-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
М'ясо (свинина, яловичина охолоджена б/к) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15110000-2 Meat (pork, beef chilled w/b) DK 021:2015 (CPV:2008): 15110000-2
Завершена
11 646 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 58 235.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 58 235.00 UAH
Номер:
fd6317f6565d465db457684d7c49e20f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-16-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2022 00:00
Період моніторингу:
16.05.2022 16:07 - 07.06.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.05.2022 № 78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2021-12-01-002567-a 01.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Гранат» та ПП «РОСА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.12.2021 протокол № 4, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Гранат» (далі – ТОВ «Гранат»), приватного підприємства «Роса» (далі – ПП «РОСА»), повідомлення про намір укласти договір від 18.01.2022, протокол уповноваженої особи Замовника від 18.01.2022 № 12, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 31.01.2022 № 3.
Період усунення порушень:
07.06.2022 20:38 - 11.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
07.06.2022 20:38
Запити/Пояснення
Номер:
b00ec8e17b634e5487bf2a884c7cdf91
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.05.2022 10:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів М'ясо (свинина, яловичина охолоджена б/к) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15110000-2 Meat (pork, beef chilled w/b) DK 021:2015 (CPV:2008): 15110000-2 , Свинина, Яловичина охолоджена б/к (далі – товар) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-01-002567-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
572c69c14cb64528bc043a70239932ef
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.05.2022 11:48
Опис:
На вимогу Державної аудиторської служби України від 26.05.2022 щодо надання пояснень з приводу рішення про моніторинг по закупівлі, здійсненої Управлінням освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління освіти) за предметом закупівлі «М’ясо (свинина, яловичина охолоджена б/к)», код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15110000-2 – Мeat (pork, Beef chilled w/b), ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-01-002567-а, повідомляємо наступне.
Управління освіти в своїй роботі керується Законом України «Про публічні закупівлі», чинними законодавчими та нормативно-правовими документами.
На виконання статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» пунктом 6 розділу VI тендерної документації зазначеної вище закупівлі було передбачено встановлення вимоги щодо надання переможцем цієї закупівлі банківської гарантії на забезпечення виконання договору.
На виконання вказаної вимоги ТОВ «Гранат» надало завірені у встановленому порядку Банківську гарантію № 1890-22 від 25.01.2022 АТ «БАНК АЛЬЯНС» (далі – Банк) та супровідні документи до неї як то банківську ліцензію, витяг з Державного реєстру банків, наказ про вступ на посаду Голови правління Банку, витяг зі статуту Банку, витяг з протоколу № 105 від 31.10.2018 засідання Наглядової ради Банку.
Копії документів додаються.