• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021 2015 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони порядку і майна Першотравенського ліцею № 3 Першотравенської міської ради за адресою: вулиця Горького, будинок 15, м. Першотравенськ, Дніпропетровська область, 52800)

Послуги з охорони порядку і майна Першотравенського ліцею № 3 Першотравенської міської ради за адресою: вулиця Горького, будинок 15, м. Першотравенськ, Дніпропетровська область, 52800)

Завершена

500 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер: 1f27cc8ffa0748d683a2444e7f5d04db
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-20-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.10.2022 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 20.10.2022 14:13 - 10.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.10.2022 № 54-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 19.10.2022 № 54-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-01-006580-b 01.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 053-62-63, mitkovailona98@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини 6 статті 17, пунктів 2, 18, 19 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог частини 16 статті 29, абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31, пункту 3 частини 2 статті 32 Закону. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов'язань за Договором, укладеним за результатами проведення торгів, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору. Також, необхідно здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому установлених порушень вимог частин 6 статті 17, пунктів 2, 18, 19 частини 2 статті 22, частини 16 статті 29 Закону, а також, посилання на норми Закону, який діяв до 19.04.2020 року. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Першотравенського ліцею № 3 Першотравенської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.12.2021 б/н, тендерні пропозиції учасників: товариства з обмеженою відповідальністю «Навчальний центр охорони та безпеки», приватного підприємства «АТТІК ПЛЮС» (далі – ПП «АТТІК ПЛЮС»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.12.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір від 31.12.2021 № 81, укладений між Замовником та ПП «АТТІК ПЛЮС» (далі – Договір), пояснення, надані Замовником через електронній системі закупівель. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пунктів 18, 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено наступні відомості: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місце знаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Також, в ході моніторингу установлено посилання на невідповідні статті чинної редакції Закону, а саме - у пункті 8.2 проекту договору, що є додатком 6 до тендерної документації, визначено: «Умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених статтею 36 ЗУ «Про публічні закупівлі». При цьому, слід зазначити, що в редакції Закону, який вступив в дію 19.04.2020 і є чинним на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього визначені статтею 41 Закону. Також, за результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що пунктом 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено: «Відповідно до частини 3 статті 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої Закону та частиною другою цієї статті Закону, зокрема: 1) Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 2, 5, 6 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону (Додаток 5;7 до цієї Тендерної Документації). 2) В разі неможливості надання документів у складі тендерної пропозиції, що заявлені в тендерної документації, просимо надати письмове пояснення про підстави та/або причини їх відсутності. 3) Переможець торгів за результатами аукціону подає тендерну пропозицію на фірмовому бланку (за формою, наведеною у Додатку 1) у строк, що не перевищує 1-ого дня з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір». Проте, слід зазначити, що Замовником здійснено посилання на невідповідні статті чинної редакції Закону, оскільки в редакції Закону, який вступив в дію 10.11.2021 і є чинним на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, вимоги до переможця процедури закупівлі передбачені частиною 6 статті 17 Закону. Отже, у тендерній документації містяться посилання на норми Закону, який діяв до 19.04.2020 року. Таким чином, Замовником порушено вимоги пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог частини 16 статті 29 Замовник не скористався правом розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі ПП «АТТІК ПЛЮС» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, що призвело до невідхилення тендерної пропозиції даного учасника як такої, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як це передбачено вимогами пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Так, підпунктом 2.3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції: довідку, складену в довільній формі про наявність в Учасника працівників (не менше 3-х), які досягли 18-річного віку та не перевищує 60 років, перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, а також, надати згідно вимог підпункту 2 цього розділу – довідку за примірним зразком «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання досвід». Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «АТТІК ПЛЮС» надано лише довідку щодо наявності працівників від 01.12.2021 № 104, в якій не вказано вік працівників, що в свою чергу, не відповідає вимогам підпункту 2.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Таким чином, з урахуванням вищезазначеного, учасником ПП «АТТІК ПЛЮС» не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Також, Замовником на порушення вимог абзацу 3 частини першої статті статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «АТТІК ПЛЮС» як таку, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Так, відповідно до підпункту 7.4 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати витяг або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Однак, в складі тендерної пропозиції ПП «АТТІК ПЛЮС» вказані документи не надані. Крім того, Замовником у пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «З метою підтвердження включення всіх витрат до ціни пропозиції, учасником в довільній формі надається економічне обґрунтування витрат, які входять у вартість предмету закупівлі. В обґрунтуванні вказується перелік витрат учасника при постачанні предмета закупівлі (наприклад, заробітна плата співробітників, податки та інші витрати), без зазначення їх вартості». Слід зазначити, що в складі тендерної пропозиції ПП «АТТІК ПЛЮС» вищезазначене обґрунтування витрат не надано. Отже, внаслідок встановленого, на порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 32 Закону, не відмінено тендер у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. При проведенні моніторингу питання виконання Замовником вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 21.10.2022, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 25.10.2022 повідомив про неоприлюднення відповідної інформації на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 41 Постанови № 710. Проте, станом на 25.10.2022 в ході моніторингу Замовником було усунуто порушення шляхом розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті закладу.
Період усунення порушень: 11.11.2022 11:58 - 26.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2022 11:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які було виявлено, згідно висновку Державної аудиторської служби України Східним офісом Держаудитслужби управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області за результатами моніторингу процедури відкритих торгів, згідно предмету закупівлі за ДК 021 2015 79710000-4 «Охоронні послуги послуги (послуги з охорони порядку і майна Першотравенського ліцею № 3 за адресою: вул Горького, буд. 15, м. Першотравенськ Дніпропетровської обл.)», було усунуто шляхом розірвання Договору № 81 від 31.12.2021, укладеного між Першотравенським ліцеєм № 3 Першотравенської міської ради і ПП «Аттік плюс» шляхом підписання додаткової угоди № 2 від 17.11.2022. Інформацію щодо розірвання Договору у порядку передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель розміщено Довідку №792 від 16.11.2022 щодо фактичної суми сплачених коштів ПП «Аттік плюс» за надані охоронні послуги станом на 16.11.2022. Станом на 16.11.2022 сплачено 381580,8 грн (триста вісімдесят одна тисяча п’ятсот вісімдесят гривень 80 коп.), рахунок на суму 20083,20 грн. за останні 16 діб буде надано ПП «Аттік плюс» 16.11.2022. З уповноваженою особою з публічних закупівель Першотравенського ліцею № 3 проведено роз'яснювальну та консультаційну роботу щодо заходів, направлених на недопущення у подальшому установлених порушень вимог частин 6 статті 17, пунктів 2, 18, 19 частини 2 статті 22, частини 16 статті 29 Закону, а також, посилання на норми Закону, який діяв до 19.04.2020 року. За нагоди та при наявності відповідного фінансування, уповноважену особу закладу буде направлено на сертифіковані курси підвищення кваліфікації з публічних закупівель та оформлено передплату на періодичні видання в сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 17.11.2022 15:59

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 21.11.2022 16:11

Запити/Пояснення