих торгів, в якому місце постачання зазначено Україна, відповідно до документації.
Відповідно до п.п.3.1.1 п.3.1. Розділу 3 Регламенту використання електронного майданчика Zakupki.Prom.ua., (майданчик, який КП «ЖВК» ДОР використовував при проведенні торгів, https://zakupki.prom.ua/regulations/commercial) замовник публікує оголошення про проведення закупівлі, яке містить наступну інформацію: опис предмету закупівлі; опис окремих номенклатурних позицій, необхідну кількість, місце та дати їх постачання та їх класифікацію за Єдиним Закупівельним Словником країн-членів ЄС (СРУ, ДК ххх:2015); очікувану вартість закупівлі (за необхідності); умови оплати; крок аукціону; дату і час завершення прийому пропозицій; контактну інформацію представників Замовника, до яких можна звертатись за уточненнями або запитаннями; вимоги до кваліфікації учасників та предмету закупівлі (у вигляді окремого вкладеного файлу); іншу інформацію у вигляді вкладених файлів.
В формі оголошення, наданій замовнику для заповнення майданчиком Zakupki.Prom.ua щодо інформації стосовно місця поставки товарів наявні лише два способи заповнення, зокрема:
- заповнення полів «Вулиця та номер будинку», «Населений пункт», «Країна», «Область», Поштовий індекс». Поле «Вулиця та номер будинку» не може містити більше 10000 символів (у форматі тексту або числа). Поле «Населений пункт» не може містити більше 255 символів (у форматі тексту або числа). Поля «Країна» та «Область» замовник вибирає з визначеного переліку, і вони не можуть бути заповнені в іншому форматі. Поле «Поштовий індекс» повинно містити тільки цифри (5 символів);
- заповнення відмітки у блоці «Інші умови постачання» - в такому випадку системою автоматично в інформації про місце надання послуг буде зазначено «Відповідно до документації» та вибрана замовником країна.
Замовником було обрано другий спосіб, оскільки згідно умов тендерної документації постачання товару здійснюється на різні об'єкти, а один з них не має конкретної адреси, тому Замовник не мав можливості з урахуванням особливостей знаходження об’єкту, в оголошенні про проведення відкритих торгів в інформації про місце постачання товару корректно ії зазначити, тому системою автоматично було і зазначено: Україна, Відповідно до документації.
Тобто оголошення Замовника містить інформацію про місце поставки товарів відповідно до умов, які надані Замовнику електронним майданчиком Zakupki.Prom.ua та розроблені у відповідності до технічного завдання Адміністратора системи ДП «ПРОЗОРРО».
За результатом висновку, Замовником здійснено звернення на гарячу лінію електронного майданчика Zakupki.Prom.ua з проханням розглянути можливість зазначення відповідної інформації про місце постачання та відпрацювати технічну реалізації за даною ситуацією, з метою не порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону та недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
08.12.2022 13:41
Запити/Пояснення
Номер:
1809058ddc15404483de0fbec93bb6a5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.11.2022 14:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю «Гіпохлорит натрію (марка А), гіпохлорит натрію (марка Б) за ДК 021:2015 24310000-0 — «Основні неорганічні хімічні речовини»», очікуваною вартістю 1 365 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-01-014874-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «НПП Лаваль» під час укладання договору вимоги пункту 3 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0654e2ecb4064d3688f485876e12cf26
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.11.2022 15:55
Опис:
У КП "ЖВК" ДОР (далі – Замовник) розглянуто запит про надання пояснень Державної аудиторської служби України, розміщений 17.11.2022 у системі електронних закупівель Prozorro, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-01-014874-c, предмет закупівлі – Гіпохлорит натрію (марка А), гіпохлорит натрію (марка Б) за ДК 021:2015 24310000-0 — «Основні неорганічні хімічні речовини»(далі – Товар).
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
На виконання норм п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) Замовник у додатку 3 до тендерної документації на закупівлю Товару відобразив всю необхідну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (опис предмета закупівлі). Дані вимоги обумовлені технологічним регламентом підприємства, Товар використовується в технологічному процесі виробничої діяльності підприємства, з метою забезпечення централізованим водопостачанням та централізованим водовідведенням населення громади.
Розмір витрат Замовником визначений затвердженим річним планом закупівель на 2022 рік, відповідно до потреб виробничої діяльності Замовника. (Додаток 1) Визначення очікуваної вартості Товару було здійснено Замовником відповідно до пунктів 22, 34 частини першої ст. 1 та п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.(Додаток 2)
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель забезпечується головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктами господарювання державного сектору економіки відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», яка врегульовує питання ефективного використання державних коштів та якою затверджені заходи щодо ефективного використання державних коштів. Замовник не має статусу головного розпорядника бюджетних коштів (розпорядника бюджетних коштів нижчого рівня), не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Закупівля Товару здійснюється за власні кошти Замовника (кошти від господарської діяльності підприємства), про що зазначено у формі річного плану закупівлі на сайті Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-11-18-018239-a. У зв’язку з вищенаведеним, Замовника не зобов’язано здійснювати розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» на власному веб-сайті.
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «НПП Лаваль» під час укладання договору вимоги пункту 3 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю ;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
2.1) Переможцем процедури закупівлі ТОВ «НПП Лаваль» під час укладення договору про закупівлю було надано відповідну інформацію про право підписання договору в паперовому вигляді. (Додаток 3);
2.2) Діяльність Переможця процедури закупівлі ТОВ «НПП Лаваль» з оптової торгівлі хімічними продуктами (Гіпохлорит натрію (марка А), гіпохлорит натрію (марка Б) не передбачає Законом отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності. Діяльність з перевезення небезпечних вантажів підлягає ліцензуванню, копію ліцензії було надано під час укладення договору про закупівлю в паперовому вигляді. (Додаток 4)